chimp Skrevet 11. oktober 2003 #21 Skrevet 11. oktober 2003 Hva er det du vil vite ss? Vil du vite om man kan stole på kvinner som har gitt opp, eller om man kan stole på kvinner som ikke bruker mascara? Hilsen Trille D var faktisk d jeg også lurte på......Stoler definitivt på kvinner som ikke bruker make-up! D er lissom andre egenskaper som gjør at jeg ikke stoler på folk.....Kvinner som har gitt opp??? Skjønner ikke helt hvem de er??? :o
Gjest Tristessa Skrevet 11. oktober 2003 #22 Skrevet 11. oktober 2003 Av en eller annen grunn synes jeg SS har et poeng. Aner ikke hvorfor, men det er noe med damer som aldri i sitt liv har rørt sminke.
Gjest Embla s Skrevet 11. oktober 2003 #23 Skrevet 11. oktober 2003 Vel... Er det i det hele tatt noen som kjenner damer som "aldri har rørt sminke"?? Og: Jeg kjenner en del damer jeg definitivt i k k e stoler på, til tross for at de er rause med make upen!
Gjest Tristessa Skrevet 11. oktober 2003 #24 Skrevet 11. oktober 2003 Selvfølgelig er dette en litt bastant teori, Embla, men jeg kan faktisk være enig med SS. Å se sure vinterfjes på bussen som er så grå som respatex er døden her i Norge. For øvrig har min mor kun brukt sminke ved særlig spesielle anledninger siden jeg ble født for drøye atten år siden. Om hun er til å stole på? Kanskje... Men er hun litt rar? Jepp.
Gjest care Skrevet 11. oktober 2003 #25 Skrevet 11. oktober 2003 Vel... Er det i det hele tatt noen som kjenner damer som "aldri har rørt sminke"?? Og: Jeg kjenner en del damer jeg definitivt i k k e stoler på, til tross for at de er rause med make upen! Jo, Embla - jeg har tidliger i denne tråden skrevet at jeg kjenner damer som ikke sminker seg. Jeg synes hele tråden er tullete og useriøst, Bl.a fordi hun ikke forteller hva det er de har gitt opp. Synes det er generaliserende og fordømmende å si slikt, bare fordi slike damer han andre verdier i livet. Dessuten finnes det da vakre mennesker som ikke behøver å sminke seg.... bl. a slike som deg og meg
Gjest Tristessa Skrevet 11. oktober 2003 #26 Skrevet 11. oktober 2003 Herlighet, tar dere dette virkelig seriøst? Trodde faktisk det gikk an å komme med litt søkte teorier og utsagn fra sidelinjen her inne...
Gjest care Skrevet 11. oktober 2003 #27 Skrevet 11. oktober 2003 Herlighet' date=' tar dere dette virkelig seriøst? Trodde faktisk det gikk an å komme med litt søkte teorier og utsagn fra sidelinjen her inne...[/quote'] Joda, men da synes jeg ikke den skulle starte under generell debatt, men under "skråblikk og generealiseringer", da kunne vi faktisk ha "peisa litt på" under denne søkte teorien :blunke:
Gjest Tristessa Skrevet 11. oktober 2003 #28 Skrevet 11. oktober 2003 Jepp, et godt poeng. Tenkte for øvrig det samme selv, men da har jo trådene virkelig potensiale til å skli ut i det helt uendelig søkte.
Gjest care Skrevet 11. oktober 2003 #29 Skrevet 11. oktober 2003 Jepp' date=' et godt poeng. Tenkte for øvrig det samme selv, men da har jo trådene virkelig potensiale til å skli ut i det helt uendelig søkte.[/quote'] Hmm, er ikke det vi er god til da
Gjest Tristessa Skrevet 11. oktober 2003 #30 Skrevet 11. oktober 2003 Kanskje SS ville ha litt mer... errhmm... saklige svar?
Joplaya Skrevet 11. oktober 2003 #31 Skrevet 11. oktober 2003 Gitt opp hva? Stole på i forhold til hva? Et par guttevenner sier at ingenting er som en pen jente som ikke sminker seg. De synes det er mye finere enn om hun hadde hatt litt/mye sminke på seg.
Gjest Embla s Skrevet 11. oktober 2003 #32 Skrevet 11. oktober 2003 Dessuten *gir meg ikke* Jeg syns det er noe litt suspekt med kvinner som må ha full sminke for i det hele tatt å gå ut av døren.. Rent personlig syns jeg de fleste blir penere med litt sminke (inklusiv meg selv), men hvis jeg hadde vært mann ville jeg følt meg uhyre snytt hvis "den super flotte damen" viste seg å se totalt annerledes ut når hun tok vekk sminken (etter at jeg, tre år etter brylluppet fikk se henne ved "en glipp" ) Vel, tilbake til problemstillingen: HVA er det disse naturbarna skal ha gitt opp? Kan ikke noen forklare meg det, så kan jeg diskutere videre!!
bluebird Skrevet 11. oktober 2003 #33 Skrevet 11. oktober 2003 Jeg har resignert og gitt opp! Bruker aldri sminke til hverdags, kun litt pudder for å dekke over diverse skavanker. Mascara klør og øyeskygge klarer jeg ikke å legge uten at jeg ser ut som en klovn. Men et par ganger i året hvis jeg skal ut på byn og være fin dame så prøver jeg så godt jeg kan å bruke litt mascara. På den andre siden så er jeg enig med noen her i at det ikke er pent med vinterbleke ansikter uten noensomhelst "hjelp". Og ja, jeg har fått sjokk ved å se damer som plutselig en dag ikke hadde tid til å legge den vanlige masken. Noen blir jo helt ugjenkjennelig! :o
chimp Skrevet 11. oktober 2003 #34 Skrevet 11. oktober 2003 Du er tydeligvis ikke helt til å stole på, du, Bluebird!!!
Gjest Embla s Skrevet 11. oktober 2003 #35 Skrevet 11. oktober 2003 He he, Blubeird - av den suspekte typen (har alltid følt at det "var noe" med deg, Bluebird, vel... nå er den saken oppklart)
bluebird Skrevet 11. oktober 2003 #36 Skrevet 11. oktober 2003 Du er tydeligvis ikke helt til å stole på' date=' du, Bluebird!!! [/quote'] Nei, jeg er visst ikke det. Og i slutten av oktober skal jeg treffe SS på Trøndertreffet. Gleder meg. 8) Da skal jeg møte opp med null mascara og vinterblek hud.
Gjest care Skrevet 11. oktober 2003 #38 Skrevet 11. oktober 2003 Da vart ho skæmd da...... :o Foreslår at alle som skal på treff meg ss, møter opp uten sminke
bluebird Skrevet 11. oktober 2003 #40 Skrevet 11. oktober 2003 He he, Blubeird - av den suspekte typen (har alltid følt at det "var noe" med deg, Bluebird, vel... nå er den saken oppklart) :o Har du lagt merke til at jeg ikke bruker mascara? Jaja. Det får så være. Det føles i hvert fall fint å ha kommet ut av jeg-bruker-ikke-mascara-skapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå