Gjest Tex Skrevet 11. oktober 2003 #1 Del Skrevet 11. oktober 2003 Noen som har en god krem eller olje å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Funker Dette? Skrevet 11. oktober 2003 #2 Del Skrevet 11. oktober 2003 St.Tropez.....kjøpt på look.fantastic er megagod... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 11. oktober 2003 #3 Del Skrevet 11. oktober 2003 Jeg har en gang i mitt liv forsøkt slike produkter, og vil nok aldri forsøke igjen. Uansett hvilken reklame som man ser eller pris på produkter så har de jeg har sett en tendes til å bli orange og flekkete. Ser ikke bra ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 11. oktober 2003 #4 Del Skrevet 11. oktober 2003 Jeg har en gang i mitt liv forsøkt slike produkter, og vil nok aldri forsøke igjen. Uansett hvilken reklame som man ser eller pris på produkter så har de jeg har sett en tendes til å bli orange og flekkete. Ser ikke bra ut.... Akkurat slik tenkte jeg og, helt til jeg prøvde Decleor Auto-bronzant :blunke: Anbefales :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. oktober 2003 #5 Del Skrevet 11. oktober 2003 anafugia, når var det du prøvde det? Denne typen produkter har gjennomgått stor forandring de siste årene!! Blitt mye mye bedre. Man blir ikke seende ut som en gulrot som før.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 11. oktober 2003 #6 Del Skrevet 11. oktober 2003 Det ser ut som flere av oss er fornøyde med L'oreals selvbruningskrem. Om du blir gul, så har du kjøpt feil produkt. Det er også forskjell på hudtyper. Bruk alltid peeling og fuktighetskrem før du tar på selvbruningskremen. Være nøye med å fordele den jevnt på huden og vask hendene godt. Det er selvsagt ikke nødvendig med peeling HVER gang du bruker kremen, men det kan være lurt å peele en gang i uka eller noe sånt. Døde hudceller lager skjolder og gjør at brunfargen forsvinner raskere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå