Gå til innhold

Sofagrisen som skal bli sexy!

2ne2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror ikke jeg hadde klart 4 km engang! Puster og peser opp alle bakker jeg går :fnise: Så jeg synes du er kjempe flink! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk hjem fra jobben i dag, 1 times tid.. Men hva hjelper vel det når man spiser opp helgens snop i det man inntar sofaen.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Blir nok en liten økt i helgen også! :D Til uken skal jeg få til hvertfall 3! Jeg VIL faktisk løpe nå!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble det en hard helg? :gjeiper:

Virker sånn :fnise:

Jaaa.. Helgene mine blir desverre alltid harde! Endte jo selvfølgelig ute på byen med noen venninner da vettu.. Det resulterer jo i en dårlig søndag fylt med drittmat og godteri, etterfulgt av en forferdelig mandag..

Målet for uken er tre økter iallefall, da det er masse jobbing om dagen også. Første økten i dag ble utendørs jogging faktisk. Ca 4 km på 30 minutter. Hadde ett par stopp der jeg måtte gå litt, men det var på grunn av varmen...!

Nå; dusj, middag og tvkos i tordnevær :hjerte:

Endret av 2ne2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa.. Helgene mine blir desverre alltid harde! Endte jo selvfølgelig ute på byen med noen venninner da vettu.. Det resulterer jo i en dårlig søndag fylt med drittmat og godteri, etterfulgt av en forferdelig mandag..

Målet for uken er tre økter iallefall, da det er masse jobbing om dagen også. Første økten i dag ble utendørs jogging faktisk. Ca 4 km på 30 minutter. Hadde ett par stopp der jeg måtte gå litt, men det var på grunn av varmen...!

Nå; dusj, middag og tvkos i tordnevær :hjerte:

:fnise: Man må nyte helgene litt!

Du er en skikkelig spreking!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn blir ofte helgene mine også :P

Jeg pleier å unngå nattmat i form av kebab eller noe sånt, men det blir alltid noe fet mat på søndagen. Sånn er utelivet! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Jaja, nå er sommeren så godt som over, og da er det vel på tide å komme i gang igjen.

Årets sommerjobb-uniform har vært relativt løs i både strikk og rumpe, så det har ikke vært så lett å merke at en eser ut.

I går testa jeg ut vekta for første gang på lenge og kjenner at jeg er ganske bitter på meg selv for at jeg har tillatt meg å legge på meg så mye.

Så dere; i sommer har jeg gått fra 63kg til... hold dere fast!!! 69kg!! Og jeg ser værre ut. Jeg kødder ikke når jeg sier at rævva mi ser ut som en hudfarget appelsin som er i ferd med å ete opp underbuksene mine!

Mine mål må jo i første omgang være å bytte ut;

- Fine rundstykker med knekkebrød.

- Smeltet ost med ketchup med makrell i tomat, leverpostei o.l

- Smågodt med frukt

- Brus til vann

- Pizza, taco, lasagne og pølsemiddager til fisk, kylling og svinekjøtteig.

- Hverdags-øl til lørdags-øl

- Desserter og alle former for søtsaker bortfaller

- Sofasliting med trening

Nå har jeg fylt opp Ipoden nok en gang med musikk som skal gi meg ett ekstra kick i rævva.

Vasket alt av treningstøy så det er klart til bruk.

Så nå erklærer jeg herved TRENINGSBOKEN for ÅPEN!!!!

Vennligst kom med motivasjon, tips og alt det andre! Det trengs sårt.

Endret av 2ne2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du går de fort ned igjen, så lenge du kommer inn i hverdagsrytmen igjen :)

Jeg følte meg ganske kvapsete før ferieturen, men spiste en del gresk salat, og ikke så mye godis. Og kanskje jeg svettet av meg litt fett i solen :fnise: Men etterpå følte jeg meg ikke så værst, hvis vi ser bort i fra at jeg hadde null muskler. Vær streng med deg selv til suget etter drittmat går over, så ordner deg seg skal du se :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk jenter! :)

Klarer å motstå søtsuget når jeg vet at jeg har gått såpass opp. Da har jeg ikke så veldig lyst på noe i grunn!

Takket nei til pizza, kake og is i går - rett og slett fordi jeg ikke hadde noe lyst på heller.

Men kiloene forsvinner nok ikke av seg selv uten litt trening. Så nå venter jeg på at 1 knekkebrød skal synke, mens jeg ser Bigbrother...*flau*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...