MonThe Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #261 Del Skrevet 8. desember 2010 God morgen jenter! Nå begynner vi å bli mange her, det er koselig Hvordan funker duphalac? Begynner å bli noen dager siden sist toalettbesøk I dag er jeg 10+4, den magiske uke 12 begynner å nærme seg, og kjenner det går an å slappe litt mer av :rødme: Håper kvalmen gir seg til jula, kan ikke gå glipp av all den deilige julematen! Håper alle får en finfin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 8. desember 2010 #262 Del Skrevet 8. desember 2010 God morgen til dere også Vi hadde ikke tenkt til å fortelle det til så mange, men kjøre har ordnet en liten fest her på lørdag. Han hadde ikke tenkt på at jeg ikke kunne drikke. Og da gjorde det visst ikke noe om vi sa det til de som kom dit, blir nok bare familie uansett. Snakk om luring altså Ellers så har legen sendt henvisning til gynekologen jeg gikk til med L, så da blir det forhåpentligvis ul før jul. Nå skal jeg snart begynne å se etter doppler, men er jo enda noen uker igjen. Jeg er forøvrig supertrøtt og sliten om dagen, idag er jeg hjemme for jeg er så sliten. Ser for meg at dette blir et slitsomt svangerskap om alt går fint. Med en liten pjokk som er i en AKTIV alder :gjeiper: Men så er det absolutt verdt det, tenk så mye glede de får av hverandre :rødme: *krysse*krysse*krysse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 8. desember 2010 #263 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg har fått et kranglende bekken Jeg bare håper det er knyttet til de andre ryggplagene jeg har og ikke graviditetsplager. Det kjennes ut som om det har låst seg midt bak på bekkenet på en måte. De andre plagene mine klarer jeg å løse selv så fort jeg orker å begynne å bevege meg. Skal til fysio om en halvtime og se på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myzia Skrevet 8. desember 2010 #264 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg var også på legetime på mandag - det var mye papirer og rutiner fra legens side, men tror hun fikk med seg alt.. Jeg skulle ønske de hadde litt mer tid til å snakke (man lurer jo på så mange ting!!), men hun virket erfaren - og var ok nok.. Fikk fyllt ut søknad om ultralyd og fødeplass - det var bare Ullevål som var alternativet, så da blir det der (hvis de har plass!). Ultralyd blir i uke 17-21, så må smøre meg med tålmodighet fram til da! Hun satte opp en plan for legebesøk framover, skal komme en gang i mnd enten til henne eller til jordmor (som holder til i samme bygning). Tok også blodprøver som sjekkes for vitaminmangel og toksoplasma osv. Er det noen som har begynt å tenke på permisjonsregler og søknader angående det? Eller kan det drøye litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myzia Skrevet 8. desember 2010 #265 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg har fått et kranglende bekken Jeg bare håper det er knyttet til de andre ryggplagene jeg har og ikke graviditetsplager. Det kjennes ut som om det har låst seg midt bak på bekkenet på en måte. De andre plagene mine klarer jeg å løse selv så fort jeg orker å begynne å bevege meg. Skal til fysio om en halvtime og se på det Au, det hørtes ikke noe godt ut! Det høres jo litt tidlig ut ift graviditetsplager, men smart å få sjekket det opp uanset.. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 8. desember 2010 #266 Del Skrevet 8. desember 2010 Åååå jeg er så sulten! Har vanvittig lyst på ostepølse med bacon La forresten merke til et hardt område nederst på magen i dag, litt sånn nede til høyre Er det livmoren jeg kjenner? 7 uker i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 8. desember 2010 #267 Del Skrevet 8. desember 2010 Livmoren din har ikke kommet ut av bekkenet enda, så det spørs vel om det er det du kjente. Jeg har vært hard nederst hele tiden, men merker det mest når det er en stund siden siste toalettbesøk, eller jeg føler meg oppblåst. Fysioen gjorde underverker for kroppen min så nå er jeg mye bedre Antagelig er det de gamle ryggplagene som har blomstret opp, og det er bra! (lett å fikse). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Almaz Skrevet 8. desember 2010 #268 Del Skrevet 8. desember 2010 MonThe - jeg begynte å lure på om jeg hadde rotet meg inn i feil terminklubb når du snakket om 10+ og at det nærmet seg 12 uker - for det er jo "eeevig" lenge til! Men så er det jo bare 5 uker.. Så deilig å nærme seg 12 ukers grensen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #269 Del Skrevet 8. desember 2010 MonThe - jeg begynte å lure på om jeg hadde rotet meg inn i feil terminklubb når du snakket om 10+ og at det nærmet seg 12 uker - for det er jo "eeevig" lenge til! Men så er det jo bare 5 uker.. Så deilig å nærme seg 12 ukers grensen.. det føles eviglenge ut når man går slik og venter... Men egentlig så går jo tiden ganske raskt! Håper tidne fram mot jul flyr! Ja, håper jeg klarer å slappe litt mer av når jeg er over 12ukersen.. Men finner vel noe annet å bekymre meg for da Når det gjelder permisjon/penger/etc har vi ikke begynt å tenke på det helt enda. Er veldg heldige med tanke på kjæres jobb -- han er lærer og har derfor fri stort sett hele sommer, noe som passer bra med at den lille kommer i juli Drøyer noen måneder til før vi setter oss skikkelig inn i det tror jeg. I dag har jeg rydda på rotrommet, som skal bli barnerom! Fikk kastet masse skrot, og lagt ut anonnse med div. som skal selges! Gleder meg til å begynne opppussing/planlegging over nyttår! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Almaz Skrevet 8. desember 2010 #270 Del Skrevet 8. desember 2010 Å så gøy med barnerom!! Kjære vene, det er mye jeg ikke har begynt å tenke på enda... Jeg har regnet termin og lært meg hva jeg ikke kan spise, og der er vel jeg sånn omtrent.. Men tenker det ser litt annerledes ut når jeg også er på 10+! Hurra for sommerbabyer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 8. desember 2010 #271 Del Skrevet 8. desember 2010 Vi skal renovere et hus til våren så jeg skal også innrede barnerom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #272 Del Skrevet 8. desember 2010 Så mye herlig vi har i vente jenter! :rødme: Har begynt å bli litt mer virkelig nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffi Skrevet 9. desember 2010 #273 Del Skrevet 9. desember 2010 Åååå jeg er så sulten! Har vanvittig lyst på ostepølse med bacon La forresten merke til et hardt område nederst på magen i dag, litt sånn nede til høyre Er det livmoren jeg kjenner? 7 uker i dag Jeg prøver å kjenne etter livmoren, men finner deg ikke :klø: men nå vet jeg ikke helt hva jeg leter etter heller da... Her i forrige uke var det masse murringer og da kjente jeg meg støl i "noe" der inne, tror det var limoren Livmoren din har ikke kommet ut av bekkenet enda, så det spørs vel om det er det du kjente. Jeg har vært hard nederst hele tiden, men merker det mest når det er en stund siden siste toalettbesøk, eller jeg føler meg oppblåst. Fysioen gjorde underverker for kroppen min så nå er jeg mye bedre Antagelig er det de gamle ryggplagene som har blomstret opp, og det er bra! (lett å fikse). Så bra at det "bare" var ryggen, kjedelig med bekkenplager såpass tidlig... Å så gøy med barnerom!! Kjære vene, det er mye jeg ikke har begynt å tenke på enda... Jeg har regnet termin og lært meg hva jeg ikke kan spise, og der er vel jeg sånn omtrent.. Men tenker det ser litt annerledes ut når jeg også er på 10+! Hurra for sommerbabyer!! Sånn var jeg for en mnd siden også, når begynner jeg å glede meg litt mer, men tør ikke slippe meg heeeelt løs enda, selv om jeg har planlagt hvilken lampe jeg skal kjøpe til rommet da Sommerbaby Så mye herlig vi har i vente jenter! :rødme: Har begynt å bli litt mer virkelig nå Jaaaaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #274 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) I dag har jeg vært og tatt blodprøver. Var til legen veldig tidlig (4+4). så måtte tilbake nå for å ta blodprøvene. Holdt faktisk på å besvime mens jeg satt der og ble "tappa". GIkk helt fint, til jeg plutselig ble kjempekvalm, svimmel og det begynte å prikke foran øynene, var skikkelig ubehagelig!! Følte meg som den pysa etterpå da Meen, hun sa det var ganske vanlig når man var gravid, og skyldtes plutselig blodtrykksfall. Så er ikke bare jeg som er ei pyse da Lurer på hvor lang tid det tar før jeg får svar på prøvene? Håper alle har en finfin dag! Endret 9. desember 2010 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #275 Del Skrevet 9. desember 2010 Så bra det ikke var bekkenet som begynte å trolle Sunshine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandatjej Skrevet 9. desember 2010 #276 Del Skrevet 9. desember 2010 Det er mye kjekt vi har i vente ja - som diverse innkjøp og planlegging/innredning av babyrom Gleder meg! Her har jeg forresten begynt å merke at søvnbehovet øker. I går sovnet jeg på sofaen kl halv ni ca, kom meg i seng ca kl tolv og var fremdeles ganske søvnig da vekkerklokken ringte i dag tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffi Skrevet 9. desember 2010 #277 Del Skrevet 9. desember 2010 I dag har jeg vært og tatt blodprøver. Var til legen veldig tidlig (4+4). så måtte tilbake nå for å ta blodprøvene. Holdt faktisk på å besvime mens jeg satt der og ble "tappa". GIkk helt fint, til jeg plutselig ble kjempekvalm, svimmel og det begynte å prikke foran øynene, var skikkelig ubehagelig!! Følte meg som den pysa etterpå da Meen, hun sa det var ganske vanlig når man var gravid, og skyldtes plutselig blodtrykksfall. Så er ikke bare jeg som er ei pyse da Lurer på hvor lang tid det tar før jeg får svar på prøvene? Håper alle har en finfin dag! Jeg blir alltid sånn når jeg tar blodprøve Hun som tok prøvene sa at de sendtes til et annet sted i byen der de skulle analyseres, og så ville de på legekontoret ta kontakt hvis det viste seg å være noe. Hvis ikke ville jeg ikke høre noe, men kunne ringe om en uke om jeg hadde lyst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #278 Del Skrevet 9. desember 2010 Det er mye kjekt vi har i vente ja - som diverse innkjøp og planlegging/innredning av babyrom Gleder meg! Her har jeg forresten begynt å merke at søvnbehovet øker. I går sovnet jeg på sofaen kl halv ni ca, kom meg i seng ca kl tolv og var fremdeles ganske søvnig da vekkerklokken ringte i dag tidlig Ikke rart man blir trøtt, er hardt arbeid å lage baby! :rødme: Ikke lenge til vi er i gang med planleggging alle sammen! ..titta faktisk litt på vogn i går kveld Jeg blir alltid sånn når jeg tar blodprøve Hun som tok prøvene sa at de sendtes til et annet sted i byen der de skulle analyseres, og så ville de på legekontoret ta kontakt hvis det viste seg å være noe. Hvis ikke ville jeg ikke høre noe, men kunne ringe om en uke om jeg hadde lyst. Uff, så ubehagelig det må være å alltid må ha det slik! Okei..Så man får ikke svar på hvordan verdiene er, hvis alt er normalt? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffi Skrevet 9. desember 2010 #279 Del Skrevet 9. desember 2010 Uff, så ubehagelig det må være å alltid må ha det slik! Okei..Så man får ikke svar på hvordan verdiene er, hvis alt er normalt? :klø: Jeg er vandt med det, så går egentlig helt greit Slik jeg forstod det ville ikke de ta kontakt med meg hvis alt var bra, men jeg kunne gjerne ringe for å forsikre meg om at alt var ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #280 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg er vandt med det, så går egentlig helt greit Slik jeg forstod det ville ikke de ta kontakt med meg hvis alt var bra, men jeg kunne gjerne ringe for å forsikre meg om at alt var ok Hehe, ok! Hadde kommet til å grua meg til hver gang jeg sikkert Okei.. da kommer jeg sikkert til å ta en telefon om en uke eller to hvis jeg ikke har hørt noe, bare for å forsikre meg om at alt er i orden. I tilfelle brevet har kommet bort i posten eller de glemmer å gi meg beskjed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå