Minnimusepus Skrevet 2. februar 2011 #761 Del Skrevet 2. februar 2011 Spennende med ultralyd, men hvorfor har du fått nesten to uker før meg når jeg er lengre på vei enn deg? Det er veldig forskjellig når man får time til ultralyd. Noen får i uke 17, mens andre må vente til uke 20. Vi hadde ul i uke 17 forrige gang, denne gangen skal vi ha i uke 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 2. februar 2011 #762 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg skal ha i uke 18 (fortsatt lenge til.... ) ________________ Hvordan går det med dere egentlig? Det er ikke partystemning her akkurat Jeg har hatt 2 "rare" dager, men tror det var pga for lite/dårlig søvn. Føler meg normal igjen i dag Det har også gått opp for meg at jeg er så veldig rolig inni meg hele tiden. Sånn tror jeg det har vært siste måneden kanskje? Akkurat som alt av adrenalin og spenning er helt borte Men det er helt i orden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diabla Skrevet 2. februar 2011 #763 Del Skrevet 2. februar 2011 Var på før UL i dag, bare får å se om alt er bra, (får ekstra oppfølging nå pga jeg har diabetes 2) og alt var bare bra... Var 14 uker så da er det som antatt.. Har den ordentlig UL den 28 feb. Håper de ser kjønnet da.. Da kan jeg endelig kjøpe inn litt ting, om det blir jente da.. for har det meste til gutt.. hehe :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 2. februar 2011 #764 Del Skrevet 2. februar 2011 Spennende med ultralyd, men hvorfor har du fått nesten to uker før meg når jeg er lengre på vei enn deg? Ifølge menstermin så er jeg ca 19 uker på vei og har termin 3. juli, så er nok derfor jeg har fått UL nå. Det er i henhold til de datoen lege har søktom UL. Men jeg har jo vært på tidlig UL og ble da satt 2 uker tilbake, og jeg tror også selv dette stemmer bedre da syklusene har vært lengre og mer ustabile enn de vnlige 28 dagene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunflower87 Skrevet 2. februar 2011 #765 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg var på UL idag, og min lille leieboer er ei lita jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 2. februar 2011 #766 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg var på UL idag, og min lille leieboer er ei lita jente Gratulerer så masse. Må innrømme det hadde vært gøy med ei jente her i gården også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunflower87 Skrevet 2. februar 2011 #767 Del Skrevet 2. februar 2011 Tusen takk Det er så kjekt å endelig vite!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 3. februar 2011 #768 Del Skrevet 3. februar 2011 Endelig er det overstått!! Og alt er bare bra!!!! UL viste ei fin og frisk lita jente!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffi Skrevet 3. februar 2011 #769 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg var på UL idag, og min lille leieboer er ei lita jente Endelig er det overstått!! Og alt er bare bra!!!! UL viste ei fin og frisk lita jente!! Gratulerer med jenter, begge to :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 3. februar 2011 #770 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg stikker innom her for å si hei, jeg har termin i slutten av august med mitt første barn og skal følge spent med i denne tråden. Det virker som folk her har veldig peiling på ting som vogner o.l., jeg er fullstendig blank når det gjelder slikt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffi Skrevet 3. februar 2011 #771 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg stikker innom her for å si hei, jeg har termin i slutten av august med mitt første barn og skal følge spent med i denne tråden. Det virker som folk her har veldig peiling på ting som vogner o.l., jeg er fullstendig blank når det gjelder slikt! Velkommen og gratulerer med graviditeten Jeg vet at en vogn har tre eller fire hjul og at ungen skal være oppi Men vi kommer nok inni det etter hvert 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 3. februar 2011 #772 Del Skrevet 3. februar 2011 Velkommen og gratulerer med graviditeten Jeg vet at en vogn har tre eller fire hjul og at ungen skal være oppi Men vi kommer nok inni det etter hvert Tusen takk! Ja, det ser ut til at vi to vet akkurat like mye. Det er jo trøst i felles skjebne, men som du sier, vi blir nok eksperter på temaet etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 3. februar 2011 #773 Del Skrevet 3. februar 2011 Gratulerer med jenter mjau-mjau og sunflower! Så morsomt å vite hva det blir Velkommen meaty De fleste av oss er ganske grønne altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 3. februar 2011 #774 Del Skrevet 3. februar 2011 Ja jeg har virkelig ikke peiling selv om jeg har forsøkt å lese meg opp litt Vi skal på ultralyd i morgen kl 10.30 Gratulerer med jentebabyer mjau mau og sunflower Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 4. februar 2011 #775 Del Skrevet 4. februar 2011 Heisann, alle! Jeg er ny her, har termin 15 august med en førstefødt, etterlengtet liten tass. Jeg stikker innom her for å si hei, jeg har termin i slutten av august med mitt første barn og skal følge spent med i denne tråden. Det virker som folk her har veldig peiling på ting som vogner o.l., jeg er fullstendig blank når det gjelder slikt! *signerer* Det finnes fler av oss! Jeg synes jeg vet skremmende lite, men sluker alt jeg kommer over av informasjon, og prøver å sile ut det viktigste. Alt er så nytt og spennende, og det er først nå etter at jeg har fått sett den lille krabaten på UL at jeg virkelig forstår at jeg skal bli mamma Det blir koselig å følge denne tråden fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 4. februar 2011 #776 Del Skrevet 4. februar 2011 Åh, så spennende sunshine, fikk dere vite kjønnet? Tenk at flere snart er halvveis allerede Nå må dere ikke bruke opp jentekvoten her inne da, er flere som gjerne ville hatt det også Huff, føler nesten ikke jeg kan si slik, men når vi har en gutt allerede så må det være lov å håpe på en av hver. I dag skal jeg og lillemann på en liten handletur, håper jeg får litt energi tilbake Han skal få velge ut en lillebrøsterting og en storebrorting Ha en ellers strålende flott helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 4. februar 2011 #777 Del Skrevet 4. februar 2011 Det er faktisk en jente Vi trodde det var gutt så overraskelsen var stor! Alt står bra til og ny termin er 4.juli (En dag frem). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 4. februar 2011 #778 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Det er faktisk en jente Vi trodde det var gutt så overraskelsen var stor! Alt står bra til og ny termin er 4.juli (En dag frem). Gratulerer med jente du også Minnimusepus:Krysser fingrene for at det er igjen plass i "jenteklubben" til deg også Når har du UL? Endret 4. februar 2011 av mjau-mjau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 4. februar 2011 #779 Del Skrevet 4. februar 2011 Skal si det plutselig ble mange jenter her nå Er det ikke 3 jenter og 1 gutt foreløpig? Kan vi ikke fylle det ut i terminlisten hva de forskjellig skal ha? Vi har ikke ul før i midten av mars så det er leeenge til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 4. februar 2011 #780 Del Skrevet 4. februar 2011 Skal si det plutselig ble mange jenter her nå Er det ikke 3 jenter og 1 gutt foreløpig? Kan vi ikke fylle det ut i terminlisten hva de forskjellig skal ha? Vi har ikke ul før i midten av mars så det er leeenge til Husker ikke jeg hvor mange det er av hver, men jeg har nå oppdatert terminlisten med min nye termindato og Det går fort dit, godt at februar er en kort måned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå