Gå til innhold

Skravletråd

MonThe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oi oi, enda en gutt. Er jo helt utrolig at det er så mange gutter så langt, hele 10 av de 12 som har valgt å vite kjønn, og bare 2 jenter. Blir moro å se hvordan fordelingen ender opp til slutt.

Jaja, da har du alt du trenger som du selv sier, Diablo. Blir en rimeligere unge enn forrige gang og helt sikkert en liten skøyergutt. :)

Vi kjøpte tripp trapp stol brukt for bare 200 kr i går. Det følte jeg var et skikkelig kupp, de fleste som ligger ute ligger for 4-600 kr, uansett hvor slitte de er. Når det blir litt mer vår i lufta skal jeg ta den med ut og pusse og male den, så blir den så fin som ny :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 18 i dag. :hoppe:

Magen har begyndt å vokse litt igjen etter å ha stagnert noen uker.

Har vinterferie denne uken: skal se skiVM, besøke venner og familie.

:hoppe: for 18 uker og snart halvveis.

Deilig med vinterferie, høres ut som du skal kose deg med familie og venner:)

Merker magen plutselig har skutt ut enda mer her også og jeg storkoser meg :gravid:

Sånn da har man vært på ultralyd... Ble flyttet en dag så da ble terminen 2 august isteden.. jaja.. Og det blir nok en :babygutt:,jaja, da har jeg ihvertfall masse klær fra forje mann.. :) Meen måtte jo ut å kjøpe en liten ting i dag da..:)

Gratulerer med gutt nr.2 på vei. Er jo som du sier, veldig praktisk å ha tøy fra før av.

Oi oi, enda en gutt. Er jo helt utrolig at det er så mange gutter så langt, hele 10 av de 12 som har valgt å vite kjønn, og bare 2 jenter. Blir moro å se hvordan fordelingen ender opp til slutt.

Jaja, da har du alt du trenger som du selv sier, Diablo. Blir en rimeligere unge enn forrige gang og helt sikkert en liten skøyergutt. :)

Vi kjøpte tripp trapp stol brukt for bare 200 kr i går. Det følte jeg var et skikkelig kupp, de fleste som ligger ute ligger for 4-600 kr, uansett hvor slitte de er. Når det blir litt mer vår i lufta skal jeg ta den med ut og pusse og male den, så blir den så fin som ny :)

Ja det pleier vel som regel å fordele seg litt jevnere etterhvert, men foreløpig er det jo masse gutter ja :)

Nå er det iallefall plass til flere jenter, er så spent på hva vi venter her i gården altså. Mer og mer spennende for hver dag som nærmer seg :)

Det er gøy å gjøre noen kupp så har du litt å finne på når skolen er ferdig også :) Kjekt å ha litt prosjekter her og der.

Jeg kjente de første bevegelsene i går :hoppe: Var så deilig å kjenne de og jeg var ikke i tvil om hva det var. Nå kjente jeg det igjen i stad og det er så herlig. Er allerede like forelsket i lille nurket som jeg var sist jeg :hjerter_rundt::babysmokk:

Nå skal jeg snart avgårde på ikea med min svigerinne, kanskje det blir en liten bamse eller to til lillebabis :rodmer:

L har ikke vist noe interesse for bamser, men alikevel kjøper jeg dem :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vellykket ultralyd og ny gutt på vei, Diabla. :klemmer:

Skjønner hva du mener; venter selv gutt nummer tre, men samtidig er jo en glad for at ting ser vellykket ut. ;)

Så kjekt med bevegelse, Minnimusepus. :rodmer:

Skikkelig kupp, Flickan. :jepp:

Snufser av Marit Bjørgen som gjorde det så spennende på 10 km i dag.

Lettrørt gravid; definitivt... :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snufser av Marit Bjørgen som gjorde det så spennende på 10 km i dag.

Lettrørt gravid; definitivt... :fnise:

Jeg fikk klump i halsen av en oscar-tale som jeg hørte på radion i dag tidlig kl 0700 :fnise::ler:

Stas med bevegelse Minnie! :nigo: Det er hele tiden hos meg nå, sterkere og sterkere :rodmer:

Grattis med gutt Diabla - ren gutteklubb her nesten :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere som alle har vært på UL! :strix:

Det er blitt maaaange gutter her ja! :sjokkert:

Jeg føler liksom ikke at jeg har disse gravidhormonene som gjør at tårene sitter løst...

Jeg griner mer til vanlig enn jeg gjør nå... Nå føler jeg meg i grunn bare mer sint og blir hissig for ingenting... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med gutt Diabla :hoppe:

Og så gøy at flere nå kjenner bevegelse :rodmer: I dag så vi det på utiden av magen, falt en liten tåre da ja (litt lettrørt her også :fnise: )

Endret av Møffi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker:) Gleder oss masse... :) Jeg skal avslutte denne fine dagen med Brownis og jordbær.. Jordbær er noe jeg har fått helt kick på, må ha en kurv om dagen minst!! :) så jeg gjennomsøker butikker etter dem.. hihi.. :P Bedre med jordbær en godis:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordbær høres nydelig ut! Håper jordbærsesongen starter tidlig i år så jeg kan spise masse før jeg føder. Jordbær er vel en av de tingene veldig mange spedbarn reagerer på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordbær høres nydelig ut! Håper jordbærsesongen starter tidlig i år så jeg kan spise masse før jeg føder. Jordbær er vel en av de tingene veldig mange spedbarn reagerer på?

Ja, noen reagerer på det. Lillegutt reagerte ikke på det, så jeg kunne kose meg hele sommeren med lassevis med jordbær. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Selv har jeg vært heldig å ha kunnet spise alt mulig under amming og ingen av guttene mine reagerte på noe jeg spiste. Ingen av dem er allergiske mot noe. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg vært heldig å ha kunnet spise alt mulig under amming og ingen av guttene mine reagerte på noe jeg spiste. Ingen av dem er allergiske mot noe. ;)

Så heldig var jeg og med lillegutt. Han reagerte ikke på noen ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne av meg måtte virkelig passe på hva hun spiste/drakk da hun ammet. Brus, fisk, skalldyr, egg, løk, kål, jordbær, nøtter ++. Må legge til at hun og sine tre barn har flere allergier. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da drar jeg konklusjonen at man kan spise hva man vil når man har fått gutter :gjeiper:

Ha en finfin dag alle juli-augustjenter!!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...