Quinden Skrevet 11. oktober 2003 #1 Del Skrevet 11. oktober 2003 Min datter på 14 satt barnevakt i går, og spurte en venninne om hun kunne sitte med henne, hun tok igjen med seg en venninne. Men så er det det med betalingen da? Skal den deles på 3 eller syns dere den som har fått barnevaktjobben skal ha alt?? Er litt i dilemma her. Noen som har synspunkter?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. oktober 2003 #2 Del Skrevet 11. oktober 2003 Hvis din datter var barnevakt og spurte en venninde om hun ville være med kan du enten dele den i to eller la din datter få alt, hvis hun hadde det hele og fulle ansvaret. Men at tredjemann skal ha noe blir feil synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselilja Skrevet 11. oktober 2003 #3 Del Skrevet 11. oktober 2003 Jeg ville latt datteren din få alt, siden det var hun som fikk jobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 11. oktober 2003 #4 Del Skrevet 11. oktober 2003 Jeg ville latt datteren din få alt, siden det var hun som fikk jobben Ja, og hun må bli sittende mens de andre kan gå hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpebobla Skrevet 11. oktober 2003 #5 Del Skrevet 11. oktober 2003 Ville gitt datteren alt, og ville hvertfall ikke gitt noe til tredjemann.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly Skrevet 11. oktober 2003 #6 Del Skrevet 11. oktober 2003 Jeg hadde ofte med meg venninner da jeg satt barnevakt, men det var jeg som fikk betalingen. Kan ikke huske at jeg delte, eller at jeg fikk noe hvis jeg holdt andre barnevakter med selskap. Som nevnt kan de som ikke har "jobben" gå hjem når de vil. Synes ikke venninnen skal ha betalt for å være der sammen med henne. Det bør i såfall være noe de avtaler seg imellom. 3 mann synes jeg blir en "utenforstående" uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 12. oktober 2003 #7 Del Skrevet 12. oktober 2003 Enig i at datteren din skal ha alt. De to andre kunne jo bare gå hvis de ville, og dessuten var det datteren din som hadde fått jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2003 #8 Del Skrevet 13. oktober 2003 Hvis din datter gjør jobben mens de andre prater og ser TV, skal vel hun ha alle pengene. Hvis de andre også jobbet, bør vel det deles? Pga dette bør da din datter gjøre all jobben selv, hvis hun vil ha pengene selv, og la de andre jentene bare hygge seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå