Gå til innhold

jeg er ny her jeg. utrolig hva man finner.

pocahontas

Anbefalte innlegg

ja nå har jeg kastet meg inn jeg å.

å det jeg fant var ett inlegg en venninnde hadde lagt ut. å der sto det ting om meg gett. tror ikke det var meningen det var noe jeg skulle se. det plager ikke meg,men jeg måtte bare gi vedkommende opplysning om at det var lest av noen som ikke skulle ha sett det,for det ble fort borte gett.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi! :o

Visste du at venninnen din var her, eller bare oppdaget du det tilfeldig?

Håper ikke hun skrev noe negativt om deg da. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var helt tilfeldig. har ikke vist hvor på nettet hun har vert eller under hvilket navn. men det var ikke så vanskelig å forstå at det jeg var en av di som ble omtalt. stygt å stygt. det var ikke positiv omtale for å si det på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Kanskje en ide å sjekke private meldinger da Pocahontas? I stedet for å legge det ut for alle... Greit å sjekke slikt personlig først... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candyfloss
Kanskje en ide å sjekke private meldinger da Pocahontas? I stedet for å legge det ut for alle... Greit å sjekke slikt personlig først... :wink:

Patetisk å ikke signe med sitt eget nick :roll: Chicken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle hun ta dette privat? Hun har ikke sagt noe om nicket på den personen det gjelder. Den personen det gjelder hadde tydeligvis ikke problemer med å skrive om henne her inne.... Og hun slettet tråden så fort Pocahontas ga seg til kjenne. Feigt spør du meg. Hun klarte jo til og med å si at venninen visste om at hun ble omtalt på nett noe som ikke er tilfelle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det ikke er noen pm da? å hvorfor skal jeg kontakte personen privat? skal jeg unskylde meg da eller for at hun har lagt ut om meg på nette ufrivillig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det ikke er noen pm da? å hvorfor skal jeg kontakte personen privat? skal jeg unskylde meg da eller for at hun har lagt ut om meg på nette ufrivillig?

Er det noen big deal? For meg er dere alle anonyme. Er nok ubehagelig å lese om seg selv, men hvis ikke andre kan kjenne en igjen ser jeg ikke den store krisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen big deal? For meg er dere alle anonyme. Er nok ubehagelig å lese om seg selv, men hvis ikke andre kan kjenne en igjen ser jeg ikke den store krisen.

Hva når andre kjenner igjen historien og vet hvem personene er da? Hun fant det ved en tilfeldighet og skjønte at det var henne selv det var skrevet om. Jeg hadde heller ikke noe problem med å forstå hvem det var.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har skrevet min oppdagelesferd her. å jeg respekterer andres mening med at dette ikke er noen big deal. men når andre her inne vet hvem jeg og andre involvert er så synes jeg ikke det er så kost å lese det her inne. jeg har ikke lyst til å utdype det mere enn det her inne. å ikke har jeg lagt nick på personen. hadde heller aldri gjort det. å ikke ligger det innlegg hos den personen.pga det ble slettet så ingen kan finne ut hvor jeg fant dette. jeg ga meg til kjenne å det var rett etterpå det ble slettet. å da la jeg inn her. hadde ikke gjort det hvis det ikke var for at den personen fjernet diskusjonen.å ikke var jeg vemmelig. bare ga beskjed om at hei her er jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...