Gjest Macaron Skrevet 28. februar 2012 #301 Del Skrevet 28. februar 2012 Så bra dere har stått på, du skal se det blir en julebaby, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 28. februar 2012 Forfatter #302 Del Skrevet 28. februar 2012 *Krysser fingre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #303 Del Skrevet 1. mars 2012 Hadde EL i helga, og vi hadde en god del sex. Men, om vi traff akkurat får vi se om litt over to uker *smøre seg med tålmodighet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 1. mars 2012 #304 Del Skrevet 1. mars 2012 Da kan vi vente sammen, jeg hadde EL på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #305 Del Skrevet 1. mars 2012 Da kan vi vente sammen, jeg hadde EL på mandag Jeg troor jeg hadde på lørdag. Håper bare ikke at det var fredag, siden jeg var råtidlig i seng, og ikke noe sex Men, vi hadde oss med besøket i samme hus, så det burde bli en baby av dette, for jeg tror nok at han hørte oss --------------------------------------------------------------------- Gaad, jeg har hatt første tidligvakta denne uka, etter 3 dager med seinvakt. Starter 07.00 på tidlig, og 08.30 på seinvakt. Dæven ta, det er hardt å stå opp halv 7 på morningen kontra 8 med seinvakt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 2. mars 2012 #306 Del Skrevet 2. mars 2012 Hehe, skjønner at det er tungt å stå opp så tidlig når du ikke er vant til det, ja! Du kan trøste deg med at jeg står opp 6.15 hver eneste hverdag (det er egentlig litt frivillig da, for jeg liker og ha god tid om morgenen, og pga fleksitid på jobb kan jeg jo begynne senere hvis jeg vil..) Jeg har gjort det i snart fem år nå, men synes fortsatt det er HELT grusomt å karre meg ut av senga hver morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #307 Del Skrevet 2. mars 2012 Sporty å stå opp så tidlig da... Sånn viljestyrke har ikke jeg. Spiser frokost i barnehagen sammen med barna til og med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 2. mars 2012 #308 Del Skrevet 2. mars 2012 God helg til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #309 Del Skrevet 5. mars 2012 Den tiden mellom EL og mensen er uendelig lang altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 5. mars 2012 #310 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Ja, jeg er sikker på den går minst halvparten så fort som resten av måneden! Endret 5. mars 2012 av Kommode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 6. mars 2012 #311 Del Skrevet 6. mars 2012 Huff ja, føler med dere, vet hvor endeløst det føles.. Men i det minste litt morsomt at dere har nesten helt lik syklus denne måneden da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 6. mars 2012 #312 Del Skrevet 6. mars 2012 Hei Nå har jeg faktisk lest hele dagboken din! Jeg vil gjerne følge med videre her, håper det klaffer for dere snart Jeg og samboeren starter prøvingen nå, og vi bor ikke langt unna dere fant jeg ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 7. mars 2012 Forfatter #313 Del Skrevet 7. mars 2012 Ja, det er spennende med prøving Er litt spent på om det klaff som vanlig, men skal holde hodet kaldt, og bare vente :gjeiper: Er påaan igjen med kviser, tørst og ett varierende humør.Men, det er typisk meg i perioden mellom EL og IKM, så vi får se hva som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 7. mars 2012 #314 Del Skrevet 7. mars 2012 Ja, det er spennende med prøving Er litt spent på om det klaff som vanlig, men skal holde hodet kaldt, og bare vente :gjeiper: Er påaan igjen med kviser, tørst og ett varierende humør.Men, det er typisk meg i perioden mellom EL og IKM, så vi får se hva som skjer Er vel ikke så enkelt å holde hode kaldt heller, når man venter på en forhåpentligvis positiv test, som man helst skulle hatt i går :gjeiper: Håper på full klaff for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 8. mars 2012 Forfatter #315 Del Skrevet 8. mars 2012 Nei, det er ikke deeet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 8. mars 2012 #316 Del Skrevet 8. mars 2012 Det begynner å nærme seg IKM for deg nå, gjør det ikke? Når tester du hvis det ikke skjer noe? Jeg tester på tirsdag eller onsdag, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 8. mars 2012 Forfatter #317 Del Skrevet 8. mars 2012 Det begynner å nærme seg IKM for deg nå, gjør det ikke? Når tester du hvis det ikke skjer noe? Jeg tester på tirsdag eller onsdag, tenker jeg. Haha, har nettopp vært å sladra om det i boka di kommode Jeg tester torsdag jeg, har IKM onsdag. Gidder ikke å teste før Jeg er merkelig i mageregionen, er på en måte litt øm O.o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 8. mars 2012 #318 Del Skrevet 8. mars 2012 Haha, har nettopp vært å sladra om det i boka di kommode Jeg tester torsdag jeg, har IKM onsdag. Gidder ikke å teste før Jeg er merkelig i mageregionen, er på en måte litt øm O.o Kan tenke meg at tiden mellom EL og IKM er irriterende lang! Kanskje det skjer noe der inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 9. mars 2012 #319 Del Skrevet 9. mars 2012 Så spennende Lizzie!! Det går fort frem til torsdag Helgen går jo alltid fort, og vips er det mandag, og da er det bare tre uker til testing! Krysser fingre for full klaff for deg denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 9. mars 2012 #320 Del Skrevet 9. mars 2012 Så spennende Lizzie!! Det går fort frem til torsdag Helgen går jo alltid fort, og vips er det mandag, og da er det bare tre uker til testing! Krysser fingre for full klaff for deg denne gangen! Fabelaktig tasteleif, det er jo akkurat sånn det føles, som om de tre dagene er tre uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå