Gå til innhold

Skravletråd

MonThe

Anbefalte innlegg

Jeg var innom her for en stund siden og meldte meg ut av terminklubben, men nå må jeg bare melde meg inn igjen. Alt har vært helt surrealistisk de siste dagene/ukene, og det har tatt litt tid å fått tenkt gjennom alt sammen.

Men for å gjøre en lang historie kort så er saken at vi ventet tvillinger, og den ene ikke overlevde, men den andre gjorde så vi har fortsatt en baby i magen :) Vi får heldigvis masse veiledning og oppfølging så dette skal nok gå bra.

Var litt av et sjokk å svelge da vi kom inn til legen og de plutselig sa at det var liv likevel, etter at de hadde sagt at det ikke var det.

Men så da har vi fortsatt spire i magen, er 8 uker i dag og regner med at den sitter til August :)

Dette skjedde med meg sist svangerskap også (hadde da brukt pergotime som hjelp for å bli gravid).

Glad på dine vegner. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg lest meg opp i alle de 22 sidene i skravletråden. :rødme:

Rekker å fylle 39 år i løpet av svangerskapet, så her er en til "gammelmamma". :jepp:

Gleder meg til å bli bedre kjent med dere her inne. :klemmer:

Velkommen "gammel-mamma" :ler:

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, jenter.

Hvordan får dere til disse tickerne? Har forsøkt meg på en; men i signaturen min må en klikke innpå for at den skal vise. *blånd-gammel-mamma* :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnehagetanten: Til venstre på siden, der menyen med "Mine innlegg" etc er. Over menyen, så står nicket ditt. Klikk på pila til høyre for nicket ditt, og så på "Min profil". Så klikker du på den lilla knappen "Rediger min profil". Så på "Endre signatur" - og her legger du inn den "remsa" du får når du lager ticker. (url=http..osv) e.l.

Lykke til! :)

Håper alle hadde en fin nyttårsfeiring i går! :)

Endret av Almaz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen til nye året jenter!

Har dere hatt en fin feiring i går?

Jeg og kjære koste oss med god mat og gode samtaler :)

Jeg er litt uvel jeg.. :sjenert: Har vært velsignet med svært lite plager så langt, men nå - i uke 10 - er jeg mer småkvalm... men ikke noe veldig ille altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være du slipper unna det verste Line, satser på det ;)

GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN!!! :strix::hoppe:

Endret av VirreVapp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei barnehagetanten.

Jeg er glad det er flere av oss gamlinger. :)

Godt nytt år allesammen. 2011 blir et spennede år for oss. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår, jenter. :klemmer:

Får ikke til den tickeren jeg. :gjeiper:

Kommer inn på profil og alt det der, men å vise fram tickeren får jeg ikke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nok lime inn hele URL'en inludert alle tegn - prøv å lime inn denne koden - men ta vekk mellomrommet etter den første klammen

[

img]http://lmtf.lilypie.com/eu9Ap1.png

Får du til nå?

Vi hadde en veldig koselig feiring i går - vi hadde en rolig kveld hos et vennepar - og jeg skålte i fruktchampis - nam! :fnise:

Magen min har vokst skikkelig de to siste ukene - nå kan jeg ikke skjule den lenger! Har nok litt med min kroppsholdning å gjøre også (svai rugg), men moromt å få babymage!

Håper dere alle har en deilig første nyttårsdag - dette blir et spennende år for oss! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hjelpen med t-skje. :klemmer:

Er så fornøyd med egen ticker. :jepp:

Sløvedag i dag, men kjenner jeg er bittelitt mindre kvalm:

og da er jeg glad og håper dette fortsetter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Juhu! :klemmer: Måtte plundre litt før jeg fikk til min egen ticker også (enda jeg jobber en del med data til daglig - haha!), men tittet hva som var forskjellen mellom din og min. Bra at det fungerte - ticker er morsomt!

Min sier 12 uker i dag, men må vel strengt tatt vente til å morgen i følge lege-termin.. Men en liten forskuddsfeiring er vel lov! Hurra! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme det at jeg har en mann som er datateknisk og ordner det meste med datautstyr her hjemme (sovepute for meg desverre). Men å be ham å hjelpe meg med en ticker, er noe jeg nødig vil be ham om. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme det at jeg har en mann som er datateknisk og ordner det meste med datautstyr her hjemme (sovepute for meg desverre). Men å be ham å hjelpe meg med en ticker, er noe jeg nødig vil be ham om. :gjeiper:

:fnise:

Sånne ticker-ting er jentegreier vi får ha for oss selv! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til dere som har passert 12 uker :)

Kvalmen har ikke gitt seg her heller Line, småkvalm hele dagen egentlig, spesielt på morran. Å spise er blitt mitt første gjøremål om dagen, noe lillegutt er veldig fornøyd med :gjeiper:

Ellers er jeg så oppblåst og kan ikke gå med alle buksene mine, kjenner det stikker når jeg har på meg de strammeste så da er det bare å pakke de vekk. Tenkte meg inn til byen på mandag å kjøpe meg et par med mammabukser, selv om det er veldig tidlig :sjenert:

Bekkenet er absolutt ikke blitt noe bedre og vagge is my name :fnise:

Merker det er mindre festlig nå med lillegutt ved siden av, forrige gang hadde jeg bare meg selv å passe på.

Synes alt er så tidlig, kunne jeg ikke bare vært 12 uker så jeg kunne fortalt alle det. Er så trist om noe skulle gå galt nå når alle "plagene" er på plass. Tiden kunne gått enda litt fortere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er faktisk første dagen jeg har sett jeg har fått antydning til mage. Jeg har noen ekstra kilo fra før og har egentlig bare følt meg oppblåst og tykk hittil. Jeg hadde på meg en trang topp i dag og da så jeg at jeg har begynt å få litt babymage :) Håper magen kommer fort, for jeg føler meg for det meste bare tykk :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sier 12 uker i dag, men må vel strengt tatt vente til å morgen i følge lege-termin.. Men en liten forskuddsfeiring er vel lov! Hurra! :popcorn:

Hurra for 12 uker Myzia! :nigo:

:hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag, jenter. Jeg har også noen kilo for mye, men når jeg er gravid føler jeg meg fin når endelig gravidemagen kommer. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...