Kommode Skrevet 12. februar 2012 #281 Del Skrevet 12. februar 2012 Jeg krysser også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 12. februar 2012 Forfatter #282 Del Skrevet 12. februar 2012 Takk for kryssing jenter! Jeg skal kle meg ut som en slags klovn. Fant ett kult kostyme på Nille, ta å se etter det om dere er der Ja, det er koselig med besøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 13. februar 2012 #283 Del Skrevet 13. februar 2012 Hvordan går det med symptomene nå, dukket opp enda noe mer? *spennende, spennende* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 13. februar 2012 Forfatter #284 Del Skrevet 13. februar 2012 Drømmer veldig mye, men det kan være så mangt. Og tisse gjør jeg fremdeles, tissetrangen er enorm når den førsta kommer.. Kvisene er ett evig mas på haka og rundt omkring der Puppene er nå litt ømme også Men, det kan og er mest sannsynlig, bare PMS Testing hvis det ikke er kommet noe mens til søndagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 14. februar 2012 #285 Del Skrevet 14. februar 2012 Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 15. februar 2012 Forfatter #286 Del Skrevet 15. februar 2012 Ble nok ikke min tur denne gangen heller Mensen kom nok, til og med 2 dager for tidlig ! Men, forventa lite i denne PP, siden jeg har vært syk under hele EL uka For ta å "peise på" om ca to uker igjen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 16. februar 2012 #287 Del Skrevet 16. februar 2012 Åh, så kjedelig, Lizzie Og i hvert fall irriterende når den kommer for tidlig!! Håper neste PP blir bedre for dere og at dere holder dere friske og slipper overnattingsbesøk akkurat i EL-tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PurpleLady Skrevet 16. februar 2012 #288 Del Skrevet 16. februar 2012 Så kjedelig at mensen kom likevel Håper virkelig det klaffer for dere snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 16. februar 2012 #289 Del Skrevet 16. februar 2012 Håper det er din tur neste måned! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 16. februar 2012 Forfatter #290 Del Skrevet 16. februar 2012 Mister nesten litt håpet kjenner jeg, og blir litt lei. Men, det er den andre dagen av mensen, så da er alt feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 16. februar 2012 #291 Del Skrevet 16. februar 2012 Huff, jeg forstår deg så godt, har kjent på de følelsene så mange ganger selv.. Men jeg har lest at ca 50 % av prøvere blir gravide i løpet av de første 6 månedene, og ca 90 % blir gravide i løpet av de første 12 månedene. Og dere har vel bare prøvd ordentlig i ca seks måneder? Altså er det veldig sannsynlig at det skal klaffe for dere i løpet av de neste seks månedene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Angel ~ Skrevet 17. februar 2012 #292 Del Skrevet 17. februar 2012 Stå på og ikke mist håpet! Det klaffer nok snart skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 18. februar 2012 Forfatter #293 Del Skrevet 18. februar 2012 Hei Angel :D Long time no see Igår kveld var jeg og søskenbarnet mitt ute på byen. Vi fikk henne inn på ett sted der det var 23 år, og hun er bare 22 ;)Kjempekoselig plass, og første gangen både jeg og hun er på en skikkelig "voksen"plass Men, det var DJ, sang og alkohol, så hadde det kjempemoro Møtte til og med noen som ikke var fra så langt unna der jeg kommer. OG som var nyinnflytta hit og like gammel som meg! Kult Hun ga meg nr sitt, og var like overlykkelig over å ha funnet noen på sin egen alder fra stortsett samme sted 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 19. februar 2012 Forfatter #294 Del Skrevet 19. februar 2012 Huff, jeg forstår deg så godt, har kjent på de følelsene så mange ganger selv.. Men jeg har lest at ca 50 % av prøvere blir gravide i løpet av de første 6 månedene, og ca 90 % blir gravide i løpet av de første 12 månedene. Og dere har vel bare prøvd ordentlig i ca seks måneder? Altså er det veldig sannsynlig at det skal klaffe for dere i løpet av de neste seks månedene Wohoo, koselig statestikk Vi har hatt prøvemnd, men så har jeg vært syk, han har hangla. Så, noen av mnd har ikke vært helt fullhjerta Men, vi satser på at statistikken er på vår side Hehe, hvis det ikke klaffer i de to neste PP, så er vi ihvertfall sikra barnehageplass i 2014 Men, jeg er mer eller mindre sikra uansett, siden jeg jobber i bhg ^^ ------------------------------------------------------------------- Nå er besøket dratt hjem, kjørte henne til flyplassen i ett tia. Det er godt å være alene igjen må jeg si Vell, vi er alene til den 24 ihvertfall, da kommer bestekompisen til sambo nedover, og skal være over helga :gjeiper: Men, mensen er over, og vi lader opp til neste PP. Sambo er kjempeivrig på at vi skal få en baby, så dette skal bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 20. februar 2012 #295 Del Skrevet 20. februar 2012 Ja, dere har absolutt statistikken på deres side I tillegg er dere jo fortsatt unge også, så det aller meste tilsier at det kommer til å bli baby på dere snart! Så koselig at samboeren også er ivrig, veldig hyggelig med gutter som er glade i barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #296 Del Skrevet 20. februar 2012 Ja, dere har absolutt statistikken på deres side I tillegg er dere jo fortsatt unge også, så det aller meste tilsier at det kommer til å bli baby på dere snart! Så koselig at samboeren også er ivrig, veldig hyggelig med gutter som er glade i barn Unge, friske og rimelig sunne Har BMI på 23, så er middels Kan kanskje trenge noen vitaminer, så skal ned til byen å kjøpe det imorgen. Ja, han er en flink barnepasser, og gleder seg til å få sin egen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 21. februar 2012 #297 Del Skrevet 21. februar 2012 Jeg har lest et eller annet sted at hvis man spiser normalt sunt og variert så trenger man egentlig ikke noe ekstra tilskudd av vitaminer (bortsett fra folat og evt Omega 3). Men det skader jo helt sikkert ikke med litt ekstra vitaminer, og man får jo uansett en god følelse hvis man "gjør noe" for å påvirke babylagingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 25. februar 2012 Forfatter #298 Del Skrevet 25. februar 2012 (endret) Nå har vi besøk av kompisen til Rikard, så det har vært bytur på oss igjen. Vært å spist på Graffi på Solsiden i Trondheim, nomnom! Har EL dager, men med besøk av en kompis, og derav sene kvelder, så sover jeg når de tar kvelden. Skal se om vi får til en omgang idag ihvertfall, er EL-slim på gang, så er kanskje lurt å lage litt baby Jeg har vondt i ryggen min Hater det! Åååh, en ting til: Vi har kjøpt oss en ny nydelig undulat! Den er bare 2 mnd, og er helt nydelig http://i1137.photobucket.com/albums/n503/lisabeth123/IMG_5526.jpg Endret 25. februar 2012 av lizzie88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 27. februar 2012 Forfatter #299 Del Skrevet 27. februar 2012 Baah, den dumme tickeren min er feil ser jeg. Haha! Har EL tider nå jeg ^^ Har stått på skikkelig, bortsett fra fredagskvelden, da jeg var sååå sliten... Baby det VIL jeg ha til jul. *drømmer seg bort* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 27. februar 2012 #300 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg heier på julebaby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå