Gå til innhold

Sofagrisen som skal bli sexy!

2ne2

Anbefalte innlegg

Gjest Anuket

Typisk når vi er skikkelig i siget igjen, så har vi travle dager på jobb, familie som har bursdag, vennepar som trenger barnevakt osv! I tillegg har jeg blitt superforkjøla!

Jeg har i hvertfall styrt unna de værste kakene, og laget sunne middager de dagene vi har fått spist det! Gleder meg til ting roer seg så jeg får svetta ut litt igjen :)

Synes du er kjempeflink som får trent jeg! Jeg har ikke trent en eneste gang siden eksamenstiden :overrasket: fysj og fysj. Tror jeg må skjerpe meg så fort neste semester starter! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes du er kjempeflink som får trent jeg! Jeg har ikke trent en eneste gang siden eksamenstiden :overrasket: fysj og fysj. Tror jeg må skjerpe meg så fort neste semester starter! :fnise:

Hei på deg! Lenge siden!! Tenkte faktisk på deg her om dagen, men du har jo ikke noe treningsbok en kan etterlyse deg i heller :P

Hvordan har eksamnene gått?

Joda, jeg får jo trent litt nå og da, men det er liksom ikke nok! Kanskje jeg rett å slett skal starte en ny bok med navn "Sommerkropp 2012" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Hei på deg! Lenge siden!! Tenkte faktisk på deg her om dagen, men du har jo ikke noe treningsbok en kan etterlyse deg i heller :P

Hvordan har eksamnene gått?

Joda, jeg får jo trent litt nå og da, men det er liksom ikke nok! Kanskje jeg rett å slett skal starte en ny bok med navn "Sommerkropp 2012" ;)

Haha nei sant det! Men jeg har bestemt meg for at etter sommeren skal jeg starte en treningsdagbok (må bare innrømme at jeg er litt bekymret for at ingen kommer til å lese den :fnise:)

Har bare jobbet jobbet og jobbet. Har fri idag før det er jobb hele helgen og neste uke :sukk:

Og uten skattepenger blir det en litt trist tilværelse :fnise:

PS: jo det gikk fint på eksamene! Jeg bestod med ganske gode karakterer, et par C-er og en B :)

Endret av Anuket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha nei sant det! Men jeg har bestemt meg for at etter sommeren skal jeg starte en treningsdagbok (må bare innrømme at jeg er litt bekymret for at ingen kommer til å lese den :fnise:)

Har bare jobbet jobbet og jobbet. Har fri idag før det er jobb hele helgen og neste uke :sukk:

Og uten skattepenger blir det en litt trist tilværelse :fnise:

PS: jo det gikk fint på eksamene! Jeg bestod med ganske gode karakterer, et par C-er og en B :)

Så bra karakterer!! :) Skal du jobbe fullt hele sommern??

Ja, hvorfor får noen skattepenger og andre ikke? Samboer har fått sine, mens jeg med samme bank har ikke fått en krone!

Det er klart folk kommer til å lese boka de, bare du er flink til å skrive i den! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Så bra karakterer!! :) Skal du jobbe fullt hele sommern??

Ja, hvorfor får noen skattepenger og andre ikke? Samboer har fått sine, mens jeg med samme bank har ikke fått en krone!

Det er klart folk kommer til å lese boka de, bare du er flink til å skrive i den! :lur:

Ja! Hele sommeren, begynte rett etter siste eksamen for fullt usj, men trenger pengene desperat! :sjenert:

Nei jeg aner ikke! Jeg pleier alltid å få dem i juni, og i år når jeg virkelig virkelig trenger dem har jeg ikke fått noen ting :tristbla: Har et bittelite håp om at de kommer inn på mandag og at jeg får en mail eller sms. Men mest sannsynlig så ser jeg ikke de pengene før august..

Hehe ja begynner alltid sterkt også dabber det helt av :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Hele sommeren, begynte rett etter siste eksamen for fullt usj, men trenger pengene desperat! :sjenert:

Nei jeg aner ikke! Jeg pleier alltid å få dem i juni, og i år når jeg virkelig virkelig trenger dem har jeg ikke fått noen ting :tristbla: Har et bittelite håp om at de kommer inn på mandag og at jeg får en mail eller sms. Men mest sannsynlig så ser jeg ikke de pengene før august..

Typisk! :/ *krysser fingrene* på at du får penger på mandag!

Så flink du er! Hvor jobber du hen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom du ikke får dem før i september (som er neste utbetaling) så skulle du ha fått et brev om at de er holdt tilbake/at skatteoppgjøret ditt ikke er klart.

Det tar litt tid å få betalt ut alle skattepengene, så det kan ta opptil en uke å få dem, selv om oppgjøret er klart i disse dager. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Typisk! :/ *krysser fingrene* på at du får penger på mandag!

Så flink du er! Hvor jobber du hen? :)

Haha krysser alt som krysses kan for deg og :jepp:

Utstilling, en aktiv utstilling dvs. at man kan prøve seg frem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du ikke får dem før i september (som er neste utbetaling) så skulle du ha fått et brev om at de er holdt tilbake/at skatteoppgjøret ditt ikke er klart.

Det tar litt tid å få betalt ut alle skattepengene, så det kan ta opptil en uke å få dem, selv om oppgjøret er klart i disse dager. :)

:) Du har som regen alltid svaret på alt du! Klok dame :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Du har som regen alltid svaret på alt du! Klok dame :)

Erfaring fra 3 av årene som student hvor skattepengene ble holdt tilbake. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

På nettsidene står det at neste utbetaling er 17 august. Og etter det så er det i september og så til slutt oktober. Nei jeg har ikke fått noen beskjed. Heller ingen beskjed om at oppgjøret mitt er klart, alt som står er selvangivelsen levert :tristbla:

Vanligvis er jeg ikke avhengig av skattepengene, men akkurat i år er jeg det, etter en del uforutsette regninger etc. typisk :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På nettsidene står det at neste utbetaling er 17 august. Og etter det så er det i september og så til slutt oktober. Nei jeg har ikke fått noen beskjed. Heller ingen beskjed om at oppgjøret mitt er klart, alt som står er selvangivelsen levert :tristbla:

Vanligvis er jeg ikke avhengig av skattepengene, men akkurat i år er jeg det, etter en del uforutsette regninger etc. typisk :rolleyes:

Ikke vanlig å få beskjed om at det er klart, bare brev når du ikke får det før ved neste oppgjør og dette sendes ut i slutten av mai/begynnelsen av juni. Med mindre du har bedt om å få sms/epost da?

Det er alltid når det passer dårligst at man ikke får pengene. Nå er det ikke så farlig lengre, men da jeg var student hadde de vært et ekstra kjærkomment tilskudd de månedene man ikke fikk stipend.

Krysser fingre for at de kommer i løpet av neste uke. Er jo veldig mye penger som skal ut, så jeg har opplevd å få dem ca en uke etter "alle" andre. Det er fortsatt håp! :)

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Ikke vanlig å få beskjed om at det er klart, bare brev når du ikke får det før ved neste oppgjør og dette sendes ut i slutten av mai/begynnelsen av juni. Med mindre du har bedt om å få sms/epost da?

Det er alltid når det passer dårligst at man ikke får pengene. Nå er det ikke så farlig lengre, men da jeg var student hadde de vært et ekstra kjærkomment tilskudd de månedene man ikke fikk stipend.

Krysser fingre for at de kommer i løpet av neste uke. Er jo veldig mye penger som skal ut, så jeg har opplevd å få dem ca en uke etter "alle" andre. Det er fortsatt håp! :)

Har lest på de skatteoppgjør trådene, en del som har fått epost og sms eller bare pengene inn på konto :skravle: Nei jeg håper på det beste, men håpte på at i år så skulle de komme inn som vanlig men den gang ei :fnise: Håper på neste uke i hvertfall! :)

Du da 2ne2? Pleier du å få dem i juni?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, jeg har fått de :P Det er gubben som ikke har fått de! Så på feil kontonr. Men uansett så har vi alltid fått samtidig tidligere.. Ihvertfall de siste 3 åra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

grattis! :)

Takk! Men fortsatt kjipt med dine penger :( Går det ikke ann å ringe noen som har med det å gjøre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Takk! Men fortsatt kjipt med dine penger :( Går det ikke ann å ringe noen som har med det å gjøre da?

Kan sikkert ringe skatteetaten, men gidder ikke idag. Sikkert en haug med mennesker som og driver å ringer inn. Så venter til neste uke, har jeg ikke fått pengene da, ringer jeg og hører. Synes nesten at studenter burde vært inkl. i den første gruppen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan sikkert ringe skatteetaten, men gidder ikke idag. Sikkert en haug med mennesker som og driver å ringer inn. Så venter til neste uke, har jeg ikke fått pengene da, ringer jeg og hører. Synes nesten at studenter burde vært inkl. i den første gruppen. :fnise:

Heheh! Jepp! :) Vet du hvor mye du får igjen da?

Fikk 15 tusen jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Heheh! Jepp! :) Vet du hvor mye du får igjen da?

Fikk 15 tusen jeg :D

Oi!! Jeg får igjen 3000 - men det er par middager inni der skal jeg si deg! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...