Diabla Skrevet 28. februar 2011 #1121 Del Skrevet 28. februar 2011 Er jo moro å kjøpe også da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 28. februar 2011 #1122 Del Skrevet 28. februar 2011 Oi så mange gutter! Og jeg som hadde mest lyst på gutt får jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 28. februar 2011 #1123 Del Skrevet 28. februar 2011 Oi oi, enda en gutt. Er jo helt utrolig at det er så mange gutter så langt, hele 10 av de 12 som har valgt å vite kjønn, og bare 2 jenter. Blir moro å se hvordan fordelingen ender opp til slutt. Jaja, da har du alt du trenger som du selv sier, Diablo. Blir en rimeligere unge enn forrige gang og helt sikkert en liten skøyergutt. Vi kjøpte tripp trapp stol brukt for bare 200 kr i går. Det følte jeg var et skikkelig kupp, de fleste som ligger ute ligger for 4-600 kr, uansett hvor slitte de er. Når det blir litt mer vår i lufta skal jeg ta den med ut og pusse og male den, så blir den så fin som ny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 28. februar 2011 #1124 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) masse gutter ja! og som du sier spennede å se en endelige fordelingen Endret 28. februar 2011 av Ruccola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 28. februar 2011 #1125 Del Skrevet 28. februar 2011 Uke 18 i dag. Magen har begyndt å vokse litt igjen etter å ha stagnert noen uker. Har vinterferie denne uken: skal se skiVM, besøke venner og familie. for 18 uker og snart halvveis. Deilig med vinterferie, høres ut som du skal kose deg med familie og venner:) Merker magen plutselig har skutt ut enda mer her også og jeg storkoser meg Sånn da har man vært på ultralyd... Ble flyttet en dag så da ble terminen 2 august isteden.. jaja.. Og det blir nok en ,jaja, da har jeg ihvertfall masse klær fra forje mann.. Meen måtte jo ut å kjøpe en liten ting i dag da.. Gratulerer med gutt nr.2 på vei. Er jo som du sier, veldig praktisk å ha tøy fra før av. Oi oi, enda en gutt. Er jo helt utrolig at det er så mange gutter så langt, hele 10 av de 12 som har valgt å vite kjønn, og bare 2 jenter. Blir moro å se hvordan fordelingen ender opp til slutt. Jaja, da har du alt du trenger som du selv sier, Diablo. Blir en rimeligere unge enn forrige gang og helt sikkert en liten skøyergutt. Vi kjøpte tripp trapp stol brukt for bare 200 kr i går. Det følte jeg var et skikkelig kupp, de fleste som ligger ute ligger for 4-600 kr, uansett hvor slitte de er. Når det blir litt mer vår i lufta skal jeg ta den med ut og pusse og male den, så blir den så fin som ny Ja det pleier vel som regel å fordele seg litt jevnere etterhvert, men foreløpig er det jo masse gutter ja Nå er det iallefall plass til flere jenter, er så spent på hva vi venter her i gården altså. Mer og mer spennende for hver dag som nærmer seg Det er gøy å gjøre noen kupp så har du litt å finne på når skolen er ferdig også Kjekt å ha litt prosjekter her og der. Jeg kjente de første bevegelsene i går Var så deilig å kjenne de og jeg var ikke i tvil om hva det var. Nå kjente jeg det igjen i stad og det er så herlig. Er allerede like forelsket i lille nurket som jeg var sist jeg Nå skal jeg snart avgårde på ikea med min svigerinne, kanskje det blir en liten bamse eller to til lillebabis L har ikke vist noe interesse for bamser, men alikevel kjøper jeg dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barnehagetanten Skrevet 28. februar 2011 #1126 Del Skrevet 28. februar 2011 Gratulerer med vellykket ultralyd og ny gutt på vei, Diabla. Skjønner hva du mener; venter selv gutt nummer tre, men samtidig er jo en glad for at ting ser vellykket ut. Så kjekt med bevegelse, Minnimusepus. Skikkelig kupp, Flickan. Snufser av Marit Bjørgen som gjorde det så spennende på 10 km i dag. Lettrørt gravid; definitivt... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 28. februar 2011 #1127 Del Skrevet 28. februar 2011 Snufser av Marit Bjørgen som gjorde det så spennende på 10 km i dag. Lettrørt gravid; definitivt... Jeg fikk klump i halsen av en oscar-tale som jeg hørte på radion i dag tidlig kl 0700 Stas med bevegelse Minnie! Det er hele tiden hos meg nå, sterkere og sterkere Grattis med gutt Diabla - ren gutteklubb her nesten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 28. februar 2011 #1128 Del Skrevet 28. februar 2011 Gratulerer til dere som alle har vært på UL! Det er blitt maaaange gutter her ja! Jeg føler liksom ikke at jeg har disse gravidhormonene som gjør at tårene sitter løst... Jeg griner mer til vanlig enn jeg gjør nå... Nå føler jeg meg i grunn bare mer sint og blir hissig for ingenting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffi Skrevet 28. februar 2011 #1129 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Gratulerer med gutt Diabla Og så gøy at flere nå kjenner bevegelse I dag så vi det på utiden av magen, falt en liten tåre da ja (litt lettrørt her også ) Endret 28. februar 2011 av Møffi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diabla Skrevet 28. februar 2011 #1130 Del Skrevet 28. februar 2011 Takker:) Gleder oss masse... Jeg skal avslutte denne fine dagen med Brownis og jordbær.. Jordbær er noe jeg har fått helt kick på, må ha en kurv om dagen minst!! så jeg gjennomsøker butikker etter dem.. hihi.. Bedre med jordbær en godis:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffi Skrevet 28. februar 2011 #1131 Del Skrevet 28. februar 2011 Jeg spiser også masse jordbær! Men har ikke brownies, så får ta til takke med melk og sukker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 28. februar 2011 #1132 Del Skrevet 28. februar 2011 Jordbær høres nydelig ut! Håper jordbærsesongen starter tidlig i år så jeg kan spise masse før jeg føder. Jordbær er vel en av de tingene veldig mange spedbarn reagerer på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 28. februar 2011 #1133 Del Skrevet 28. februar 2011 Jordbær høres nydelig ut! Håper jordbærsesongen starter tidlig i år så jeg kan spise masse før jeg føder. Jordbær er vel en av de tingene veldig mange spedbarn reagerer på? Ja, noen reagerer på det. Lillegutt reagerte ikke på det, så jeg kunne kose meg hele sommeren med lassevis med jordbær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffi Skrevet 28. februar 2011 #1134 Del Skrevet 28. februar 2011 Når er gutten din født flickan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 28. februar 2011 #1135 Del Skrevet 28. februar 2011 6. juli 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 28. februar 2011 #1136 Del Skrevet 28. februar 2011 Da håper jeg at jeg er like heldig, for jordbær er noe av det beste jeg får! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barnehagetanten Skrevet 1. mars 2011 #1137 Del Skrevet 1. mars 2011 Selv har jeg vært heldig å ha kunnet spise alt mulig under amming og ingen av guttene mine reagerte på noe jeg spiste. Ingen av dem er allergiske mot noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 1. mars 2011 #1138 Del Skrevet 1. mars 2011 Selv har jeg vært heldig å ha kunnet spise alt mulig under amming og ingen av guttene mine reagerte på noe jeg spiste. Ingen av dem er allergiske mot noe. Så heldig var jeg og med lillegutt. Han reagerte ikke på noen ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barnehagetanten Skrevet 1. mars 2011 #1139 Del Skrevet 1. mars 2011 En venninne av meg måtte virkelig passe på hva hun spiste/drakk da hun ammet. Brus, fisk, skalldyr, egg, løk, kål, jordbær, nøtter ++. Må legge til at hun og sine tre barn har flere allergier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffi Skrevet 1. mars 2011 #1140 Del Skrevet 1. mars 2011 Da drar jeg konklusjonen at man kan spise hva man vil når man har fått gutter :gjeiper: Ha en finfin dag alle juli-augustjenter!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå