Gå til innhold

Hudfarget leppestift

Junebug

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan anbefale en hudfarget leppestift? Veldig lys beige uten mye skimmer og gloss, gjerne litt matt.

Tips mottas med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Shivani

Hvis du får tak i MAC Folio. Den er matt. Men vær obs, da de aller fleste ser "døde" ut i denne.

Et annet triks er å bruke concealer, trykke kleenex mot, og ta et tynt lag av en annen fargesvak leppestift. Fortrinnsvis en som er lik din egen leppefarge. Så blander du dem med en leppekost. da vil fargene blande seg, men du får ikke det "syke" preget som mange får ved bruk av alt for blek leppestift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kjapt svar, Shivani!

jeg har lett en stund etter en slik hudfarget leppestift. Og du har helt rett - det er lett å se syk ut og dessuten virker tennene ofte litt gule. Men jeg leter videre likevel! Veldig godt tips du ga meg forresten - men det er litt vanskelig å ta et ekstra lag med leppestift utover dagen når man må legge både foundation og leppestift. Jeg "spiser" fort opp leppestiften...

Jeg vil gjerne ha en slik leppestift til de gangene jeg sminker sotete øyne og vil ha mindre farge på leppestiften enn jeg vanligvis har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shivani

Skjønner problemet. Men nå skal du høre... :wink: Bruker du en litt "fast" concealer (jeg bruker Lauders Lucidity til det formålet) og så blander med en halv-matt leppestift så vil du ikke spise opp utover dagen. Det sitter som støpt. T.o.m. på meg som har store lepper og ellers bruker å sette merker overalt... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ute og spiste i kveld og hadde concealer under leppestiften. Den satt mye bedre enn den pleier! Takk for tipset, Shivani!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er storforbruker av hudfargede leppestifter, av den grunn at jeg ofte tyr til "sotete-look". Kanebo har en kjempefin èn, Treatment Lip Colour, TL 117.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips, Tusseline og Vrimmel. Jeg skal se nærmere på Kanebo og Clarins- leppestiftene neste gang jeg er i parfymeri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...