^KinderMaxi^ Skrevet 3. november 2010 #41 Skrevet 3. november 2010 Jeg snakker med mamma så og si hver dag. Kommer egentlig helt anpå om det finnes noe å snakke om Snakker aldri med min biologiske far.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2010 #42 Skrevet 3. november 2010 Jeg snakker som oftest med mine foreldre en gang i uken. Vi har ett godt forhold, men tross alt begrenset hvor mye man har å oppdatere hverandre på. Men hyggelig å ringe eller bli ringt til på fredag med ønske om god helg.
Gjest veronica Skrevet 3. november 2010 #43 Skrevet 3. november 2010 Så og seie kvar dag. Det har eg gjort heilt sida eg flytta ut. Er 25 og har eigne barn. Eg og snakke me foreldrene mine ofte. som oftest kver dag men me bor i samme by da så eg e på besøk som oftest 1 gang i uka og
Gjest heisan Skrevet 3. november 2010 #44 Skrevet 3. november 2010 Mann 38 år. Min far snakker jeg stort sett med hver dag. Han jobber for meg eller kommer ofte innom i lunchen. Mor 2 til 3 ganger i uken sender ofte sms for å komentere tv programer.
Sweetpea25 Skrevet 3. november 2010 #45 Skrevet 3. november 2010 Jeg er 25 år, og tydligvis den eneste i denne tråden som fortsatt bor hjemme Snakker derfor med mine foreldre hver dag.
Wonders Skrevet 8. november 2010 #46 Skrevet 8. november 2010 nå er jeg 30 og noen ganger i måneden blir det nok. Men oftere før når jeg var yngre... Sambo er hos sine hver dag Det er for mye for meg asså...
AnonymBruker Skrevet 8. november 2010 #47 Skrevet 8. november 2010 Jeg er 34 og bor 20 mil unna mine foreldre. Har to søsken som bor i deres nabolag. Vi snakker 2-3 ganger i uka på tlf, ser hverandre ca annenhver måned. Kunne ønske vi så hverandre oftere. Mine svigerforeldre er gamle (80+) og bor ca 10 mil unna. Min mann er enebarn, det er heller ikke annen nær familie. Der er jeg og mannen en gang i uka, og vi snakker som regel i tlf en gang pr dag. Rett og slett fordi de er gamle, de har behov for besøk og litt hjelp, og vi har behov for å "se til dem". Har et veldig godt forhold til både foreldre og svigerforeldre.
Gjest Sommertid Skrevet 8. november 2010 #48 Skrevet 8. november 2010 Jeg snakker med mamma nesten hver dag. Jeg ringer like ofte som hun ringer til meg. Snakker aldri med pappa på telefon. Besøker de minst 2 ganger i uken.
Soon Skrevet 8. november 2010 #49 Skrevet 8. november 2010 Snakker med foreldrene mine så og si hver dag. Bor i samme by - så har besøk av de/besøker de selv fler ganger i uken. (de besøker vel helst lillegutt på 15mnd ) Søsteren min som bor i en annen by, snakker jeg sjelden med - kanskje 1 gang i måneden.
Gjest Mahareth Skrevet 8. november 2010 #50 Skrevet 8. november 2010 Jeg snakker med pappa 1-4 ganger per mnd, og med mamma ca 1 gang per mnd. Er 23, og har bodd hjemmefra siden jeg var 17.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå