Gå til innhold

Hvordan skal dere feire julen i år?

*Lillian*

Anbefalte innlegg

Vi skal feire juleaften hjemme hos oss og mamma, hennes samboer og mormor kommer til oss! Gleder meg! Synes det er kjempe stas å lage mat til juleaften!

I fjor var vi hos svigers, første gangen og da hadde vi vært sammen i 8 år! Jeg har nemlig drøyd det lengst mulig!! Og det ble ikke så veldig koselig heller!! Så det er lenge til jeg skal dit neste gang for å feire jul!! Jeg synes alt med juleaften er kos, men de virker så likegyldige! Maten og stemnigen er så monoton og kjedelig..Blæh..

Men i år blir det koselig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I år (tror jeg) skal vi feire julaften hos svigermor. Foreldrene til samboeren min flyttet fra hverandre for et år siden. I fjor var de sammen på julaften. I år aner jeg ikke for begge har funnet seg noen nye. men i hvert fall blir det oss, svigermor og broren til min samboer...

Og jeg vil egentlig være hos mamma og pappa :roll: Men det får bli til neste år det da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min elskede skal feire hos bestemoren min sammen med 2 onkler og mamma og pappa. Jeg gleder meg vannvittig mye. Det er lenge siden jeg har feiret hos bestemor. Er nesten som en god gammel følelse fra barndommen det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år blir vi hele julen hos mine svigerforeldre. (I fjor hadde vi alle samlet hjemme hos oss.) Valget er enkelt i år, og grunnen til det er at min svigerinne gifter seg på nyttårsaften. Siden det er et stykke å reise, faller det naturlig at hele julen feires der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min første jul som ikke skal feires hos farmor :(:grine: (savner farmor)

så det blir nok hos mamma.. (mamma har jo også vært hos farmor før altså.. ikke sånn at jeg ikke har feire jul med mamma før.. bare ikke hos mamma.. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...