Olivia Skrevet 5. mai 2002 #1 Del Skrevet 5. mai 2002 hvor lenge holder hermetikk seg etter at det er åpnet? noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 5. mai 2002 #2 Del Skrevet 5. mai 2002 Jeg pleier å kaste det en dag etter jeg har åpnet det.... Vet ikke om det er ødelagt men for sikerhets skyld.... Tror det er det samme med hermetikk som med juce,må spises drikkes innen tre dager. klem fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freetime Skrevet 5. mai 2002 #3 Del Skrevet 5. mai 2002 Hermetikken i åpnet boks,i kjøleskapet,holder 2-3 dager.Lukt på det!! Og om det er mugg-er det jo bare å hive Når det kommer luft i boksen,begynner det å irre,om det et metallboks. Det går ann å legge innholdet over i en plastboks,både for at det skal bli luft tett og p.g.a smaken.. For eks. makrell i tomat synes jeg får litt metallsmak i seg om jeg lar den være i boksen etter at den er åpnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olivia Skrevet 6. mai 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 6. mai 2002 ja, selvføgelig, jeg oppbevarer jo aldri hermetikken i hermetikk boksen etter at det er åpna. Da smaker det jo ikke godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2002 #5 Del Skrevet 6. mai 2002 som ferskmat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå