Gå til innhold

Skravletråd

MonThe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Endelig helg igjen! Bare noen rolige timer på jobben og så skal jeg hjem og kose meg :)

Hvis noen av dere vet om andre kjedebutikker enn HM som har mammaklær så skrik ut! Jeg vil gjerne prøve før jeg kjøper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig helg igjen! Bare noen rolige timer på jobben og så skal jeg hjem og kose meg :)

Hvis noen av dere vet om andre kjedebutikker enn HM som har mammaklær så skrik ut! Jeg vil gjerne prøve før jeg kjøper...

Ja!!! :hoppe: Så digg med fredager! :ler::skya:

Spent på å høre om det finnes andre butikker enn HM som har mamma-klær jeg også.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nydelig ticker, Minnimusepus. :klemmer:

Lykke til på ultralyden på onsdag.

Takk takk, veldig spennende :)

Grattis! :nigo: Fint å ha kontroll på deg :ler:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarn o Pyret har noen fine mammaklær, ikke kjempestort utvalg, men fine basis-klær, liker spesielt buksene. Litt dyrere enn H&M da..

Endret av flickan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har jeg aldri tenkt på at de har, må finne butikken i Kr. sand å se en dag. Vi var i Bryne forrige uke, der hadde de ganske stor mammaavdeling på h&m :) Av alle steder, til og med Kr. sand har ikke så stor avdeling.

Sa til mannen at jeg trodde kvalmen var over i dag tidlig, var ikke så altfor verst da. Men nå kom det vettu :fnise:

Blir gøy om jeg skal kaste opp på dagen også og ikke bare tidlig på morgenen.

Det er gøy å være gravid :danse::briller::ironi:

Joda, det er det. Blir bare litt oppgitt noen ganger, er det ikke det ene så er det det andre. Om en mnd, når magen synes litt mer, da kommer jeg til å storkose meg :) Gleder meg til å ta i bruk genserene som sitter helt tett på magen så alle kan se :gravid::hjertesmil:

Lillegutt har begynt å ville stryke og kose på magen nå mens han sier "bebbi". Det smelter et mammahjerte iallefall :rødme:

---------------

Fyfy tema, men har dere begynt å legge på dere?

Jeg la ikke på meg før i uke 20 med storebror og nå har jeg allerede gått opp 3 kilo :haar: Har nok spist litt usunt i det siste, så nå er det full skjerpings. Virker som jeg legger på meg mye fortere nå enn sist. Har som mål å ikke veie mer enn det jeg gjorde når jeg ble gravid med L, da har jeg 8,5 kilo igjen, og det bør gå om jeg spiser jevnt og ikke så mye som jeg har gjort til nå. Blitt så glad i mat og kan lett spise 4 skiver til måltidene :sjenert: Idag spiste jeg to skiver og et knekkebrød med ost og masse grønt på :) Tror dette blir min første "sunne" dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lagt på meg tre kilo :( Jeg har mer enn nok å ta av fra før så jeg hadde håpet å holde oppgangen til et minimum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Jeg har gått ned to kilo. Orker ikke noe søtt, så brus og godteri har stått så og si urørt helt siden tidlig desember...

Klager egentlig ikke på det, men savner godteri litt innimellom :)

Har nok av kilo å ta av, så er ikke noe nervøs for å ikke gå oppover på en stund. Tenker de kommer fort nok :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke startvekten min, men gikk opp 0,7 kg fra uke 8 til 12. Er ganske fornøyd foreløpig tror jeg (har ekstra å gå på :gjeiper: ). Føler jeg spiser godt, men relativt sunt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser nesten bare sunt jeg også, og ikke så mye. De første 3 mnd orket jeg ikke tanken på søt eller fet mat, og hadde bare lyst på brød, frukt og grønnsaker. Men likevel så gikk vekta oppover :( Nå skal det sies at jeg var hard slankekur da jeg ble gravid så at jeg gikk opp med en gang jeg begynte å spise normale mengder er ikke så rart. Fikk nemlig de to første kiloene før uke 8, så det har vel egentlig holdt seg relativt stabilt etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ruccola

vil forresten bare tipse om at no1barnevogn.no har 50 % salg på en mengde produkter! Alt utenom det som er til barnevogner!

Jeg har gått bananas......:sjenert: Dyner, sengesett, soveskinn, laken, mikrosterilisator.......og jeg som absolutt ikke skulle handle enda :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter denne lille handle-diskusjonen som har vært litt rundt om kring de siste par timer har jeg kommer frem til at jeg ikke er klar for å handle ennå! :overrasket: Jeg føler ikke noe "urge" på det liksom...

jeg har 5-6 mnd på meg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Etter denne lille handle-diskusjonen som har vært litt rundt om kring de siste par timer har jeg kommer frem til at jeg ikke er klar for å handle ennå! :overrasket: Jeg føler ikke noe "urge" på det liksom...

jeg har 5-6 mnd på meg... :sjenert:

Det trodde jeg også Line, men har ikke overflod av penger, og tenker rett og slett praktisk og økonomisk :fnise:

Du må da vere enig i at jeg fikk mye for pengene....? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bare gått opp 800 gram siden uke 8. Men jeg har hatt en rimelig tøff periode i disse ukene, så jeg regner med at jeg har gått ned litt, mens Pittelille og livmor og alt det har tatt det de trenger. Før uke 8 derimot er en annen historie :sjenert: Nå skal det sies at jeg var en smule undervektig før jeg ble gravid, så jeg hadde noen kilo jeg måtte gå opp. Så jeg har vel godt opp 4-5 kilo sammenlagt. Synes jeg har rimelig kontroll.

Jeg har bare handlet inn noen få klesplagg til nå, og så har jeg arvet masse klær fra sønnen til en venninne. Tror ikke jeg trenger å handle inn flere klær nå nei

Jeg gleder meg til å handle inn de større tingene, men jeg synes vel egentlig at det er litt vel tidlig. Spesielt siden jeg ikke har noe sted å oppbevare alt i mellomtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldige dere er som ikke har gått opp. Høres ut som om det er flere som har over gjennomsnittet kropper her, jeg er med der jeg også. Med L veide jeg 90 når jeg ble gravid - 103,5 når jeg fødte. Så gikk jeg ned til 73 på det minste, gikk opp til ca 77 og holdt meg jevnt der. Nå er jeg på 81,5 men håper å kunne gå ned noen kilo. Uten å slanke meg selvfølgelig, tror bare det er 4 kilo som har kommet ekstra i jula som absolutt ikke trenger å være der :fnise:

---------

Det var tidlig med innkjøp Ruccola, men ja, høres ut som om du fikk mye for pengene. Vi har jo litt etter lillemann, men skal ha ny vogn og bilsete etc. Kommer til å kjøpe mye nytt tøy også, så ja, det blir nok litt shopping :)

Ser nok for meg å stikke innom h&m om ul'en går bra til onsdag. Da skal jeg kjøpe en liten bamse som lillebrøster skal få, det gjorde jeg til L også. Høres kanskje teit ut, men den bamsen koste jeg på magen med og var ofte med å "sang" når jeg sang for magen :fnise:

Herlighet, høres ut som jeg er besatt, he he.

-----------

Vil alle vite kjønn forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte å vente med handlingen til vi har vært på UL om to uker :) Vil se at alt er bra først! Vi har kjøpt en bamse da vi var i utlandet før jul, men ellers ingenting.

Og ja, vi skal vite kjønn :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...