Gjest Anonym Skrevet 8. november 2010 #81 Skrevet 8. november 2010 Det hender jeg kan si til mannen at han har liten pikk i raseri pga krangel. Dette fordi jeg vet det er et ømt punkt. Hvor slemt er det på en skala fra en til ti? Selv har jeg av og til problemer med potensen og hadde hun i en krangel sagt "din impontente jævel" hadde det skapt noen sår som ikke leges. Med gjentagelse hadde nok min samboer blitt singel. Hun har også noen ting som jeg ALDRI ville tatt opp i en slik sammenheng, selv om det fra mitt synspunkt er en bagatell. Tror nok kommentaren din er noe av det slemmeste, så fremt han ikke har veldig stort utstyr.
Ellevill Skrevet 8. november 2010 #82 Skrevet 8. november 2010 Kommentaren din var slem, sjofel og barnslig, og siden du skriver i åpningsinnlegget ditt at du har sagt dette til ham flere ganger, foreslår jeg at du jobber litt med din måte å kommunisere på. Eller vent... Kanskje dere begge burde gjøre det? Eller høres det helt normalt ut for deg med et forhold der en rakker ned på hhv jobb og kjønnsorganer, for deretter å bruke vold? Mener dere det er så slemt at det er utilgivelig? Hadde dere tilgitt? Til mitt lille forsvar så var det svar på noe usaklig han sa til meg, men jeg kunne holdt kjedt. Vet det.... Vet veldig godt at det er slemt. Sikkert derfor jeg sa det også. Angrer veldig og kommer aldri til å si noe sånt igjen. Ellers så er jeg veldig snill med han altså Men du har jo allerede sagt det flere ganger til ham i krangler? Men det har vel ikke noe med at han har liten penis, - tvert om så bekrefter du kanskje at han har rett? Du burde argumentert med at du er kompetent til jobben din og det er bare energirike mennesker som har din type jobb! For første gang (tror jeg): Helt enig med Waco. Hva er det med å skulle såre sin partner mest mulig under diskusjon/krangel ? Er det den som klarer å såre mest som har "vunnet" krangelen og føler seg kjempebra fordi man klarte å si noe fælt til den man er glad i ? Jeg fatter ikke hva slags tankegang dette er! Enig! En trist, trist tankegang!
Ellevill Skrevet 8. november 2010 #83 Skrevet 8. november 2010 Og til henne som fortalte histroien om "en bøtte med vann": Kan godt forestille meg at det ikke akkurat var noen vitamininnsprøytning på hverken selvtillitt eller sexliv.
Gjest Vilma Skrevet 8. november 2010 #84 Skrevet 8. november 2010 Om han ikke dumper deg for kommentaren om pikken hans så ville jeg dumpet han for å ha fått en på trynet. Den ene slenger dritt og den andre slår, dere må være et sabla godt team.
Stefan Skrevet 8. november 2010 #85 Skrevet 8. november 2010 Om han ikke dumper deg for kommentaren om pikken hans så ville jeg dumpet han for å ha fått en på trynet. Den ene slenger dritt og den andre slår, dere må være et sabla godt team. Enig... Forholdet høres ikke sundt ut i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2010 #86 Skrevet 12. november 2010 Så hvis typen plutselig blir overivrig på å slikke, handler det om et peniskompleks? Haha, nope. Elsker å slikke jenter til de kommer. Hilsen en med så stor kuk at han har fått klager på størrelsen (for stor!)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå