Gina_ Skrevet 5. desember 2010 #41 Del Skrevet 5. desember 2010 Så flott at du ikke reagerer på noe! Jeg er også skranten, og syk, så du får ingen konkurranse fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusta Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #42 Del Skrevet 5. desember 2010 Uffamei Gina, god bedring Tror ikke treninga blir i morgen, må få handlet litt julegaver, men tirsdag kanskje? Satser på det jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusta Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #43 Del Skrevet 7. desember 2010 Huff og huff. Ble ikke trening på meg i morges, og tviler på at det blir noe senere på dagen også. Jeg sliter så fælt med vannansamling i kroppen, og det ER så ille, jeg klarer nesten ikke røre meg. Kjenner ikke igjen jenta i speilet, oppblåst og hoven Har hatt det sånn i perioder siden vinteren i fjor, og har vært hos legen. Det er bare det at jeg bestiller legetime, må vente 9 dager, og da er kanskje vannet ute av kroppen innen den tid Alle klær gjør vondt å ha på, selv joggebukse og t-skjorte. Har prøvd alle råd jeg har fått, drikke mer vann, spise mindre salt, bevege meg, osv. Ingenting hjelper Tusta`s trening går dårlig for tiden Det blir iallefall endel hverdagsaktivitet da,uten hunden hadde jeg nok blitt fryktelig lat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 9. desember 2010 #44 Del Skrevet 9. desember 2010 Hverdagsaktivitet er viktig! Skulle gjerne hatt en hund selv, særlig akkurat når jeg skal gå tur Hvilken hund har du? Skulle gjerne hatt hunden ellers også, det var ikke det, men tror ikke det hadde passet inn i livet mitt akkurat nå. Men en dag Hvordan går det med deg nå? Hørtes slitsomt ut, med noe som irriterer og som man ikke helt finner ut av Mamma har slitt med masse vannansamlinger i kroppen, men vet ikke helt hva hun gjør mot det... Hun har ivertfall prøvd noe kosttilskuddsgreier, som hun syns funka... ikke vet jeg. Håper det bedrer seg for deg, raskt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 10. desember 2010 #45 Del Skrevet 10. desember 2010 Huff da.. Håper du finner ut av det snart, det høres virkelig ikke godt ut! Er ikke alltid man får trent, man må høre litt på kroppen også av og til. Håper du blir bra raskt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Inspiration* Skrevet 24. desember 2010 #46 Del Skrevet 24. desember 2010 Hei Tusta Mye som har skjedd siden jeg sist gang var innom her. Håper det ordner seg for deg. Er ikke gøy å gå rundt og være oppblåst. Blir også oppblåst, men det er ved å få i meg hvetemel, melk osv. Da ser jeg nærmest gravid ut Håper du koser deg i jula da. God jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusta Skrevet 1. januar 2011 Forfatter #47 Del Skrevet 1. januar 2011 Heisann, nå er det virkelig lenge siden jeg har vært innom her! Aller først vil jeg takke og si god jul på etterskudd til deg også Inspiration Eller, godt nytt år blir det vel heller! På treningsfronten har det gått dårlig...veldig,veldig dårlig. I jula har jeg absolutt BARE ligget inne og sett julefilmer og stappet i meg godteri. Men på en måte har det vært godt. Jeg har alltid slitt med rastløshet og hatt vanskelig for å slappe av. Har blitt utredet for ADHD, og hadde mange av symptomene, men fikk ikke diagnosen. Så jeg har alltid ønsket å kunne slappe av og hente meg inn igjen, og ENDELIG klarte jeg det. Det var så herlig! Nå gleder jeg meg til påsken Har forresten også lagt på meg litt igjen, som følge av alt godteriet Når det er sagt, for å fortjene å ligge langflat på sofaen i påsken, skal jeg få igang treningen igjen. Har tenkt til å ta en tur på treningssenteret i morgen. Formen har nok forfalt en del, men en må bare gjøre så godt en kan, ikke sant? I tillegg blir det nok noen skiturer fremover. Har en mor som er ivrig på å få meg med ut i løypa på søndagene i januar/februar, og jeg må jo glede mamma, right? Igjen, godt nytt år til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 1. januar 2011 #48 Del Skrevet 1. januar 2011 Velkommen tilbake! Og godt nyttår! Er lov å forfalle litt av og til, og ski er jo kjempetrening da! Syns du skal bli dratt med ut i løypa jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusta Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #49 Del Skrevet 2. januar 2011 Da var første treningsøkt i 2011 unnagjort, og fy flate så slitsomt det var! Ikke gøy i det hele tatt Menmen. Fullførte 45 min på mølla og sier meg fornøyd med det. Håper treningsgleden kommer tilbake om ikke så altfor lenge Må vel bare komme inn i en rutine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 2. januar 2011 #50 Del Skrevet 2. januar 2011 45 minutter er jo bra! Tror ikke jeg hadde klart det, kommer til å starte forsiktig på mølla imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusta Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #51 Del Skrevet 3. januar 2011 Kjente det godt i beina i dag at jeg hadde løpt i går ja! Støl som få. Men det er jo et godt tegn I dag har jeg gått masse ute, elsker vinteren! 2 halvlange turer med hunden i skogen i godt tempo + en kosetur med venninne. Koselig Etter den slappe juleferien er all bevegelse bedre enn ingenting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 3. januar 2011 #52 Del Skrevet 3. januar 2011 Gåing er god trening det også, høres flott ut med skogstur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusta Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #53 Del Skrevet 6. januar 2011 I dag har jeg trent! Var egentlig kjempeslapp, men bestemte meg for å dra alikevel. Gjennomførte det samme som sist. Var litt lettere i dag, så jeg får bare passe på å opprettholde en viss form Forresten Gina, kjempekoselig at du fortsatt følger med her, selvom jeg er blitt litt smålat når det kommer til "ordentlig" trening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 6. januar 2011 #54 Del Skrevet 6. januar 2011 Bare koselig å stikke innom her Flott at du har fått trent litt! Veldig herlig når man merker det blir lettere så raskt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusta Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #55 Del Skrevet 5. februar 2011 Ojsann, hadde nesten glemt treningsdagboken min! Har ikke vært her inne på evigheter Men det betyr ikke at jeg ikke har trent. Prøver å holde det gående nå med 2 økter i uka, det er alt jeg får til for øyeblikket. Men alt er bedre enn ingenting har jeg hørt Skal prøve å bli flinkere til å skrive her inne! I dag er det lørdag med sjokolade og tv, og i morgen blir det en tur på treningssenteret med mamma. Hun har forresten begynt å trene kondisjon hun også, blir riktig imponert der hun løper i 30 minutter om gangen! Ha en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 5. februar 2011 #56 Del Skrevet 5. februar 2011 Koselig å se deg igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusta Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #57 Del Skrevet 6. februar 2011 Takk Gina, i like måte! Jeg har trent i dag, 45 minutter på mølla og ca 7,3 km tilbakelagt.Har også gått en halvtimes tur med hunden, så er fornøyd med dagens aktiviteter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå