Gå til innhold

Si til mannen sin at han har liten pikk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Den er helt normal, men jeg vet at han selv syns den er for liten. Derfor så var det et flott våpen i akkurat den kragelen. For meg er den perfekt.

Da har du faktisk hat sagt det verste du kan si til han. Jeg tror nok selvtilliten hans fikk seg en real skrape, og regner med at han kommer til å bekymre seg enda mer om størrelsen. Jeg hadde vært hatt vanskeligheter med å tilgi det der hvis jeg var i en liknende situasjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, jeg er et grusomt menneske :tristbla:

Jeg sa sagt unnskyld mange ganger og forsikret han om at jeg ikke mener det.

Det var ikke akkurat planlagt å si det. Bare sa det i raseri da han sa at jeg inkompetent til jobben min og at det er bare late folk som har sånn jobb.

TS

Skrevet

Dere glemmer nytelsen over å såre andre. Og skal man kunne være virkelig snill og omtenktsom mot noen så hjelper det littegranne å være litt ufin først.

Man vil jo at folk skal sette pris på snillheten, ikkesant?

Skrevet

Det var ikke akkurat planlagt å si det. Bare sa det i raseri da han sa at jeg inkompetent til jobben min og at det er bare late folk som har sånn jobb.

TS

Neida, det er ikke så ille. Jenter tror nok at gutter er mer opphengt i kuken enn det de faktisk er. Husk at gutter ikke er jenter :)

Skrevet

TS

Men det har vel ikke noe med at han har liten penis, - tvert om så bekrefter du kanskje at han har rett?

Du burde argumentert med at du er kompetent til jobben din og det er bare energirike mennesker som har din type jobb!

Skrevet

Den er helt normal, men jeg vet at han selv syns den er for liten. Derfor så var det et flott våpen i akkurat den kragelen. For meg er den perfekt.

Greia er at når man sier slikt i en krangel, så tenker de fleste at "sannheten" og det du virkelig tenker om dem kommer fram. Hvis dama mi hadde sagt det hadde jeg alltid husket at hun synes den er for liten, og jeg hadde selvfølgelig ikke trodd på henne hvis hun skulle prøvd å smiske eller si unnskyld og si at den ikke er for liten allikevel. Når de ordene først er ute, så er det det man tror du tenker, og jeg tror ikke du får rettet opp det inntrykket for å si det sånn. Nå tror han at du ikke er fornøyd med pikken hans, og det vil han sannsynligvis tro resten av livet sitt.

• Liker 4
Skrevet

Greia er at når man sier slikt i en krangel, så tenker de fleste at "sannheten" og det du virkelig tenker om dem kommer fram. Hvis dama mi hadde sagt det hadde jeg alltid husket at hun synes den er for liten, og jeg hadde selvfølgelig ikke trodd på henne hvis hun skulle prøvd å smiske eller si unnskyld og si at den ikke er for liten allikevel. Når de ordene først er ute, så er det det man tror du tenker, og jeg tror ikke du får rettet opp det inntrykket for å si det sånn. Nå tror han at du ikke er fornøyd med pikken hans, og det vil han sannsynligvis tro resten av livet sitt.

Signerer. Tror det er en type kommentar som sitter dypt!

Skrevet

Nettopp

Skrevet

Det er jo ikke pent å bruke slike ting når man krangler. Men til dere som sammenlikner med å få tilslengt at man har stygge pupper så er det en viss forskjell(?). Har man A-cup og mannen sier til dama at puppene er små, så er vel det en sannhet som ikke er så mye å ta på vei for? Sier noen at de er STYGGE derimot, så er "sluttfaktoren" veldig stor...

Gjest wild bird
Skrevet

Det er jo ikke pent å bruke slike ting når man krangler. Men til dere som sammenlikner med å få tilslengt at man har stygge pupper så er det en viss forskjell(?). Har man A-cup og mannen sier til dama at puppene er små, så er vel det en sannhet som ikke er så mye å ta på vei for? Sier noen at de er STYGGE derimot, så er "sluttfaktoren" veldig stor...

Hvis det med små pupper er et sårt punkt, tar man nok på vei uansett.

TS:

BTW: når jeg leser åpningsinnlegget får jeg inntrykk av at du har sagt dette til han flere ganger? "Det hender jeg sier....". Hvis dette stemmer, tror jeg du kan be om unnskyldning til du blir blå, uten at det hjelper.

Skrevet

Hva har du tenkt til at han skal gjøre med den informasjonen da? Han kan jo ikke gro en lenger penis for deg.

Ordentlig slemt, og det vet du. Det er absolutt no-go. Den skaden du har påført ham nå, kan du aldri fjerne igjen.

Vokt ordene dine neste gang.

Skrevet

TS:

BTW: når jeg leser åpningsinnlegget får jeg inntrykk av at du har sagt dette til han flere ganger? "Det hender jeg sier....". Hvis dette stemmer, tror jeg du kan be om unnskyldning til du blir blå, uten at det hjelper.

Dette har hun tydeligvis sagt mer en en gang, og da er hun rett og slett stygg mot han. Shame on you!

Hadde jeg sagt det til min kjære mann, så hadde jeg skammet meg så utrolig.

Skrevet

Men i en krangel så forsøker man jo å såre mest mulig?

Hvordan krangler dere da?

Skrevet

Nei, for dette er din nærmeste og de sårer vi ikke. Hjemme krangler ikke, vi diskuterer. Og vi finner løsninger som begge kan leve med. Og noe av det smarteste min mann har sagt er at vi kan være enige om at vi er uenige. Ingen trenger å "vinne".

Skrevet

Dette har hun tydeligvis sagt mer en en gang, og da er hun rett og slett stygg mot han. Shame on you!

Hadde jeg sagt det til min kjære mann, så hadde jeg skammet meg så utrolig.

Ja, jeg har sagt det to ganger. Og ja, jeg vet at jeg er slem!!

Og nei, jeg skal ikke si det mer. Gjort er gjort og sagt er sagt. Nå kan jeg ikke gjøre annet enn å gjøre det godt igjen.

Dere menn: Hva skal til for å blidgjøre dere etter noe sånt?

Skrevet

Men her følte jo trådstarter seg forulempet fordi typen hadde vært dristig nok til å kommentere jobbkompetansen hennes! Og da reagerte hun med å slenge ut at han har liten pikk. Mot en som har nerver og komplekser fordi han har liten pikk så er jo dette veldig veldig sårt og hun trenger å skamme seg litt og gjerne en reprimade.

Hvis dama mi hadde klaget på meg at jeg hadde liten penis, - ja da kunne hun vel forsøkt å sluke penis og ballesteinene samtidig da vel?

Skrevet

Men her følte jo trådstarter seg forulempet fordi typen hadde vært dristig nok til å kommentere jobbkompetansen hennes! Og da reagerte hun med å slenge ut at han har liten pikk. Mot en som har nerver og komplekser fordi han har liten pikk så er jo dette veldig veldig sårt og hun trenger å skamme seg litt og gjerne en reprimade.

Hvis dama mi hadde klaget på meg at jeg hadde liten penis, - ja da kunne hun vel forsøkt å sluke penis og ballesteinene samtidig da vel?

Jeg fikk både reprimande og en på trynet.

TS

Skrevet

Jeg fikk både reprimande og en på trynet.

TS

Yes, nå gjelder det bare å få igang selvtilliten hans. Om du er litt ekstra snill så kan du prøve å få penisens hans så stor som muilg. Lat som du blir kvælt når han kjører deep throat og hyl som en stukket gris når han penetrerer penis inn, - si sakte sakte for det gjør så vondt og nå er det på tide å straffe denne usikkelige jenta littegranne!

• Liker 1
Skrevet

Yes, nå gjelder det bare å få igang selvtilliten hans. Om du er litt ekstra snill så kan du prøve å få penisens hans så stor som muilg. Lat som du blir kvælt når han kjører deep throat og hyl som en stukket gris når han penetrerer penis inn, - si sakte sakte for det gjør så vondt og nå er det på tide å straffe denne usikkelige jenta littegranne!

Herregud!! Ha, ha. Ja, hvis du mener det hjelper så kan jeg vel prøve noe sånt :)

Gjest wild bird
Skrevet

Hvorfor det?

Vi krangler ikke. Noen ganger kan man selvfølgelig gire seg opp og bli litt hissig, men stort sett diskuterer vi. Har funnet ut at det er mer hensiktsmessig ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...