AnonymBruker Skrevet 15. november 2010 #41 Skrevet 15. november 2010 Hvordan kommer man seg videre etter 1,5 år som samboer med en man for første gang tenkte "resten av livet" med? Og som attpåtil er far til barnet man har i magen? Er nå halvannen uke siden vi flyttet fra hverandre, og siden da har jeg vært gjennom utallige gråtetokter, panikkanfall, og har til og med frontkollidert med en annen bil. Prøver så godt jeg kan å få orden på ting, men fungerer ikke i hverdagen. Heldigvis er jeg sykemeldt med et svangerskapsrelatert problem fra før, så jobben lider i det minste ikke. har noen vært gjennom brudd med barn i magen? Hvordan taklet dere det?
AnonymBruker Skrevet 15. november 2010 #42 Skrevet 15. november 2010 Vi får støtte hverandre og holde motet oppe. Jeg tenker det er mye bedre å være aleine en i et forhold der man ikke er fornøyd og har det bra, men jeg elsker denne mannen så ufattelig høyt og ser ikke for meg et liv uten han. Det er nok ekstra sårt siden han har vært så knyttet til ungene og at han var helt fantastisk med den, en drømmefar rett og slett og jeg har aldri truffet en mann jeg har sett så pris på, vært så stolt av. Han er rett og slett min drømmemann, men hva hjelper det når han ikke klarer å gi noe tilbake og har de rette følesene som skal til
Silje_Mor Skrevet 15. november 2010 #43 Skrevet 15. november 2010 Mange av oss som har det vondt her Jeg for min del må bare komme meg videre, noe jeg føler går litt bedre enn jeg selv trodde noen dager er vondere enn andre, akkurat som igår, men idag føler jeg meg bedre igjen. Dagene går og går og til slutt tenker man vel ikke så mye mer på det.. Gleder meg veldig til jeg kommer dit
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå