Gå til innhold

Si til mannen sin at han har liten pikk

Fremhevede innlegg

Gjest wild bird
Skrevet

Jeg fikk både reprimande og en på trynet.

TS

Håper du tuller nå?

Er dette også en trolletråd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ville fugl, hva er det du egentlig ikke forstår? Greia er at det er ikke jeg som liker å krangle eller å såre mennesker, men jeg bare forteller at i raseriets rus så handler det om å såre. så kan man heller være litt snill etterpå og vise anger, - det er en god følelse det også.

Jeg skjønner meg ikke på sånne som dere som lever et liv helt uten innhold? Er aldri sinte, aldri rasende, sier aldri noe man angrer på, og er i det hele tatt pliktoppfyllende dydige mennesker som ikke en gang forstår hvorfor noen kan være forbannet og føle seg krenket...?

Hva gjør du når en du er irritert på forsøker å irettesette deg da?

• Liker 1
Skrevet

Håper du tuller nå?

Er dette også en trolletråd?

Tror du jeg tuller for pga av det ja sa til han eller at jeg fikk meg en på trynet?

Nei, jeg tuller ikke. Syns egentlig ikke denne historen er så sensasjonell jeg da.

TS

Skrevet

Waco:

Neida, det er ikke slik det er. Jeg kan også bli rasende og føle meg krenket i en krangel. Og klart det sies ting man angrer på etterpå. Men jeg har enda til gode å bruke min manns penisstørrelse som våpen i en krangel. Og jeg håper han aldri bruker mine strekkmerker, eller det at jeg aldri ble det samme der nede igjen etter en brutal fødsel, mot meg i en krangel. For det ville være utrolig vanskelig å komme over, nettopp fordi jeg allerede har komplekser for disse tingene. Hadde han sagt noe jeg innerst inne VET er feil, hadde det jo vært noe annet.

Vi har noen intense krangler til tider, og jeg har mer enn en gang sagt noe jeg angrer på. Men det har likevel vært knyttet til det vi krangler om. Og det er som regel min helt dønn ærlige mening som blir sagt i kampens hete. Bare på en veldig annen måte enn jeg burde ha sagt den på. Hadde jeg sagt det på en saklig, konstruktiv måte, hadde det ikke svidd så innmari.

for å si det slik: Hvis vi krangler om økonomi, så ender vi ikke med å rakke ned på hverandres jobbmessige egnethet, eller skjelle ut hverandres kjønnsorgan :P Det er en ufin måte å krangle på, og er usunt for forholdet i lengden. Det går an å krangle fair også, og likevel få utløp for sinnet og følelsene sine.

Jeg er glad jeg har en mann som kan å krangle :rødme:

Skrevet

Men nå må vi jo nesten forestille oss at trådstarter har lav impulskontroll og ihvertfall ikke har kontroll på følelsene sine. Og hvilkene råd skal vi gi henne da? Nå må vi jo forsøke å reparere skadene i stedet for å tenke oss at dette aldri kunne ha skjedd. For trådstarter er det allerede alt for sent.

Man kan ikke tenke på hva som har skjedd eller begått, - man må tenke fremover tror jeg, - hva som skal gjøres for man kan aldri forvandle det som allerede har foregått, - men endre det som skal skje. Kan spille litt på lag med skjebnen?

Vi er ikke havarikommisjonen som skal granske ulykken, vi er refserne som forsøker oss som oppdragere tror jeg...

Skrevet

Jeg skjønner meg ikke på sånne som dere som lever et liv helt uten innhold? Er aldri sinte, aldri rasende, sier aldri noe man angrer på, og er i det hele tatt pliktoppfyllende dydige mennesker som ikke en gang forstår hvorfor noen kan være forbannet og føle seg krenket...?

At en ikke gidder å hyle, skrike, slenge dritt og kritisere er ikke ensbetydende med et liv uten innhold og dydig liv. Jeg har skreket meg ferdig i tidligere forhold, og har innsett at jeg ikke kan forandre en mann etter min mal/norm. Ikke har jeg lyst til det heller.

Skrevet

Det er vel noe av det mest sårende du kan si.

Skrevet

Men nå må vi jo nesten forestille oss at trådstarter har lav impulskontroll og ihvertfall ikke har kontroll på følelsene sine. Og hvilkene råd skal vi gi henne da? Nå må vi jo forsøke å reparere skadene i stedet for å tenke oss at dette aldri kunne ha skjedd. For trådstarter er det allerede alt for sent.

Man kan ikke tenke på hva som har skjedd eller begått, - man må tenke fremover tror jeg, - hva som skal gjøres for man kan aldri forvandle det som allerede har foregått, - men endre det som skal skje. Kan spille litt på lag med skjebnen?

Vi er ikke havarikommisjonen som skal granske ulykken, vi er refserne som forsøker oss som oppdragere tror jeg...

Ah, jeg skjønner. Enig med du.

Jeg håper vel egentlig at TS og hennes mann har en såpass god forhistorie at han innerst inne vet at hun er fornøyd med både han og utstyret hans. Altså, alle forstår vel at du ikke blir sammen med, og deretter satser på (i form av ekteskap) en som du synes er en total mismatch på det fysiske plan. Hvis de har god sex til vanlig, og han er trygg på at hun også synes sexen er god, så kanskje dette ikke stikker SÅ hardt. Selv om han kanskje synes at han er litt liten. De aller fleste menn tenker kanskje "hadde jeg bare hatt et par cm til"? :) Om de ikke alt er oppe i str. XL, altså.

Det er bare TS som kjenner mannen sin og kan vurdere hans reaksjon. Virker han dypt såret? Eller forstår han egentlig at dette var et slag under belstestedet som tilsvar på at han senket nivået i utgangspunktet?

Uansett håper jeg at TS går i seg selv, og tar seg i det før ordene har falt neste gang det blir litt høyt blodtrykk i heimen.

Skrevet

Ja det å fortelle en fyr at han har liten pikk er ille, men ikke det værste av det værste.

Mange ting er mye værre for eksempel si til typen sin under en krangel, - jeg pulte en neger jeg møtte på ensjø og han hadde mye større pikk enn deg...

Skrevet

Men da er det vel det faktum at hun har pult rundt som er problemet? Ikke størrelsen på utstyret?

For i likhet med at jeg utmerket godt vet at det finnes damer der ute med finere pupper enn meg, vet vel menn at det finnes menn der ute med større utstyr også :)

Gjest Eventyr3
Skrevet

Ja det å fortelle en fyr at han har liten pikk er ille, men ikke det værste av det værste.

Mange ting er mye værre for eksempel si til typen sin under en krangel, - jeg pulte en neger jeg møtte på ensjø og han hadde mye større pikk enn deg...

eh nei? tror nok det at du innrømmer utroskap sårer mer.

Gjest wild bird
Skrevet

ville fugl, hva er det du egentlig ikke forstår? Greia er at det er ikke jeg som liker å krangle eller å såre mennesker, men jeg bare forteller at i raseriets rus så handler det om å såre. så kan man heller være litt snill etterpå og vise anger, - det er en god følelse det også.

Spar meg for hersketeknikken din. Jeg har vært flere runder rundt blokka enn deg, så du trenger ikke være nedlatende.

Jeg forstår såpass som at å krangle er totalt unødvendig, hvis man har lagt av seg de verste tenåringsnykkene. Gjorde meg ferdig med krangel, drittslengig, skrik og hyl da jeg var yngre. Orker ikke slik mer.

Hvordan det skal bety at man har et liv uten innhold, går over min fatteevne.

Hvis noen tråkker over grensene mine, klarer jeg fint å si fra - på en klar og tydelig måte - uten å krangle.

Uten at man blir noen dørmatte av den grunn. Det handler om måten man sier ting på.

Jeg er en såpass hyggelig person at jeg kan be noen dra til helvete på en slik måte at vedkommende gleder seg til turen.

Skrevet

Jeg er en såpass hyggelig person at jeg kan be noen dra til helvete på en slik måte at vedkommende gleder seg til turen.

:skratte: Herlig

• Liker 1
Skrevet

Det hender jeg kan si til mannen at han har liten pikk i raseri pga krangel. Dette fordi jeg vet det er et ømt punkt. Hvor slemt er det på en skala fra en til ti?

Det er det værste du kan si. Du prøver å få ham til å gå sin vei skjønner jeg?

Skrevet

Det er det værste du kan si. Du prøver å få ham til å gå sin vei skjønner jeg?

Dt gjør han ikke. Da hadde han gjort det allerede.

TS

Skrevet

Dt gjør han ikke. Da hadde han gjort det allerede.

TS

Ikke hvis han er bundet som en trell fast ved deg gjennom felles økonomi, barn, etc.

Skrevet

7

Så klart avhengig av hvor liten den er og hvordan du formulerer deg. Er den 1 cm under snittet og du sier det med stor medfølelse kvalifiserer det til en 3. Men dersom den er 10 cm under snittet og du sier det rett ut uten noen form for medfølelse kvalifiserer det til en 10.

Gjest tronder
Skrevet

Personlig: hvis du hadde vært min samboer hadde du måttet funnet deg en ny plass å sove fra i natt av.

Ja, noen kan si at jeg er nærtagende, men en slik kommentar gjør med meg at jeg aldri kommer til å føle at jeg er tilfredstillende nokk i senga med deg. Så da får du bare dra din vei å leite etter noe du kan trives bedre med. Jeg hadde ikke hoppa til sengs med deg igjen etter en slik komentar

Skrevet

10. Stakkars mann.

Gjest HunterLady
Skrevet

Hvis du ikke har bedre å komme med enn drittslenging på det nivået, så vil jeg påstå at du er litt kort...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...