MonThe Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #861 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Gratulerer så mye med en liten i magen Møffi! Endret 14. februar 2011 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 14. februar 2011 #862 Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg syns både Tommy og Jane var fine navn jeg, man må lissom tenke litt annerledes når babyen får tilknytning til to land Tusen takk, det er godt at ikke alle forbinder Tommy med en rampete eller kriminell kar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 14. februar 2011 #863 Del Skrevet 14. februar 2011 Gratulerer med gutt Det er kjempemoro å være guttemamma Signerer denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 14. februar 2011 #864 Del Skrevet 14. februar 2011 Tusen takk, det er godt at ikke alle forbinder Tommy med en rampete eller kriminell kar. Hehe.. men det blir jo litt annerledes når man tenker på Tommy på engelsk Så gøy med gutt Møffi! Gleder meg til å få vite hva som befinner seg der inne jeg også Blir glad uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myzia Skrevet 14. februar 2011 #865 Del Skrevet 14. februar 2011 Takk, jenter UL gikk bra, alt stod fint til med den lille, og det var ikke vanskelig å se at her var det en Veldig gøy at magefølelsen vår stemte Satt to dager tilbake, så ny termin er 14.07 - akkurat om 5 mnd Gratulerer med gutt! Så gøy å få vite det! Tusen takk, det er godt at ikke alle forbinder Tommy med en rampete eller kriminell kar. Jeg forbinder ikke Tommy med kriminell, sikket fordi jeg var forelsket i en Tommy da jeg var yngre Tenker mer på Johnny og Ronny som "kriminelle" navn :D Men uansett vil det alltid være noen som ikke liker navnet man velger! Vi må også velge navn som går i to land - synes det er litt vanskelig, da uttalen ofte høres anderledes ut! I morgen skal vi også på UL! Jeg gleder meg så utrolig! Vi har liksom tenkt at etter UL - DA begynner det "på ordentlig"! Håper de klarer å se kjønnet her også, har en magefølelse på gutt, men har ingen øspesielle ønsker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myzia Skrevet 14. februar 2011 #866 Del Skrevet 14. februar 2011 Har forresten hatt en fantastisk tur på fjellet i helgen - bare vi to. Været var helt nydelig, og vi har gått lange turer på ski.. Hvordan er skiformen til resten av gjengen - er det en ok trimform med magene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 14. februar 2011 #867 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) :sjenert:Funker dette da tro? Begir meg ut på et magebilde av lillebrøster Endret 14. februar 2011 av Minnimusepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 14. februar 2011 #868 Del Skrevet 14. februar 2011 Ikke måte på hvor stort bilde ble heller da Jaja, her er iallefall meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 14. februar 2011 #869 Del Skrevet 14. februar 2011 Gratulerer med Møffi!! Sååå koselig!! Var det ikke herlig med UL? Flott mage Minnimusepus!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiri Skrevet 14. februar 2011 #870 Del Skrevet 14. februar 2011 Leste for ikke lenge siden at det er flott trening for gravide (som ikke har bekkenløsning) å gå på ski I morgen er jeg i uke 13 Veldig godt å være over uke 12 og få det offentliggjort både på jobb og hos min familie. Fosterdiagnostikken gikk kjempefint og jeg fikk følelsen av at de sjekket mye mer enn bare downs syndrom. Hjerte, hjerne/hode fasong, 10 fingre i tillegg til typiske downs-tegn ++. Det var veldig godt å ha det overstått med betryggende resultat så langt. Jeg blir nok ikke helt trygg før barnet er ute og beviselig er helt friskt, men dette gjorde godt. Jeg har sett på nært hold hva et funksjonshemmet barn gjør med livet til familien/mødrene, så derfor er jeg ekstra bekymret. Nå har jeg blitt sylte forkjølet og savner nesespray! For det er fortsatt sånn at man ikke skal bruke det når man er gravid? Hvorfor det egentlig? Har det kommet noe bedre på markedet enn saltvann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiri Skrevet 14. februar 2011 #871 Del Skrevet 14. februar 2011 Flott magebilde Når det gjelder alles glede over UL så er jeg veldig annerledes der Jeg skjønner ikke at det jeg ser på den skjermen er et lite vesen som bor inni meg og som skal bli mitt barn. Det går liksom ikke inn og er liksom ikke noe sammenheng Nesten så det kunne vært en amerikansk film de viste Men å HØRE hjertelyden, dét går inn og er utrolig flott :hjerte: Men ikke spør meg hvorfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Buljo Skrevet 14. februar 2011 #872 Del Skrevet 14. februar 2011 Hei alle sammen! Jeg er ny her - har termin 18. juli, og det er ei lita prinsesse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 14. februar 2011 #873 Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg fikk mage i uke 14, og kjente de første bevegelsene samtidig. For meg var de første bevegelsene kiling som sommerfuglvinger/fiskehaler som slår. De var mest i bikinilinjen på venstre side. Det gikk over til bobler som sprakk, og siden uke 18 har jeg kjent skikkelige bevegelser, og et og annet kraftig spark. Det er mest leamuslignende følelser, eller buktende bevegelser når hun beveger seg rundt. Den siste uka har jeg kjent masse bevegelse hver eneste dag, og i går kveld kjente jeg for første gang spark utenpå magen da jeg hadde lagt meg. Navn vil jeg holde hemmelig, for det er ikke så mange som heter det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barnehagetanten Skrevet 15. februar 2011 #874 Del Skrevet 15. februar 2011 Gratulerer med liten guttebaby, Møffi. Har selv to gutter, og det er kjekt med gutter. Gratulerer med liten prinsesse på vei, Buljo. *får bilder av Kill Buljo i hodet mitt av nicket ditt* Jeg har blitt 50% sykemeldt: formen er ikke helt toppers; merker at jeg har en tung jobb etterhvert. I dag skal jeg ikke på jobb: kjenner at det er godt å ikke skulle jobbe i dag. 10 dager til ultralyd; gleder meg veldig. Når det gjelder navn, var det en kollega av meg som fikk barn forrige uke, og hun valgte mitt nummer en navn som jeg har hatt i over 8 år. Er nå litt usikker på om jeg skal bytte navn. MEN vi kommer sikkert ikke alltid til å jobbe sammen og vi bor et stykke fra hverandre. Hm: i tenkeboksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 15. februar 2011 #875 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg hadde ikke brydd meg om en kollega hadde samme navn. Det er alltid noen som vil velge samme navn, det er jo aldri noen garanti for at ikke en ny venn, kollega eller bekjent ikke har kalt barna sine det samme som deres, uten at dere kjente de da de valgte sine navn. Jeg har en kusine som heter det samme som jeg vil kalle min evt datter. Hun er bare 3 år, og jeg hadde bestemt meg for det navnet lenge før hun kom til verden. Navnet er oppkalling etter farmoren vår, og hun betydde veldig mye for meg, så jeg vil bruke det uansett. Jeg regner ikke med at min kusine og min evt datter vil få et så veldig nært forhold, så det bekymrer meg lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barnehagetanten Skrevet 15. februar 2011 #876 Del Skrevet 15. februar 2011 Flott magebilde, Minnimusepus. Kjekt at du deler tankene dine ang barns navn og faren for at andre heter det samme, flickan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 15. februar 2011 #877 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg glemte visst å si velkommen til Buljo, moro med enda flere i klubben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 15. februar 2011 #878 Del Skrevet 15. februar 2011 Velkommen Buljo!! Og ang navn nå tror jeg at jeg også hadde gitt bang i det barnehagetanten.. Som du sier så kommer du og kollegaen din sikkert ikke til å jobbe sammen for alltid heller og dere omgås kanskje ikke mye på fritiden heller? Men jeg skjønner jo allikevel at du stusser, kanskje kollegaen din tror at du hermer/stjeler... Og det er jo ikke noe koselig å bli trodd sånn om heller. For du har kanskje ikke nevnt navnet for henne tidligere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 15. februar 2011 #879 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg ville sagt noe sånt til kollegaen: "Moro at dere valgte akkurat det navnet, det er et nydelig navn og jeg elsker det. Jeg må innrømme at jeg kvapp litt når du sa det, for jeg og mannen min har lenge vært enig om at vi skal kalle vår neste sønn/datter det samme. " Men jeg hadde sagt det så tidlig som mulig, sånn at det ikke blir for mye spekulasjoner når barnet kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myzia Skrevet 15. februar 2011 #880 Del Skrevet 15. februar 2011 Hei alle sammen! Jeg er ny her - har termin 18. juli, og det er ei lita prinsesse Velkommen! Vi har termin nesten samtidig! Jeg har akkurat kommet fra ultralydundersøkelse - vanligvis er jeg ikke innom KG når jeg er på jobb, men klarer ikke å konsentrere meg nå uansett.. Det var en frisk og fin liten krabat som lå med bena rett ut og viste fram en liten snopp - ingen tvil om at det er en ! Synes også det var helt surrealistisk å se et levende vesen som sprellet rundt inni der - føltes som det var på film! Men veldig herlige bilder Er akkurat så langt på vei som jeg trodde 18+2 dager - så da blir termin 17.juli. Dette blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå