Gjest Almaz Skrevet 4. januar 2011 #481 Del Skrevet 4. januar 2011 Da var dessverre eventyret over for min del.. Ønsker alle masse lykke til, og så får vi håpe det ikke er så lenge til jeg er tilbake i graviditetsforumet igjen - dog i en annen terminklubb.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 4. januar 2011 #482 Del Skrevet 4. januar 2011 Da var dessverre eventyret over for min del.. Ønsker alle masse lykke til, og så får vi håpe det ikke er så lenge til jeg er tilbake i graviditetsforumet igjen - dog i en annen terminklubb.. Trist å høre, håper det klaffer igjen kjapt. Ønsker dere masse lykke til videre. Ellers så synes jeg det har vært ganske mange som har måttet forlate oss her inne, tror prosenten er ganske høy. Gru og grøss, skulle ønske det ikke gikk an Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyva Skrevet 4. januar 2011 #483 Del Skrevet 4. januar 2011 Da var dessverre eventyret over for min del.. Ønsker alle masse lykke til, og så får vi håpe det ikke er så lenge til jeg er tilbake i graviditetsforumet igjen - dog i en annen terminklubb.. Huff så trist. Lykke til med prøvingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 4. januar 2011 #484 Del Skrevet 4. januar 2011 Huff da, Almaz. Det var triste nyheter. Lykke til med prøvingen igjen, håper det klaffer raskt denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 4. januar 2011 #485 Del Skrevet 4. januar 2011 Ikke noe ålreit Almaz Håper en ny helt frisk sitter kjapt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 4. januar 2011 #486 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg har fått brev fra Ullevål i dag. Ble kjempeglad! Sikker på at der lå dato for UL i nær fremtid, men neida - jeg må til genetisk veiledning først :dåne: Hvor de informerer om duotester og fostervannsprøver og diverse Arhg! Jeg blir så utålmodig! Noen av gamlingene her som har vært på sånn veiledning? Jeg har for øyeblikket lyst til å droppe hele greia og bestille meg privat UL 11 uker og alt i morra også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffi Skrevet 4. januar 2011 #487 Del Skrevet 4. januar 2011 Da var dessverre eventyret over for min del.. Ønsker alle masse lykke til, og så får vi håpe det ikke er så lenge til jeg er tilbake i graviditetsforumet igjen - dog i en annen terminklubb.. Så kjedelig da! Håper dere blir gravide snart igjen Jeg har fått brev fra Ullevål i dag. Ble kjempeglad! Sikker på at der lå dato for UL i nær fremtid, men neida - jeg må til genetisk veiledning først :dåne: Hvor de informerer om duotester og fostervannsprøver og diverse Arhg! Jeg blir så utålmodig! Noen av gamlingene her som har vært på sånn veiledning? Jeg har for øyeblikket lyst til å droppe hele greia og bestille meg privat UL 11 uker og alt i morra også... Åh, så mye styr det var med denne ultralyden din da.. Men da er du i hvert fall inne i systemet deres Kan hende det går kort tid mellom veiledningstimen og ultralyden også. Hørte forresten om ei som ikke hadde fått plass på Ullevål, termin en uke før meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 4. januar 2011 #488 Del Skrevet 4. januar 2011 Da var dessverre eventyret over for min del.. Ønsker alle masse lykke til, og så får vi håpe det ikke er så lenge til jeg er tilbake i graviditetsforumet igjen - dog i en annen terminklubb.. Så leit Almaz... :-( håper det klaffer fort for dere! Så kjedelig da! Håper dere blir gravide snart igjen Åh, så mye styr det var med denne ultralyden din da.. Men da er du i hvert fall inne i systemet deres Kan hende det går kort tid mellom veiledningstimen og ultralyden også. Hørte forresten om ei som ikke hadde fått plass på Ullevål, termin en uke før meg Har du fått fødeplass på Ullevål Møffi? Håper det ordner seg med UL raskt for deg Line! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffi Skrevet 4. januar 2011 #489 Del Skrevet 4. januar 2011 Har du fått fødeplass på Ullevål Møffi? Ja, fikk brev rett før jul Hvor skal du føde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 4. januar 2011 #490 Del Skrevet 4. januar 2011 Synes det er greit jeg slipper å tenke på fødeplass. St. Olavs har ganske ny fødeavdeling, med badekar på alle rom og familierom på barselhotellet. Nesten så jeg gleder meg litt til å føde igjen Hadde en grei nok fødsel forrige gang, til tross for at pjokken veide hele 4 kg. Er helt ekstremt trøtt denne gangen også. Hadde nesten glemt hvor lammende det kunne være. Alle snakker om kvalmen når man er gravid, men jeg hadde aldri hørt at man også ofte blir ekstremt trøtt. Heldigvis gav det seg etterhvert i forrige sv.skap, så jeg regner med at det gjør det denne gangen også. Og håper jeg slipper billig unna med kvalmen også. Er litt rart, forrige gang var jeg nesten først i termingruppa, denne gangen er jeg helt sist. Dere andre er jo kommet laangt i deres svangerskap allerede, heldiggriser. Har de fleste fortalt det til familie nå? Vi vil vente en stund denne gangen, kanskje helt til vi har vært på ordinær UL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 5. januar 2011 #491 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg har fått en plomme! Endelig noe annet en bringebæret! 11 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 5. januar 2011 #492 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Ja, fikk brev rett før jul Hvor skal du føde? Jeg har også fått plass på Ullevål! Er litt rart, forrige gang var jeg nesten først i termingruppa, denne gangen er jeg helt sist. Dere andre er jo kommet laangt i deres svangerskap allerede, heldiggriser. Har de fleste fortalt det til familie nå? Vi vil vente en stund denne gangen, kanskje helt til vi har vært på ordinær UL. Vi har fortalt det, mannen klarte ikke vente lengre Men det er forsåvidt helt greit at det ikke er noen hemmelighet lengre. Mange glade mennesker så det er bare hyggelig :rødme: Jeg har fått en plomme! Endelig noe annet en bringebæret! 11 uker! GRATULERER MED 11 UKER OG PLOMME ---------------------------------------------------------------- Her jubles det i dag for: 13 UKER Endret 5. januar 2011 av mjau-mjau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffi Skrevet 5. januar 2011 #493 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg har fått en plomme! Endelig noe annet en bringebæret! 11 uker! Hurra for plomme Her jubles det i dag for: 13 UKER Hurra for 13 uker Kanskje vi sees på fødestua da, er jo bare 3 dager forskjell på oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 5. januar 2011 #494 Del Skrevet 5. januar 2011 15 uker Litt over 3 uker til UL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 5. januar 2011 #495 Del Skrevet 5. januar 2011 Hurra for plomme Hurra for 13 uker Kanskje vi sees på fødestua da, er jo bare 3 dager forskjell på oss Kanskje det 15 uker Litt over 3 uker til UL HURRA FOR 15 UKER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barnehagetanten Skrevet 5. januar 2011 #496 Del Skrevet 5. januar 2011 Da er 1 legetime over, og det gikk nå greit. Fikk framskyndet termin til 28 juli: dvs 11 + 1 i dag. Jaja: da gikk svangerskapet litt fortere. Men: jeg tror nok at denne babyen ikke kommer før ut i august anyway. Da er det søkt om ultralyd om 6-7 ukers tid. Har bestemt meg for å ikke ta fostervannsprøve. Ellers var blodtrykket litt høyt, og jeg fikk beskjed om at dersom jeg ønsket det - kan jeg få sykemelding. Kjekt å vite, men jeg ønsker å jobbe lengst mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 5. januar 2011 #497 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg har fått en plomme! Endelig noe annet en bringebæret! 11 uker! litt for plomma Da er 1 legetime over, og det gikk nå greit. Fikk framskyndet termin til 28 juli: dvs 11 + 1 i dag. Jaja: da gikk svangerskapet litt fortere. Men: jeg tror nok at denne babyen ikke kommer før ut i august anyway. Da er det søkt om ultralyd om 6-7 ukers tid. Har bestemt meg for å ikke ta fostervannsprøve. Ellers var blodtrykket litt høyt, og jeg fikk beskjed om at dersom jeg ønsket det - kan jeg få sykemelding. Kjekt å vite, men jeg ønsker å jobbe lengst mulig. Så spennende med første time, og enda bedre at det ble en uke ekstra pluss, da gikk det plutselig litt kjappere Har du født de tidligere etter termin? ----------------- Kjære ble kjørt på idag og vi må muligens finne oss ny bil. :slår: på han som ikke klarte å bremse, selvom jeg godt kan forstå det for det er skikkelig drittføre her nede nå. Han hadde typisk min bil i dag, så det var den som gikk "dukken". Alt gikk fint med kjære da, og ikke noe totalvrak, bare begge skjermene, radiatoren etc som må byttes. Så mye er ikke bilen verdt mente de på. Vi får sjå, kjipt er det Ellers så sa jeg det til de på jobb i dag og de ble veldig glade på mine vegne, DET var deilig Så nå må det bare gå bra med mini i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 5. januar 2011 #498 Del Skrevet 5. januar 2011 Mye hopping og dansing her i dag litt for 13 uker litt for 15 uker for fremskyndet termin for at sambo ikke ble skadet i kræsj! Minni: om det ikke var sambo din sin feil, så skal jo ikke dere betale for rep av bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 5. januar 2011 #499 Del Skrevet 5. januar 2011 Mye hopping og dansing her i dag litt for 13 uker litt for 15 uker for fremskyndet termin for at sambo ikke ble skadet i kræsj! Minni: om det ikke var sambo din sin feil, så skal jo ikke dere betale for rep av bilen! Slenger meg bare på denne jeg Nei, vi skal ikke betale, men kjipt om vi må bytte bil. Menmen, nå ble jeg så glad for all hoppingen her at jeg ikke gidder tenke på det før i morgen. :danser: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 5. januar 2011 #500 Del Skrevet 5. januar 2011 Så kjedelig med bilen! Jeg tror jeg har begynt å kjenne liv! Det kiler litt forsiktig nederst i magen innimellom på kveldstid når jeg slapper av på soffaen. Det må vel være spark? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå