Klips Skrevet 11. oktober 2003 #1 Del Skrevet 11. oktober 2003 Hva i all verden skal jeg gjøre med babyhendene når det blir kaldere? Det er jo helt krise hvis totten ikke er tilgjengelig. Noen erfaringer her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 11. oktober 2003 #2 Del Skrevet 11. oktober 2003 He he husker det godt fra lillemann var liten men jeg har ike noe råd dessverre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 11. oktober 2003 #3 Del Skrevet 11. oktober 2003 Vi hadde samme "problemet" i vinter da minstemann var 5-6 mnd. Det var kaldt og vi måtte ha votter på. Så viste det seg at han sovna uten totten i munnen når han lå i vogna . Kanskje det ordner seg av seg selv for dere også? Nå er han 15 mnd og har helt av seg selv slutta med totten, så til vinteren blir det ikke noe problem dersom han skal sove i vogna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 12. oktober 2003 #4 Del Skrevet 12. oktober 2003 Vis du kliper tommelen halvis av sånn at du kan "vippe" den på og av etter behov, vis du forstår.. Vet ikke helt hvordan forklare det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jepp, jeg skjønner! En slags jegervott. Genialt! Frem med saksa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå