chimp Skrevet 11. oktober 2003 #41 Skrevet 11. oktober 2003 Vel! Er nok temmelig halvsuspekt sjøl, siden jeg kun bruker brun mascara og ingenting annet........ :o
Gjest Embla s Skrevet 11. oktober 2003 #42 Skrevet 11. oktober 2003 Vel! Er nok temmelig halvsuspekt sjøl' date=' siden jeg kun bruker brun mascara og ingenting annet........ :o[/quote'] :hår: Iiiik vik fra meg, oh du, suspekte kvinnemenneske! har du gitt helt opp eller?! Sånn,. nå kan jeg slappe av....
chimp Skrevet 11. oktober 2003 #43 Skrevet 11. oktober 2003 Er vel håp i hengende snøre en stund til håper jeg......
@lfa Skrevet 11. oktober 2003 #44 Skrevet 11. oktober 2003 :o Da er visst jeg også en slik allergiker som ikke er til å stole på og attpåtil lar meg forfalle... :o Faen ass.... Er bare å kaste hele garderoben og investere i grilldress nå, da....?
Dødspingvinen Skrevet 11. oktober 2003 #45 Skrevet 11. oktober 2003 Eller så kan det signaliserer at hun føler seg såpass trygg på seg selv, og sitt eget utseende. Føler seg så vel med seg selv at hun ikke ser noe behov for å bruke mascara... Bare en tanke
Malou Skrevet 11. oktober 2003 #46 Skrevet 11. oktober 2003 Bruker aldri sminke til hverdags' date=' kun litt pudder for å dekke over diverse skavanker. [/quote'] Med all respekt bluebird så tror jeg altså at pudder går under kategorien sminke. Sminke som blir brukt til å se bedre ut enn det man egentlig gjør eller for å fremheve det som allerede er godt. For the record... Selv om du ikke bruker mascara så tror jeg nok at jeg kunne stolt på deg allikevel. Jennifer
Gjest Anonymous Skrevet 11. oktober 2003 #47 Skrevet 11. oktober 2003 Jeg bruker aldri sminke, av den enkle årsak at jeg ikke tar meg tid til det. Vet de som bruker det ,bruker utrolig langt tid. Har de brukt det en stund, våger de seg ikke ut blandt folk uten. Har sett de som til daglig bruker sminke, hvordan de ser ut uten. Det er dermed ikke sagt at jeg ikke hadde hatt behov for å dekke litt her og der, og fremheve noe. Ikke er jeg pen som noen mener er årsaken til at vi som ikke sminker oss tror.
Gjest Kira Skrevet 11. oktober 2003 #48 Skrevet 11. oktober 2003 Jeh, do not trust me. Jeg kan, og vil røpe alt du sier til meg.
chimp Skrevet 11. oktober 2003 #49 Skrevet 11. oktober 2003 Jeh, do not trust me. Jeg kan, og vil røpe alt du sier til meg. Neheheiiiii! Du ser sinnssykt, skummelt lumsk ut!
bluebird Skrevet 11. oktober 2003 #50 Skrevet 11. oktober 2003 Men fysj og fy! Betyr det at jeg bruker sminke allikevel? Men så fint da!
Såpebobla Skrevet 12. oktober 2003 #51 Skrevet 12. oktober 2003 Hva pokker har sminke å gjøre om en kvinne har gitt opp eller ikke? Da har jeg gitt opp..... :-? Hva er det egentlig jeg har gitt opp da?
bluebird Skrevet 12. oktober 2003 #52 Skrevet 12. oktober 2003 Jeg vet ikke. Vi får spørre sexysadie. *oppgitt*
Gjest sexysadie Skrevet 12. oktober 2003 #53 Skrevet 12. oktober 2003 ' Kanskje SS ville ha litt mer... errhmm... saklige svar? Jeg vil det; dette var ikke en tråd som var ment inne på generaliseringer. Skuffet over at den kom inn hit.
Gjest Paff Skrevet 12. oktober 2003 #54 Skrevet 12. oktober 2003 For det første: jeg tror absolutt man kan stole på en kvinne uten sminke!! Selv syns jeg det er gøy med sminke og liker å freshe meg opp med litt ekstra iblant, selv om jeg til hverdags "nøyer" meg med mascara, pudder, rouge og lebestift/gloss - i naturlig look. Det er jo selvsagt mange grunner til at noen IKKE bruker sminke. Men det jeg syns er trist er folk som kan bruke sminke (altså som ikke har allergi, tidsproblemer - at man faktisk ser bra ut helt uten osv) og som ikke gjør det - og ikke gjør noe annet med seg selv heller. Da mener jeg folk som "har gitt opp" på en måte slik Sexysadie kaller det - folk som ikke gjør NOE med sitt eget utseende, og da mener jeg klær, holdning, sminke. Et dårlig eksempel egentlig - men jeg så "Extrem forvandling" på TVNorge forrige uke der en dame - som egentlig var kjempeflott, så ut som en "grå mus" fordi hun mislikte nesen/kroppen sin. Hadde hun bare stelt håret og kjøpt seg et litt freshere antrekk hadde det gjort sitt!! Vet ikke helt om jeg greier å få fram det jeg vil her. Og jeg må legge til at jeg slett ikke er en lekker str.36 selv, men jeg er rak i ryggen, kler meg ordentlig og tar gjerne en knallfarget lebestift hvis jeg vil være litt ekstra fin en dag!!! (Må bare legge til at jeg bare har lest deler av denne tråden, fikk lyst til å svare likevel)
Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2003 #55 Skrevet 16. oktober 2003 Jeg bruker aldri sminke, av den enkle årsak at jeg ikke tar meg tid til det. Vet de som bruker det ,bruker utrolig langt tid. Har de brukt det en stund, våger de seg ikke ut blandt folk uten. Har sett de som til daglig bruker sminke, hvordan de ser ut uten. Det er dermed ikke sagt at jeg ikke hadde hatt behov for å dekke litt her og der, og fremheve noe. Ikke er jeg pen som noen mener er årsaken til at vi som ikke sminker oss tror. Jeg er jålete! Jeg digger å bruke penger på sminke og gode kosmetikk produkter, føler meg vel da.Syns det er viktig å ta vare på hud og hår, og å framheve det som er positivt ved utseendet mitt. Men, jeg bruker ikke lang tid på dette, hele make-upen og håret bruker jeg max ti minutter på. Jeg kan gjerne gå ut uten sminke også. Jeg er ikke stygg uten sminke, som det ser ut som du insinuerer, ei heller babe med. Jeg er meg selv med og uten sminke. Til sexy-sadies spørsmål. Stole på, er vel å ta litt hardt i, men noen kvinner med dårlig selvtillit virker som de har gitt litt opp, ja. Dette går ikke bare på sminke,men på klær og frisyre også. De vet ikke hvordan de skal få ordna seg, og da ordner de seg heller ikke... Tror også det har med oppdragelse å gjøre, jeg fikk sminke av mor allerede på barene-skolen, og har fortsatt siden da.
Gjest glamourgirl Skrevet 16. oktober 2003 #56 Skrevet 16. oktober 2003 Jeg er jålete! Jeg digger å bruke penger på sminke og gode kosmetikk produkter, føler meg vel da.Syns det er viktig å ta vare på hud og hår, og å framheve det som er positivt ved utseendet mitt. Men, jeg bruker ikke lang tid på dette, hele make-upen og håret bruker jeg max ti minutter på. Jeg kan gjerne gå ut uten sminke også. Jeg er ikke stygg uten sminke, som det ser ut som du insinuerer, ei heller babe med. Jeg er meg selv med og uten sminke. Til sexy-sadies spørsmål. Stole på, er vel å ta litt hardt i, men noen kvinner med dårlig selvtillit virker som de har gitt litt opp, ja. Dette går ikke bare på sminke,men på klær og frisyre også. De vet ikke hvordan de skal få ordna seg, og da ordner de seg heller ikke... Tror også det har med oppdragelse å gjøre, jeg fikk sminke av mor allerede på barene-skolen, og har fortsatt siden da. Meg, glemte å logge på :oops:
la Flaca Skrevet 16. oktober 2003 #57 Skrevet 16. oktober 2003 Kvinner som aldrig bruker så mye som ett lag mascara ser ut til å ha resignert og gitt opp fullstendig; slike tør ikke jeg å stole på. Andre synspunkter på saken? Det var da en usedvanlig oppfriskende problemstilling Sexysadie,- det må jeg si, nå fikk du mange stjerner i margen her (nå har jeg lest innlegget ditt flere ganger, og syns fortsatt det er hysterisk morsomt... )
Gjest Madley Skrevet 17. oktober 2003 #58 Skrevet 17. oktober 2003 Tørr jeg spørre hva jeg har gitt opp????
Gjest Fighter Skrevet 28. oktober 2003 #59 Skrevet 28. oktober 2003 Har vel heller problemer med å stole på jenter/kvinner med mye sminke. Det er som om de skjuler seg. Hva er det de skjuler? Vi som ikke sminker oss til daglig er de vi er, er det så skummelt da?
Gjest sexysadie Skrevet 29. oktober 2003 #60 Skrevet 29. oktober 2003 Har vel heller problemer med å stole på jenter/kvinner med mye sminke. Det er som om de skjuler seg. Hva er det de skjuler? Vi som ikke sminker oss til daglig er de vi er, er det så skummelt da? Damer med sminke prøver iallfall å gjøre d beste ut av situasjonen. De er som ditt nick sier: Optimist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå