sanmal Skrevet 8. februar 2011 #821 Del Skrevet 8. februar 2011 i begynnelsen kjentes det ut som kraftig leamus, men nå kjenner jeg skikkelige spark , spesielt hvis jeg sitter forroverbøyd :-) nurket lå med hodet nedover når vi var på ultralyd, men det er en herlig følelse når den "bytter" plass( skjer når jeg legger meg om kvelden) en kraftig kiling i magen også ser du at magen blir som en hard tut :-) når det gjelder sex så blir der 2-3 ganger i uka grunna manglende energi, men er det flere her som blir knallhard etter orgasme? jeg blir så hard att det nesten blir litt vondt :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffi Skrevet 9. februar 2011 #822 Del Skrevet 9. februar 2011 Siden det er så mange fra Oslo her: Hvor finner jeg (feks HM) som har mammaklær? Kjører helst til et kjøpesenter litt utenfor sentrum (skal på riksen og kjører Ring 3 tilbake mot Vestfold) Har feks Sandvika Storsenter et godt utvalg? Eller et annet kjøpesenter utenfor byen og litt mot nord/vest? Du har jo Storo Storsenter også da, det ligger langs ring 3, ellers har du både Liertoppen og Sandvika storsenter på vei inn til byen.. Storo har også Polarn o Pyret som visstnok skal ha litt mammaklær, men hm hadde ikke suuuperstort utvalg av mammaklær, syns de har det samme over alt jeg, litt bukser og noen bluser... Men kanskje de andre girlsa har noen tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 9. februar 2011 #823 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg har faktisk ikke begynt å titte etter mammaklær da klærne jeg faktisk har passer enda... *lurer på når magen skal komme for fullt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffi Skrevet 9. februar 2011 #824 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg har faktisk ikke begynt å titte etter mammaklær da klærne jeg faktisk har passer enda... *lurer på når magen skal komme for fullt* Her syns jeg magen min er diiiger, men ei venninne påpekte surt at hennes ugravide mage vel fortsatt er størst Men merker at buksene strammer når jeg sitter (særlig når jeg sitter foroverlent), og så har midjen nesten blitt borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 9. februar 2011 #825 Del Skrevet 9. februar 2011 Dere, har noen av dere tenkt noe på om mennene våre kjøper en liten mammagave/blomsterkvast til oss på morsdagen på søndag....? Er litt spent på om min komer til å gjøre det, håper det! Hva er vanlig, vet dere det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 9. februar 2011 #826 Del Skrevet 9. februar 2011 Mannen min kjøpte ikke noe før jeg ble mamma og han kjøpte heller ikke noe i fjor. Jeg er vant til at morsdagen feires med barna som initiativtakere, så her blir det ikke noen feiring før barna er store nok til å lage kort og evt gaver selv. Jeg er i mot alt kjøpepresset som handelsstanden legger på oss ved ulike anledninger, og ønsker ikke at mannen min (eller barna for den saks skyld) skal kjøpe noe. Hjemmelagde gaver og frokost på senga er topp og jeg gleder meg til den tid kommer. Men sånn ellers takker jeg selvsagt alltid ja til blomster, kan ikke si at jeg blir rent ned av det akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffi Skrevet 9. februar 2011 #827 Del Skrevet 9. februar 2011 Dere, har noen av dere tenkt noe på om mennene våre kjøper en liten mammagave/blomsterkvast til oss på morsdagen på søndag....? Er litt spent på om min komer til å gjøre det, håper det! Hva er vanlig, vet dere det? Min er ikke romantisk for fem øre, så her forventes det ingenting Og teknisk sett er jeg jo ikke mamma enda heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 9. februar 2011 #828 Del Skrevet 9. februar 2011 Hehe, tror ikke jeg får noe nei.. Jeg visste ikke det var morsdag selv før jeg leste her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 9. februar 2011 #829 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg vet sandvika har litt tøy, men ikke kjempemasse. Har inntrykk av at det er det samme hele veien, med unntak av avdelingen i bryne. Der hadde de en god del faktisk Men det blir litt langt å dra for litt tøy :gjeiper: Jeg har jo noen kilo ekstra fra før så magen her har vel mest sluppet seg litt ut. Men når jeg skulle forsøke den gamle buksa mi forrige uke, så stolt over at jeg hadde gått ned en kilo, så var den hele 6 cm for liten Jeg har nok vokst en del ved hoftene så her er mammabuksene godt brukt allerede Min mann kjøpte ingenting til meg når jeg gikk gravid, men jeg tror jeg fikk en blomst i fjord. I år håper jeg på en liten tegning fra lillemann og litt ekstra oppmerksomhet Trenger det litt ekstra nå, kanskje lar han meg sove også (selvom jeg har mine tvil) Forresten, dere som har vært skikkelig kvalme: Har dere vært kvalme hele dagen? Har dere kastet opp? Jeg hadde spysyke på lørdag og søndag, men både mandag, i går og i dag er jeg dritkvalm og ligger mest på sofaen. I går kveld kastet jeg opp flere ganger og i dag er jeg så uvell at jeg nesten ikke orker spise engang. Har fått i meg to skiver og et melkeglass foreløpig og alt har holdt seg i magen Er det slik det skal fortsette så kommer jeg til å ligge flat i flere uker, håper inderlig ikke det Har allerede gått ned 3 1/2 kg siden lørdag, og selvom jeg har mye å ta av så er det jo mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 9. februar 2011 #830 Del Skrevet 9. februar 2011 Og der kom dette måltidets delikatesser opp igjen Er ikke så kvalm da, men det varer jo ikke lenge før jeg må slenge meg nedpå igjen. Akkurat nå er det ikke akkurat herlig å være gravid altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 9. februar 2011 #831 Del Skrevet 9. februar 2011 Mannen min kjøpte ikke noe før jeg ble mamma og han kjøpte heller ikke noe i fjor. Jeg er vant til at morsdagen feires med barna som initiativtakere, så her blir det ikke noen feiring før barna er store nok til å lage kort og evt gaver selv. Jeg er i mot alt kjøpepresset som handelsstanden legger på oss ved ulike anledninger, og ønsker ikke at mannen min (eller barna for den saks skyld) skal kjøpe noe. Hjemmelagde gaver og frokost på senga er topp og jeg gleder meg til den tid kommer. Men sånn ellers takker jeg selvsagt alltid ja til blomster, kan ikke si at jeg blir rent ned av det akkurat Forventer ingenting jeg heller. Teknisk så er jeg ikke mamma ennå, dessuten så er jeg også vant med, som flickan skriver, at morsdag-oppmerksomhet er noe barna steller i stand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 9. februar 2011 #832 Del Skrevet 9. februar 2011 Oi, morsdagsgave?? Nå nei, det er jeg ganske sikker på at jeg ikke får...vi feirer ikke Valentines Day engang, bryr oss lite om slikt; synes det er tullete. Men morsdag er jo litt annerledes da. Det hadde vært kos å fått noe lite. Mest trolig må jeg vente til neste år; greit dèt. Uff, synes synd på dere som har vært/ er plaget av kvalme. Jeg har vært vanvittig heldig- ikke kastet opp en eneste gang, bare vært i knallfin form. Jeg har tenkt en god del på hvor annerledes de første 3 månedene ville vært dersom jeg hadde vært grønn i ansiktet hver dag...Sender sympati-klemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 9. februar 2011 #833 Del Skrevet 9. februar 2011 Regner ikke med å få noe her, vi er ikke så fan av sånne dager hverken jeg eller mannen... Feirer ikke valentines. Og morsdag og farsdag syns jeg mer er for småunga. Husker det fra da jeg var liten som en dag med blomster til mamma og kake. Midjen er nok borte ja, men noe sårlig mer enn det merker jeg ikke... Vekten viser 5 kg mindre enn hva jeg veide før jeg ble gravid og det er i grunn bare positivt for jeg har noen kg for mye... Men hadde vært kos med babymage snart da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 10. februar 2011 #834 Del Skrevet 10. februar 2011 Sender sympati-klemmer! Tror jammen det hjalp jeg I dag er formen min myye bedre, kjenner magen er litt råtten så det har nok være influensa/omgangssyke i heimen. Har fortsatt morgenkvalmen, men i dag hjalp det veldig med noen ritz-kjeks Og nå er det jo lillelørdag og snart helg, har egentlig planer om å opp på hytta i helgen, får se hvordan det blir. Men det er iallefall kjempedeilig å ha formen noenlunde tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 10. februar 2011 #835 Del Skrevet 10. februar 2011 Er det bare meg, eller er det flere som har litt ..kort lunte for tiden? Det er ikke langt mellom det rosenrøde, og stor irritasjon, gjerne over småting kollegaer gjør. Jeg kjenner jo at det er hormonene, så jeg synes det nesten er komisk. Håper det lugner ned snart. Heldigvis slipper mannen, familie og venner unna. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 10. februar 2011 #836 Del Skrevet 10. februar 2011 Er det bare meg, eller er det flere som har litt ..kort lunte for tiden? Det er ikke langt mellom det rosenrøde, og stor irritasjon, gjerne over småting kollegaer gjør. Jeg kjenner jo at det er hormonene, så jeg synes det nesten er komisk. Håper det lugner ned snart. Heldigvis slipper mannen, familie og venner unna. Du er ikke alene Her er det nok mannen som merker det mest, for han er ekspert på å terge meg også. Når jeg var gravid med lillemann måtte jeg bare unnskylde meg på jobb flere ganger fordi jeg ble så sinna og irritert Det gikk over mot slutten, tror det er verst i begynnelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 10. februar 2011 #837 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Er det bare meg, eller er det flere som har litt ..kort lunte for tiden? Det er ikke langt mellom det rosenrøde, og stor irritasjon, gjerne over småting kollegaer gjør. Jeg kjenner jo at det er hormonene, så jeg synes det nesten er komisk. Håper det lugner ned snart. Heldigvis slipper mannen, familie og venner unna. Tell me about it! Det var spesielt ille de 3 første månedene, og mest på jobb mot kundene mine :gjeiper: Var ikke særlig serviceinnstilt Det har bedret seg nå på nyåret heldigvis. Kjære får en skyllebøtte jevnlig - fordi han fortjener det? Endret 10. februar 2011 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 10. februar 2011 #838 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Er det bare meg, eller er det flere som har litt ..kort lunte for tiden? Det er ikke langt mellom det rosenrøde, og stor irritasjon, gjerne over småting kollegaer gjør. Jeg kjenner jo at det er hormonene, så jeg synes det nesten er komisk. Håper det lugner ned snart. Heldigvis slipper mannen, familie og venner unna. Det er absolutt ikke bare deg Her freses det ganske så ofte Endret 10. februar 2011 av mjau-mjau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 10. februar 2011 #839 Del Skrevet 10. februar 2011 *puh!* Godt å se at dere også er lettantennelige. Ja jeg håper det roer seg. Og så blir det bedre når alle vet og ser at man skal ha baby, også(har foreløpig fortalt det til bare èn kollega). Ahhh..gleder meg til magen virkelig popper ut- synes den bare kan komme nå! Jeg kan se at den er større, mannen likeså, men tviler på at andre kan se noe. Har dere fått godt synlig mage, da? I så fall- når kom den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 10. februar 2011 #840 Del Skrevet 10. februar 2011 Her er magen komt mest de to siste ukene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå