Gå til innhold

Dere som jobber i klesbutikk...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest sunshine-t

Når en kunde spør etter en størrelse i BH. Hva skal dere gjøre da? Dere skal vel være behjelpelige og se om dere kan finne den til kunden?

Jeg skulle ha en BH på Kapphal en gang og fant ikke min størrelse. Da gikk jeg jo til ekspeditøren og spurte om hjelp. Jeg sa hvilken jeg skulle ha og følgende skjedde:

Dama: hvilken størrelse skal du ha?

Jeg: ***

Dama gikk bort til stativet som var i andre enden av butikken og roper ut:

"Var det *** du sa??"

jeg ble jo knallflau og gikk stille og rolig bort til henne og bekreftet det hun spurte om.

Dama:Hæ? er det DU som skal ha den??? Nei-nei... du trenger ikke den størrelse. DU er ikke så stor!!!

Jeg: unnskyld? :o

Dama: ja.. du trenger ikke skryte på deg noe asså.

Jeg(begynner å bli passe irritert): unnskyld, men jeg vet hva jeg bruker. tror jeg har bedre peiling enn deg på akkurat det området... kunne jeg gått ned en størrelse hadde det vært himmelen for meg uten at det er din buissness... :evil:

jeg mener, først og fremst var det dritfluat at hun skreik størrelsen ut i en fullstappa butikk.. for det andre, hva med serviceinnstillling?? det kunne først høres ut som hun ville hjelpe meg, men etterhvert ble jeg ikke så sikker lengre.... :roll:

det er den første gangen jeg har opplevd dette, men måtte bare få det ut av systemet... ble skikkelig irritert på den dama!! :x

hadde med en venninne da som også ble oppgitt, så det var ikke bare meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:o Uansett hva kunden skal ha, argumenterer jeg selvfølgelig ikke om hvilken str. hun bruker!!

Ville faktisk sendt inn en klage på dette jeg..

Hvis en kunde spør etter noe, går jeg først bort og sjekker om vi har riktig størrelse inne i butikken, hvis ikke sjekker jeg lageret.

Er den ikke der heller, går jeg bort til pcen og sjekker om noen andre kappahl butikker har den,sånn at kunden kan gå dit og kjøpe den.

Rope gjennom hele butikken gjør man ikke uansett, og det er da ikke sååå vanskelig å huske hvilken størrelse kunden skulle ha..

Hadde også blitt forbanna hvis noen hadde gjort det mot meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...