Gå til innhold

Hvordan kan jeg regne ut bruttointekten til folk?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hvis jeg vet hva en person har i lån, hvor mange barn han har osv - kan jeg da regne meg frem til inntekten hans? Og hvis jeg vet hva en tjener, kan jeg da regne meg frem til hva han har i lån?

Bare spør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Du trenger flere faktorer enn som så. VG har en SMS-tjeneste som beregner bruttoinntekt utfra databasen sin, men jeg har ingen tro på at du får et svar du kan stole på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha kontrollregna meg og min kjære kan jeg vel fastslå at dette ikke gjør oss noe glupere.....det stemte ikke i det hele tatt.

Hvorfor skal man forresten vite bruttolønna til folk? Trodde lenge det holdt med det som står i listene jeg.....jaja :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
(eller du kan spørre personen det gjelder, svarer vedkommende ikke, er det vel fordi dette er ting du ikke trenger vite.....)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hverken bruttoinntekt, nettoinntekt eller betalt skatt sier stort om en person. Det antyder noe om hvilken "lønnsklasse" en person ligger, men sier nada om hvorvidt en person har god råd eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Hvis du har behov for å vite slike ting om et annet menneske, er det vel mulig å foreta en kreditt-forespørsel på vedkommende? Hvis du gjør det, får jo denne personen vite at du har forhørt deg, så du bør vel ha en rimelig god grunn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger flere faktorer enn som så. VG har en SMS-tjeneste som beregner bruttoinntekt utfra databasen sin' date=' men jeg har ingen tro på at du får et svar du kan stole på.[/quote']

Jeg prøvde denne på meg selv og den kalkulatoren bommet stygt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...