Møffi Skrevet 15. mai 2011 #1881 Del Skrevet 15. mai 2011 Ang nattposedrakt; jeg antar du har på body e.l. under her? Hvor ofte tenker du at de skal vaskes? Har du kjøpt inn flere? Så noen som egentlig virket fine, men er usikker på hvordan de fungerer i praksis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 15. mai 2011 #1882 Del Skrevet 15. mai 2011 Den jeg har kjøpt er i samme stoff som en body Altså helt tynn uten noe slags fôr. Men må nok ha på body under for å holde på plass bleien kanskje, men det får vi sa an på hvor varmt det er Har bare kjøpt to siden jeg ikke vet når høsten og kulden kommer Sånne tykke tenker jeg at man kanskje vasker annenhver uke eller noe så sant de ikke er tilsmusset av gulp, tiss eller bæsj Men det må man jo bare se an. Jeg har ikke kjøpt tykk pose. Det får vi kjøpe viss vi ser vi får en unge som sparker av seg dynen hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffi Skrevet 15. mai 2011 #1883 Del Skrevet 15. mai 2011 Okei, så de fins i såpass tynt stoff også Kjekt og vite hvis det blir en varm sommer! --- Noen som vet hva som er greia med apotekpakka og liberopakka forresten? Lønner det seg og hente eller er det bare reklame? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 15. mai 2011 Forfatter #1884 Del Skrevet 15. mai 2011 Noen som vet hva som er greia med apotekpakka og liberopakka forresten? Lønner det seg og hente eller er det bare reklame? Jeg synes så absolutt de var verdt turen til senteret/butikken for å hente de Småflasker med diverse olje/såpe/kremer, smokker, bleier, ammeinnlegg, våtservietter, ja litt til både mor og barn i boksene. Vi kommer ikke til å kjøpe noe sånn stæsj før lilegull kommer, men heller prøve ut de produktene og finne ut hva vi liker før vi kjøper Evt. så er småflaskene veldig kjekke å ha i stelleveska tenker jeg Er jo litt reklame/info om produktene i boksene, men det synes jeg var bare kjekt jeg, som førstegangs og uvitende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 15. mai 2011 #1885 Del Skrevet 15. mai 2011 Må vi hente libero-pakken? Hvor da? Jeg trodde vi fikk den i posten jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffi Skrevet 15. mai 2011 #1886 Del Skrevet 15. mai 2011 Må vi hente libero-pakken? Hvor da? Jeg trodde vi fikk den i posten jeg... Etter hva jeg har forstått får man en slags "hentelapp" etter uke 32, der det står hvor den nærmeste Lindex er, pakken kan så hentes der Hvordan man får apotekpakka vet jeg ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 15. mai 2011 #1887 Del Skrevet 15. mai 2011 jeg fikk gratis tilsendt i posten fra Bam jeg Husker ikke hvor jeg bestilte den, men var fra nettet et sted tror jeg Var litt reklame, men på nyttige ting, så endel prøver på varer og faktisk en tre-fire gavekort! Bl.annet gratis fame-fotografering, ekstra rabatter og litt sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 15. mai 2011 #1888 Del Skrevet 15. mai 2011 Hei Jeg hentet apotek-pakka på Apotek 1 apoteket her hos oss.. Synes den var helt grei, synes som MonThe det er kjekt å teste ut litt Libero-pakka fikk jeg hentelapp på og dro på Lindex og hentet. Rimi-pakke sendes i posten mener jeg å huske Jeg tar med det vi kan få jeg, kjekt å bli litt kjent med det man kan slippe å kjøpe. Er man ikke fornøyd med de små test-flaskene så får man heller kjøpe andre produkter tenker jeg. God søndagskveld til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 15. mai 2011 #1889 Del Skrevet 15. mai 2011 Må man på en lindexbutikk for å få libero-pakken? Jeg har tre timer å reise til nermeste lindex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 15. mai 2011 #1890 Del Skrevet 15. mai 2011 Jeg måtte iallefall i lindex-butikk for å hente når jeg ventet L. Legger ut link til alle gratispakkene jeg vet om i tilfelle noen ikke har meldt seg inn Libero - Også her får man pakke ved fødsel og 6 mnd Rimi du får hentelapp ved fødsel og 6 mnd, ganske bra pakke. Apotek1 Weleda BAM Ellers så må dere huske bleiebøtta om dere skal ha det: Reflex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 15. mai 2011 #1891 Del Skrevet 15. mai 2011 Jeg har bestilt tre av disse pakkene, men har bare mottatt den fra BAM så langt. De andre venter vel nærmere termin før de sender ut, og jeg har jo ikke termin før 20. august. Den fra Rimi (som er et verdikort som man må løse inn i en Rimi-butikk) skal visst komme ca. 4 uker før termin, og den fra Apotek1 ca. 3 mnd før. Men jeg har lest at enkelte har blitt kontaktet av diverse firmaer og også krybbedødforeningen etter å ha bestilt slike pakker, så jeg er egentlig litt skeptisk. Selv om sistnevnte sikkert gjør en god jobb, så må det være litt ubehagelig å bli ringt opp av dem og bli tigget penger av rett etter at man har fått baby i hus. Jeg har reservert meg mot telefonsalg og slike oppringninger, men dersom man godtar å motta informasjon fra firmaer og slikt som har sponset disse pakkene, så kan man visst bli oppringt likevel. Så pass på hva dere krysser av for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiri Skrevet 15. mai 2011 #1892 Del Skrevet 15. mai 2011 Jeg hadde god nytte av gratispakkene sist. Det er så mye produkter å velge i og vi hadde endel bomkjøpe sist. M blei ganske sår og fikk soppinfeksjon ganske tidlig, så da kjøpte vi alt vi ble anbefalt og har sikkert mye igjen ennå. Min erfaring er at zinkkremen fra Weleda er kjempemye bedre enn de andre. Enkelte engangs vaskeservietter var som matpapir (libero?), mens andre var kjempebra (de fra apoteket som het noe med Soft og kom i hvit kvadratisk papirpakke med grønn(?) skrift, mener jeg). Det er mange ting man må forsøke selv og da er små prøver veldig kjekke istedenfor å fylle opp hele badet stæsj som man hverken bruker eller vil kaste. Har dere navn klart? Vi har trolig landet på Maria. Har Mie fra før og det som veier imot er at det blir veldig like navn. Det var IKKE et mål å ha to M-navn eller at de skulle være så like, men nå er det liksom ingen navn som er finere enn Maria. Har ikke bestemt oss helt ennå, men tror det blir det. Hva synes dere om navnkombinasjonen? Er det for lik? For sukkersøtt? Eller er det kanskje en fordel for meg som sikkert kommer til å blande navnene uansett hvor ulike de er (sånn min mor gjør med meg og min søster som har helt ulikt navn)? Jeg kommer til å slette navnene vi har valgt, så fint om ingen siterer;) Ang telefonsalg og veldedige organisasjoner som tigger penger. Mange foreninger leser fødselsannonser og ringer til de som nettopp har født med spørsmål om penger til alt fra krybbedødforeningen til førstehjelp på barn til alt mulig som nybakte foreldre i en utenom-seg-selv-fase har veldig vanskelig for å si nei til. Så vær forberedt! Her kan man registrere seg mot telefonsalg: https://w2.brreg.no/reservasjon/ Tror det tar 3 mnd før alle skal ha oppdatert sitt telefonregister opp mot brønnøysundregisteret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 15. mai 2011 #1893 Del Skrevet 15. mai 2011 Åh, synes Mie er så søtt jeg Kunne faktisk tenke meg det navnet selv. Maria er fint det også, ikke fullt så sukkersøtt men et fint navn Det blir et for vanlig navn for min del, og mannen vil jo kun ha litt spesiellt navn. Vi hadde Michelle eller Iselin, men i dag sa han plutselig at han ikke likte noen av dem Lov å håpe han tullet, men jeg har mine tvil. Skulle ønske han ikke hadde noe å si ift navnevalg, hadde vært mye lettere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffi Skrevet 16. mai 2011 #1894 Del Skrevet 16. mai 2011 Jeg syns navnene var fine jeg, kiri! Selv er jeg litt fan av at søsken skal ha bokstavrim (eller i hvert fall passe til hverandre) En annen fordel med navnet dere vurderer er at det er tidløst og kan uttales i alle land *lusker inn og bestiller rimipakka* - Takk for tips!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 16. mai 2011 #1895 Del Skrevet 16. mai 2011 Good morning girls Her er jeg hjemme fra jobb med hodet fullt av snørr. Var så dårlig form hele helga, så er egentlig litt lettet over at det er en forkjølelse og ikke 3.trimester sliten-het som kom allerede Men vet dere om jeg må kontakte legen for full sykemelding, siden jeg er delvis sykemeldt fra før? Mener jeg har lest et sted at vi ikke kan bruke egenmeldinger da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 16. mai 2011 #1896 Del Skrevet 16. mai 2011 Ellers så må dere huske bleiebøtta om dere skal ha det: Reflex Jeg har hentet gratis bleiebøtte på babyshop jeg Skrev ut en sånn "gratis-lapp" fra nettsidene og hentet i butikken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 16. mai 2011 #1897 Del Skrevet 16. mai 2011 Good morning girls Her er jeg hjemme fra jobb med hodet fullt av snørr. Var så dårlig form hele helga, så er egentlig litt lettet over at det er en forkjølelse og ikke 3.trimester sliten-het som kom allerede Men vet dere om jeg må kontakte legen for full sykemelding, siden jeg er delvis sykemeldt fra før? Mener jeg har lest et sted at vi ikke kan bruke egenmeldinger da.... Usj, I know the feeling..., Lå dårlig med de greiene der hele forrige helg - snakk om bortkastet helg! Masse god bedring til deg! Og ja, du må nok kontakte legen. Jeg hadde omgangssyken for en måneds tid siden og måtte ha sykemeldig da fordi jeg allerede er delvis sykemeldt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 16. mai 2011 #1898 Del Skrevet 16. mai 2011 Good morning girls Her er jeg hjemme fra jobb med hodet fullt av snørr. Var så dårlig form hele helga, så er egentlig litt lettet over at det er en forkjølelse og ikke 3.trimester sliten-het som kom allerede Men vet dere om jeg må kontakte legen for full sykemelding, siden jeg er delvis sykemeldt fra før? Mener jeg har lest et sted at vi ikke kan bruke egenmeldinger da.... Jeg har det som deg i dag: Helt sausa, snørrer og snørrer og er skikkelig ødelagt. Jeg har snyti meg hele natta, og hoster til jeg brekker meg og får opp ekkelt grønt slim. Jeg har sykemeldingsdag i dag, men hvis jeg fremdeles er syk på onsdag må jeg ringe legen, for man kan ikke bruke egenmelding samtidig med prosenvis sykemelding. Følg med på feber og farge på slim. Er det gul/grønt skal egentlig gravide kontakte lege, og i allefall om man får høy feber. Jeg ser nok ann litt og håper jeg blir frisk innen onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffi Skrevet 16. mai 2011 #1899 Del Skrevet 16. mai 2011 Så kjedelig med sykdom, dere får holde dere hjemme og bli friske -- For å få en pause i eksamenslesinga prøvde jeg akkurat kjolen jeg skulle ha på meg i morgen, vel, den passet ikke over puppene lengre! Passe kjedelig altså, så nå må jeg finne noe annet jeg kan ha på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pastill Skrevet 17. mai 2011 #1900 Del Skrevet 17. mai 2011 For å få en pause i eksamenslesinga prøvde jeg akkurat kjolen jeg skulle ha på meg i morgen, vel, den passet ikke over puppene lengre! Passe kjedelig altså, så nå må jeg finne noe annet jeg kan ha på meg ..aaah..velkjent fenomen! Jeg har til og med laget hull i flere av mine nye graviditetsklær (!); lange bluser og topper er for trange over bryst, mave og hofter... I motsatt ende av skalaen har jeg nå flere gravide-bukser fra H&M som har vist seg å være for store, mulig de kommer til å passe om noen uker når jeg likevel synes det er et slit å stå i kø foran overfylte prøverom som den mid-sized hvalross jeg snart er Har endelig fått bestilt vogn og bilsete! Så det vil være i hus om senest 1 mnd. Perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå