Gå til innhold

Si til mannen sin at han har liten pikk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ettersom han ikke har en gylden halvmeter og du har gjentatt misæren, burde du egentlig blitt fradømt retten til å ha gubbe.

Kvinneguiden er smekkfull av frustrerte frøkner som ikke får seg så mye som en eneste millimeter, og ville blitt merkbart overtakknemlig for hver eneste centimeter han måtte kunne fremskaffe.

Når du først har sagt det, kan du ikke ta det tilbake. Hver gang han skal gå seg vill i deg, så vil han føle seg demaskulinisert og latterlig. Hvert samleie blir som en hån mot hans manndom, og til slutt vil han enten ende opp som impotent eller han må bare komme seg bort fra deg.

Det nytter ikke å spille: "Å, så diger den er!" For nå blir de ordene hån og sarkasme, og piskeslag med nihaletkatt med glasskår ville føles mildere.

Du må bare innse at du er et ondt menneske, og at du selv allerede har slått de første spikerne i kista til forholdet deres.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis man sier slemme ting til partneren, selv om det er aldri så mye i sinne under krangler, øker sannsynligheten for skillsmisse og brudd så dramatisk at man i praksis forsegler sin egen skjebne. Så: Det er både slemt, OG veldig dumt for din egen del hvis dette er en mann du har tenkt å beholde. Lær deg å unngå at diskusjoner eskalerer og forholdet ditt blir mye bedre :)

Skrevet

Over 10. Det er slemt og sjofelt og unødvendig.

Skrevet

Ettersom han ikke har en gylden halvmeter og du har gjentatt misæren, burde du egentlig blitt fradømt retten til å ha gubbe.

Kvinneguiden er smekkfull av frustrerte frøkner som ikke får seg så mye som en eneste millimeter, og ville blitt merkbart overtakknemlig for hver eneste centimeter han måtte kunne fremskaffe.

Når du først har sagt det, kan du ikke ta det tilbake. Hver gang han skal gå seg vill i deg, så vil han føle seg demaskulinisert og latterlig. Hvert samleie blir som en hån mot hans manndom, og til slutt vil han enten ende opp som impotent eller han må bare komme seg bort fra deg.

Det nytter ikke å spille: "Å, så diger den er!" For nå blir de ordene hån og sarkasme, og piskeslag med nihaletkatt med glasskår ville føles mildere.

Du må bare innse at du er et ondt menneske, og at du selv allerede har slått de første spikerne i kista til forholdet deres.

Der tar du nok feil. Samtlige som kjenner meg vil ikke kalle meg ond, inkludert mannen min. Jeg vil dø for familien min og kan ikke se noe trist på tv uten å gråte. Hadde hatt masse penger ville veldig mye av det gått til gode formål. Jeg har svelget et tonn kameler gjennom årene for å skåne de jeg er glad i.

Spikeren i kista er vel kanskje den Thailand-turen han foreslo i går?

Har det aldri ramlet noe dumt ut av munnen din?

Har et unntrykk av at flere her på KG tror forhold og livet generelt er så rosenrødt at det er kvalmt. Man sier aldri noe stygt til hverandre. Og skulle det skje, så er det kroken på døra for det forholdet!

Når jeg leser gjennom tråden her så er det faktisk noen få som har beina på jorda og vet at ikke alt er svart/hvitt. Takk for konstruktive svar fra dere :)

TS

Gjest wild bird
Skrevet

Forskjell på "stygge" eller dumme ting man sier, vet du. Enkelte ting svir mer enn andre og setter seg i sjela.

Skrevet

Vil si det er mer barnslig enn slemt.

Skrevet

Det er forskjell på å si noe dumt, og å sage av den greina man rir på...

• Liker 1
Skrevet

Det er forskjell på å si noe dumt, og å sage av den greina man rir på...

Det har jeg heller ikke gjort! Kan du ikke lese?

TS

Skrevet

Det har jeg heller ikke gjort! Kan du ikke lese?

TS

Det er en større sak en du selv tror antagelig. Jeg kom for skade å si "det den mangler i lengda tar den godt igjen i bredda" og det gjorde tydeligvis utrolig vondt og jeg ante ingenting. Selv får jeg jo høre at "små pupper er fine!"

Den skaden er gjort og for ett år siden og jeg hører stadig om den..

Det var en skikkelig skikkelig slem kommentar du kom med.

Skrevet

Jeg har aldri sagt det til noen. Men dumme ting kan slippe ut.

Men personlig er den på ti. Uansett. Og ingen kan gjøre noen ting mot meg som gjør at jeg bruker kroppen dems som grunnlag til fornærmelser. Det er en uvane jeg la fra meg på ungdomsskolen.

• Liker 1
Skrevet

Hvor slemt er det ikke av mannen å ha en så liten kuk at man ikke får noe som helst ut av sexen da?.. Neida han kan ikke gjøre noe med det men han kan i allefall jobbe hardt for å bli bedre i senga utenom denne lille tingen mellom beina da. Lære seg teknikker med hendene, slikke som en gud, snakke dirty.. Må overkompensere ett eller annet sted

Gjest wild bird
Skrevet

Hvor slemt er det ikke av mannen å ha en så liten kuk at man ikke får noe som helst ut av sexen da?.. Neida han kan ikke gjøre noe med det men han kan i allefall jobbe hardt for å bli bedre i senga utenom denne lille tingen mellom beina da. Lære seg teknikker med hendene, slikke som en gud, snakke dirty.. Må overkompensere ett eller annet sted

Så hvis typen plutselig blir overivrig på å slikke, handler det om et peniskompleks?

Skrevet
Selv får jeg jo høre at "små pupper er fine!"
:hjerter: Finest! :hjerte: :rødme:
  • Liker 1
Skrevet

Denne klikker jeg på "AB" for...

Jeg var gjennom er brutal fødsel, og ble ødelagt der nede. En gang sa min mann i fylla (på veg hjem fra fest) at jeg hadde blitt så vid at det var som å knulle en bøtte vann.

Den sved, og vi hadde ikke sex på over et år etter det. Jeg klarte rett og slett ikke. Han prøvde seg, men fikk da beskjed om at frøken høyre må da slå vaskebøtta mi. Og nå, 13 år senere, husker jeg det fortsatt. Også hvordan jeg følte meg. Enda han angret som en hund dagen etter, og forsikret meg om at han ikke mente det. Herregud, jeg er da ikke dum! Jeg eier jo musa, og visste utmerket godt tilstanden på den, og hadde allerede komplekser og dårlig selvtillit pga. det.

Men, det ble ikke slutt og vi er fortsatt sammen. Hadde jeg vært sterkere og mer selvstendig den gangen, som jeg er nå, hadde jeg gjort det slutt der og da. For jeg styrte ikke hva som skjedde med kroppen min under fødsel, og guttungen var bare noen få måneder den gangen. Jeg hadde ikke rukket å trene meg opp igjen enda.

Tror du skal være forsiktig med å bagatellisere det du sa, selv om han ikke har pakket sakene sine - eller dine - enda. Det kan såre noe helt j@velig selv om du ikke blir kastet på dør umiddelbart... :cry:

Skrevet

Jeg kan godt forstå at enkelte menn vil ta noe slikt veldig personlig. Ingen liker å få fornærmende kompliment om kroppen sin. Men de fleste menn er vel så pass trygge på seg selv at de ikke tar noe slikt seriøst? Jeg mener, man vet jo at man sier ting man ikke mener når man er sint.

Skrevet
Jeg mener, man vet jo at man sier ting man ikke mener når man er sint.
Å? Men det er jo snarere tvert i mot. Når alkoholen eller sinnet ikke møter moralske sperrer på vei ut kjeften, at sannheten kommer frem? Trådstarter sier jo han ikke er den mest velutrustede i utgangspunktet. Så løpet er nok kjørt.

Folk kan være snille som Mor Theresa, men begå et drap. Da vil de for alltid være en morder. Selv om det i dette tilfellet bare var selvtilliten hun drepte. Da betyr det lite for ham hvor mange tusen føkkings ganger hun har klappet lausbikkjer, matet eldre og kysset narkomane. Hans lille stilk er i ferd med å visne, om han ikke treffer ei som kan få opp igjen selvtilliten hans igjen.

:popcorn:

Skrevet

Enig med Kamikatze at du burde blitt fradømt retten til å ha gubbe. Det er den ytterste form for lavmål. Dette er en kommentar som vil sitte veeeeldig lenge, og er han smart, kommer han seg vekk fra deg med en gang. Slik det er nå, kan alt som minner ham om å ha sex med deg, dytte ham lenger og lenger ned i søla. Den kommentaren vil dukke opp i tide og utide, og i verste fall føre til impotens og ekstrem følelse av utilstrekkelighet. Det at han er normalt utstyrt betyr ingenting i forhold til de tanker han har selv angående dette. Det er veldig mange menn med helt normale peniser som tror de har små, og slike kommentarer fra tankeløse kvinner hjelper ikke på.

Du har litt av en jobb foran deg om du vil få et lykkelig forhold med et rikt sexliv med denne mannen.

Skrevet

Hva er det med å skulle såre sin partner mest mulig under diskusjon/krangel ? Er det den som klarer å såre mest som har "vunnet" krangelen og føler seg kjempebra fordi man klarte å si noe fælt til den man er glad i ?

Jeg fatter ikke hva slags tankegang dette er! Vi krangler aldri, men kan ha diskusjoner, og under diskusjoner kunne det ikke falle meg inn å ville såre han med vilje! Jeg veier heller mine ord, og tenker over hva jeg sier slik at det ikke skal komme ut feil eller på en brutal måte, og jeg holder meg i tema.

Ja,så jeg lurer: føler du at du har makt når du klarer å såre din kjære ved å påpeke sårende ting? For et godt menneske du er.

Skrevet

Hva skal man med fiender til, når man har en sånn "kjæreste"?

Gjest Mann på 45
Skrevet

Jeg skjønner meg ikke på sånne som dere som lever et liv helt uten innhold?

Nå er det vel neppe noen nødvendig sammenheng mellom det å ikke miste besinnelsen og ikke ha et liv med innhold:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...