Gå til innhold

Lizzie's tanker og prøverdagbok.

lizzie88

Anbefalte innlegg

Får håpe at alle de dumme bakteriene kan holde seg langt f*** unna deg videre framover ja ;)

Mulig det har noe med allergikere å gjøre, det kjenner jeg personlig ikke mye til :)

Hvor lenge har dere prøvd nå?

Har dere vurdert assistert befruktning/adopsjon og slikt?

Ingen tvil om at det beste er å få til ting selv altså, all respekt for det :)

Vet bare ikke hvor lenge folk pleier å prøve før de ser litt alternativt på det?

Håper du ikke synes det er frekt av meg å spørre, for det er ikke intensjonen min :)

Vi har prøvd i ca ett år, men med mye sykdom og motgang.

Skal prøve denne her mnd, også blir det legetime. Jeg er ikke noe fæn av leger og sånnt, men men ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har jo spist masse vitaminer de siste dagene, og det er jo bra for fruktbarheten ;) Ja, går det troll i ord nå, så ska jeg gladelig ta imot snørrungen min :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk humpa annen hver dag i ELuka, og jeg er enda syk :( Snørrete, tett og sliten. Har vært hjemme fra jobb idag, da jeg ikke kjente at jeg hadde energi nok til 10 barn, som attpåtil er slitne etter uka.

IKM er ca den 22.september forresten. Har ømme brystvorter, og er ellers syk, så kjenner ikke etter så mange andre symtomer.

Jeg har forresten fått meg tørketrommel! Elsk :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar deg, kjipt å være syk i helgen :( Men bra at det ble mye hankypanky på dere i denne PP'en på tross av sykdom da! Nå er det bare å krysse fingrene frem mot IKM da, det er bre en drøy uke til det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, sikkert litt over en uke til ;) Får se. Skal bestille meg EL tester nå ikveld, også være flittig å teste etter en evt TR :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan være greit å prøve ut EL-tester, jeg brukte det jo i mange PP'er, og syntes det ga meg en fin oversikt over syklusen min. Da vet man jo etterhvert også eksakt når man kan forvente mensen, og for deg som noen ganger har ustabile sykluser må jo det være veldig praktisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natt til idag, så gikk jeg Natteravn her i byen :)

Sammen med to andre fra korpset jeg spiller i. Litt spennende synes jeg, men litt trist også. Å se på alle de småjentene som går rundt i de pittesmå "kjolene", og raver fulle rundt i byen, og de gamle grisene som "varmer" dem. Æsj!

Idag skal jeg bare slappe av, er enda kjempeforkjøla, og er sår på begge nesevingene :( Råvondt å pusse nesa, og enda er jeg ikke blitt frisk :(

Har heldigvis fri fra jobb imorgen, har planleggingsdag, men ikke noe å planlegge da :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med fri fra jobb på en mandag da, og spesielt siden du er syk også. Når jeg får sår nese av pussing pleier jeg å smøre med litt ekstra fuktighetskrem, og helst sørge for at det er et lite lag med fuktighetskrem på nesa hele tiden (når jeg er inne, da ;) ) Synes det er det eneste som funker for å lindre/unngå sårhet!

Endret av Macaron
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker jenter! Jeg har en fin krem til å smørre på, som skal hjelpe mot pussing-av-nesa-sår ;) Har bare måttet vente litt til det slutta å renne først ;)

Nå har jeg søkt på to nye jobber, begge som miljøterapeut. Er rimelig lei av å jobbe i barnehagen, så er veeldig moden for noe nytt! Hun som jeg jobber med er moody som ei gravid kjerring *no offence girls*, og man vet aldri hvor man har henne.

Så, da søker jeg jobb ett annet sted. Har til og med søkt på ett årsvikariat. Så nå er det fingerkryssing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser fingra for deg, Lizzie! Spennende med nytt beite!

Konstant "moody" damer ække no kult, så skjønner deg VELDIG godt :Nikke:

Sove godt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk jenter, dere er så gode :D!

Psst! Når jeg en vakker dag skal gifte meg, så skal denne sangen spilles når vi går ned etter giftemålet:

http://www.youtube.com/watch?v=uCugONYcmPg&feature=related

Øver nå på den selv i korpset, og den er såå fin :closedeyes: Blåser meg nesten blå i ansiktet, siden den går opp i høy G :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...