Gå til innhold

Tonicvann- påføres med fingrene eller bomullspad?

Rachel

Anbefalte innlegg

På tonicvannflasken min står det at jeg skal ha en liten mengde på en bomullspad og stryke forsiktig over ansiktet.

Jeg har brukt å ha det i rene håndflater, klappe det forsiktig inn i ansiktet og stryke forsiktig med fingrene over.

Hva er best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gjør det samme som deg, selv om det står at bomullspad er tingen. Synes det fungerer bra på vår måte jeg da :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men med en bomullsdott er det jo mye lettere å fjerne rester av rensekrem, skitt osv. Bruker du fingrene, gnir du bare restene omkring i fjeset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalas: Mitt tonicvann er ikke rensende tror jeg, det er mykgjørende og balanserer huden. Er det det samme hva jeg gjør da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid brukt bommulsdotter for å påføre tonic, har ikke tenkt på å bruke fingrene. Er det ikke mer økonomisk å bruke bomull? Ville tro at jeg hadde brukt mer hvis jeg skulle påføre med fingrene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke mer økonomisk å bruke bomull? Ville tro at jeg hadde brukt mer hvis jeg skulle påføre med fingrene?

Jeg tenker omvendt; at det forsvinner mer tonicvann i bomullen enn i hendene mine. Jeg er nøye på at ingenting renner/drypper av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker omvendt; at det forsvinner mer tonicvann i bomullen enn i hendene mine. Jeg er nøye på at ingenting renner/drypper av.

:enig:

Hudpleieren min sa at det var mer økonomisk å bruke fingrene enn bomull, så hun anbefalte det :) .

Når det gjelder rester fra rensekrem/melk så går de av med vann. Tonicen bruker jeg som avslutning før jeg tar på fuktighetskrem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere først tar vann på bomullen og så tar på tonicvannet forsvinner det ikke veldig mye. Synes det høres fryktelig dyrt ut å bruke fingrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprayer det på. Passer på at såpe eller renseprodukt er skylt godt av først. Bomull er ikke nødvendig, hudvannet er sjelden rensende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...