MonThe Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #1021 Del Skrevet 23. februar 2011 Og for MjauMjau og 20 uker og!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barnehagetanten Skrevet 23. februar 2011 #1022 Del Skrevet 23. februar 2011 Vi er mange som bytter dag om onsdagen: jeg er 17 uker i dag. Jeg har forsøkt støttestrømper pga åreknuter; men fikk bare vondt av å gå med dem. Fikk så vite at jeg bare skulle gå med dem noen timer til å beynne med for så å utvide. Tenker det går fint på en flytur. Viktigst er det nok å ha romslige klær og sko, drikke godt og bevege beina under flyturen. *missunnelig på tur* To dager til ultralyd, Line. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 23. februar 2011 #1023 Del Skrevet 23. februar 2011 Er det noen av dere som har prøvd støttestrømper?? Tenkte jeg skulle kjøpe ett par til flyturen (ca fem timers flytur), men har egentlig ikke tenkt å legge så veldig mye penger i de, ser ikke for meg at de blir brukt til annet enn den flyturen... Kan jeg kjøpe sånn billige som de har på apoteket, såkalte reisestrømper? Jeg har de som heter "travel socks" fra apoteket. De er stramme, men jeg syns de er behagelige å gå med alikevel. Er et måleskjema på baksiden av esken så du får riktig størrelse. Man skal ta på seg støttestrømpene med en gang man står opp for å få skikkelig effekt av dem. (For om du har stått opp og gått rundt i flere timer først, så er beine gjerne allerede blitt hovne) Jeg bruker dem ofte på jobb, og på dager da jeg vet jeg skal gå/stå mye. Er plaget med blodtrykksfall fra før jeg var gravid også, og jeg føler det hjelper med støttestrømper Har også annlegg for åreknuter, så greit å forebygge det man kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 23. februar 2011 #1024 Del Skrevet 23. februar 2011 jeg brukte støttestrømper en del i forrige svangerskap fordi jeg hadde en deltidsjobb hvor jeg stod mye. De fra apoteket var bra, men tror ikke jeg kjøpte de aller billigste. Kjøpte et par bililge på flyplassen en gang jeg skulle reise og hadde glemt de andre hjemme, de var skikkelig dårlige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myzia Skrevet 23. februar 2011 #1025 Del Skrevet 23. februar 2011 AAAAAAArgh, jeg blir GAL av denne halsbrannen! Er vekk på messe med jobben noen dager,og bruker alt for mye energi på å være i dårlig humør over halsbrann - føles ut som det går hele veien ned i magen! Den kom etter spyrunden på fredag - synes det bør være over snart nå! Jeg føler at jeg må spise hele tiden, men blir jo mett etter to biter.. MEN, nå har jeg hamstret melk og is her - så prøver å kurere litt før jeg blir gal.. *Sukk* bare et lite klageinnlegg fra meg, jobber litt mye om dagen og merker at magen suger mye energi og humør.. Hei og hopp for en bedre dag i morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 23. februar 2011 #1026 Del Skrevet 23. februar 2011 Banan, lovehearts og agurk skal hjelpe! (Mulig ikke kombinasjonen da ) Jeg syns også samarin hjelper på når det er verst men prøver å bruke det mist mulig da, er redd for å bli avhengig av det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 23. februar 2011 #1027 Del Skrevet 23. februar 2011 Kjøp Gaviscon på apoteket. En liten slurk i ny og ne gjør underveker Den er vel også anbefalt gravide ettersom jeg har skjønt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 23. februar 2011 #1028 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Må bare..... Jeg har fått graviditetshormoner tydeligvis, og havnet i en aldri så liten konflikt med en anonym bruker Må bare legge til link på tråden så dere kan gå inn å se hvor dumme enkelte er EDIT: Der var moderatorene inne og slettet litt, så jeg fjerner linken . Endret 23. februar 2011 av Ruccola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peace Skrevet 23. februar 2011 #1029 Del Skrevet 23. februar 2011 Må bare..... Jeg har fått graviditetshormoner tydeligvis, og havnet i en aldri så liten konflikt med en anonym bruker Må bare legge til link på tråden så dere kan gå inn å se hvor dumme enkelte er http://forum.kvinneguiden.no/?showtopic=542195 Ja jeg klarte ikke å holder meg unna ihvertfall... Folk er ganske utrolige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 23. februar 2011 #1030 Del Skrevet 23. februar 2011 Ja jeg klarte ikke å holder meg unna ihvertfall... Folk er ganske utrolige! Ja sant!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barnehagetanten Skrevet 24. februar 2011 #1031 Del Skrevet 24. februar 2011 De fleste av oss er vel oppi en krangel eller mer når vi er innom forumet? Gjengangeren synes jeg at de som er frekke er gjester: det som så er trist er jo at mange av gjestene er anonyme brukere (dvs brukere som krysser ut anonym før de poster). Innimellom lurer jeg jo selvsagt på hvem som skjuler seg bak anonym bruker for å slenge med leppen, men har bestemt meg for å ignorere slike brukere da de ikke tør stå fram med nicket sitt. Har full nedtelling til ultralyden i morgen. Er så spent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 24. februar 2011 #1032 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) *Sukk* bare et lite klageinnlegg fra meg, jobber litt mye om dagen og merker at magen suger mye energi og humør.. Hei og hopp for en bedre dag i morgen!! Pass på så du ikke sliter deg helt ut da. Husk at det er lov å be om en liten sykemelding om du er sliten Banan, lovehearts og agurk skal hjelpe! (Mulig ikke kombinasjonen da ) Mmmm, kombinasjonen hørtes nydelig ut. Kan jeg foreslå melk i tillegg Kjøp Gaviscon på apoteket. En liten slurk i ny og ne gjør underveker Den er vel også anbefalt gravide ettersom jeg har skjønt Det var det jeg brukte i forrige svangerskap, hadde helt glemt navnet. Jeg brukte tabelettene og det var kun gaviscon som hjalp. De fleste av oss er vel oppi en krangel eller mer når vi er innom forumet? Gjengangeren synes jeg at de som er frekke er gjester: det som så er trist er jo at mange av gjestene er anonyme brukere (dvs brukere som krysser ut anonym før de poster). Innimellom lurer jeg jo selvsagt på hvem som skjuler seg bak anonym bruker for å slenge med leppen, men har bestemt meg for å ignorere slike brukere da de ikke tør stå fram med nicket sitt. Har full nedtelling til ultralyden i morgen. Er så spent. Jeg lar meg også lett rive med i enkelte diskusjoner. Blir igrunn ganske fort litt hissig og høylytt i diskusjoner ellers også Merker alle trådene om unge mødre og hvor dumme vi er provoserer meg til det ytterste. Man er liksom dømt til å ende opp som alenemor og ulykkelig for at man fikk barn tidlig i følge mange. Og ikke minst er man en dårligere mor fordi man ikke har lang nok livserfaring. Men men, skal ikke ta den diskusjonen her, blir bare så sinna Hehe, for en herlig smiley den over var. I går var jeg ute å måkte litt og gikk tur med hundene, superwoman som jeg (tror) jeg er. Det endte med at jeg ble sofagris resten av kvelden med verk i hele rompepartiet og nedover lårene. Nå skal jeg iallefall ta det med ro fremover og lytte til kroppens tegn. Bekkenet er ikke noe å spøke med, det kjente jeg i går. Var vel rundt denne tiden jeg kjente det sist også. Her er det bare 3 minus etter flere dager med masse :snø: og kulde, deilig å ikke fryse beina ta seg for å slippe ut bikkjene Håper dere får en knall dag alle sammen, med store og små mager Endret 24. februar 2011 av Minnimusepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 24. februar 2011 #1033 Del Skrevet 24. februar 2011 Åh, så spennende med UL i morgen, barnehagetanten. Jeg gleder meg vannvittig til vi skal selv, derfor er det så kjekt å ha noen å følge med på mens vi venter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 24. februar 2011 #1034 Del Skrevet 24. februar 2011 Åh, så spennende med UL i morgen, barnehagetanten. Jeg gleder meg vannvittig til vi skal selv, derfor er det så kjekt å ha noen å følge med på mens vi venter Tid har dere time til ul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 24. februar 2011 #1035 Del Skrevet 24. februar 2011 Tid har dere time til ul? Vi har ikke fått time enda, håper innkallelsen er like om hjørnet. Regner med det er i uke 18 som r det normale her, dvs om ca 4 uker ca. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barnehagetanten Skrevet 24. februar 2011 #1036 Del Skrevet 24. februar 2011 Ta å ring og hør når dere har time: du burde fått brev nå: min kom bort i posten: så jeg ringte og spurte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 24. februar 2011 #1037 Del Skrevet 24. februar 2011 Ta å ring og hør når dere har time: du burde fått brev nå: min kom bort i posten: så jeg ringte og spurte. Jeg gjør det om det ikke er kommet innen utgangen av neste uke. Det er bare 10 dager siden jeg var på første kontroll hos legen, så det er ikke urimelig lang tid enda synes jeg. Og siden det uansett ikke er før i uke 18, stresser jeg ikke sånn med det. *jøss, hvor har jeg fått denne tålmodigheten fra* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 24. februar 2011 #1038 Del Skrevet 24. februar 2011 Min kom i posten 4 dager etter jeg hadde første legetime, gikk veldig kjapt Jeg er så spent på ultralyden altså, klarer nesten ikke vente og skulle ønske jeg hadde time før Er mer spent nå enn med L, helt utrolig altså. Kjenner det kiler i magen når jeg tenker på det, hehe. Skulle ønske jeg skulle i uke 18 og ikke 19,er jo en evighet til. Men men, vi får bare smøre oss med tålmodighet. Nå går jeg bare å venter på å kjenne spark. Mener jeg kjenner noe immimellom, men så gir det seg når jeg skal kjenne etter. Nå er det snart sprint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barnehagetanten Skrevet 24. februar 2011 #1039 Del Skrevet 24. februar 2011 Nei da skjønner jeg kanskje hvorfor du ikke har fått time enda; samtidig synes jeg du er tålmodig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 24. februar 2011 #1040 Del Skrevet 24. februar 2011 *jøss, hvor har jeg fått denne tålmodigheten fra* Det lurer jeg også på, skulle ønske det var sånn her i heimen, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå