Gå til innhold

Tusta`s Treningsdagbok


Tusta

Anbefalte innlegg

Du er akkurat ferdig på antibiotika-kur sa du?? Gi kroppen noen dager, så den får komme seg igjen! Tipper du har hatt en infeksjon i kroppen, og det er ikke den beste tiden å trene. Det kommer seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns som personen over her at du skal ta det med ro noen dager, kan være du ikke er helt frisk enda.

Hører bare et par varsellamper når du sier at formen plutselig er værre, altså at alt er mer slitsomt. Det er forhåpentligvis sykdom, i verste all overtrening. KRysser fingrene for det første :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje jeg har funnet en grunn til at treningen ikke går som ventet for tiden....Jeg beveget meg på vekta istad og så at den hadde sunket til 45 kg. Jeg begynte IKKE å trene for å gå ned i vekt, og 45 kg fordelt på 160 cm er ikke stort å skryte av. Selvom jeg føler jeg har nok energi og er glad og sprudlende, kan jo dette være grunnen til at treningen går mildt sagt til helvete. Jeg tror jeg må begynne å passe på hva jeg spiser. Jaja. I dag har jeg ihvertfall vært både på cafè og spist marsipankake OG fortært en hel sånn Melkedrøm med sjokoladesaus, kjeks og melkekrem(første gang jeg prøvde den, ny favoritt :jepp: ) , så det ble noen ekstra kcal i dag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg får bare prøve meg litt fram. Det kan hende det har litt med psykisk stress å gjøre også, har en bestemor som betyr mye for meg som er svært syk. Tror ikke hun holder så lenge og det er ikke mye vi pårørende kan få gjort for henne utenom å besøke henne så ofte vi kan :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer så mye Gina :tristbla:

Har hatt en rolig helg med shopping på lørdagen og julegateåpning i dag. Kjempekoselig :) Snøen har kommet for fullt hit til østlandet, og det er kjempedeilig å være ute nå! Jeg hadde egentlig planlagt å trene i morgen, men siden snøen er helt fersk og været er herlig, lurer jeg på om jeg skal utsette det og heller gå en lang tur med hunden i morgen istedet? Hva synes dere? Er litt ubesluttsom :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da velger jeg nok det :fnise:

Ellers skal jeg inn til allergitesting på tirsdag, da jeg får plaster på ryggen som skal sitte på i 3 dager. Får ikke dusjet eller trent før til helgen evt. med andre ord :kjefte: Blir sikkert ikke så ille som jeg forestiller meg, og 3 dager går jo fort...Men å ikke dusje på 3 dager... :sjenert: er vandt til å dusje hver dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff da, det å ikke kunne dusje høres jo verre ut enn selve testen! Jeg vil forresten også gjerne allergi-testes, men får visst aldri en lege som mener jeg trenger det... Jaja.

Du kan jo heldigvis dusje halve kroppen og bruke vaskefille på resten i det minste :) Håret kan alltids tas i vasken, ellers kan du investere i en tørr sjampo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kommet inn fra tur! Det var den beste turen jeg gått på lenge.Gikk ned til sentrum her jeg bor, og juletreet var tent og granbaren og julepynten hengt opp i gatene. Masse snø og vintersol. Perfekt :rødme: Håper på flere dager med så fint vær!

Huff Gina, noen leger er bare ikke til å forstå seg på! Har vært borti noen selv, man blir så fortvilt. De hører jo ikke på deg :kjefte:

Det er sant, jeg kan jo dusje halve kroppen! Og klut fungerer sikkert i 3 dager :)

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plastrene ble satt på i går og foreløpig går det greit :) De tok også prikkprøver(tror det het det :sjenert: ), for se om jeg reagerte på frukt el. nøtter. Det gjorde jeg heldigvis ikke! Er veldig glad i frukt, og det må være slitsomt å være allergisk mot nøtter i og med at det er spor av nøtter i nesten alt mulig.

Jeg gikk tur både i går og i dag morges, må anstrenge meg for å gå sakte og ikke bli svett :fnise: Men det går jo! Etterpå skal jeg ut og gå tur med en venninne. Gleder meg! Hun er veldig glad jeg ikke kan gå i mitt "normale" tempo for tiden og må ta det litt roligere :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så bra å høre! Jeg digger frukt jeg og, så hadde vært nedtur å vært allergisk :sjenert: Disse dagene med plastrene går fort skal du se!

Syns det er så fint å gå tur om dagen ja! :rødme: Skikkelig vintervær! Dog det har vært noe kaldt her, BRR.

Hvordan går det med energien da? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Energien er på vei oppover, eller, det virket sånn. I dag er jeg litt småslapp igjen :tristbla: Men satser på at det bare er dagsformen :) Kanskje jeg får trent til lørdag, regner med at det klør litt i beina etter en løpetur/rask gåttur etter disse dagene med "slappfisk-turer" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det en stund siden jeg har vært innom her! Plastrene er av, og jeg reagerte ikke på noe. Ingen allergier altså :)

Tenker å prøve meg på trening denne uken, formen er sikkert litt skranten siden det er en stund siden sist, men en får bare begynne et sted og bygge seg oppover :jepp: Jeg har vært litt slapp på treningsfronten i det siste, det har blitt endel turer istedet, men skal prøve å skjerpe meg nå :sjenert: Var jo så flink en stund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det en stund siden jeg har vært innom her! Plastrene er av, og jeg reagerte ikke på noe. Ingen allergier altså :)

Tenker å prøve meg på trening denne uken, formen er sikkert litt skranten siden det er en stund siden sist, men en får bare begynne et sted og bygge seg oppover :jepp: Jeg har vært litt slapp på treningsfronten i det siste, det har blitt endel turer istedet, men skal prøve å skjerpe meg nå :sjenert: Var jo så flink en stund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...