Gå til innhold

NYSINGEL tråden

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan vi ha en oppmuntringstråd til nysingle og motivere hverandre litt til å skjønner hvorfor vi er det? Hadde vært så fint å høre hva som er bra med å være singel, og bli minnet på hvorfor en kjemper for å være alene en stund.

Hva er en typisk nysingel? Hva må man være obs på, og hva burde man forholde seg til på en viktig skala :)

Hvorfor vil du være singel akkurat nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sommertid

Jeg ville ikke akkurat være singel, men nå ble det slik alikavell.

De positive tingene med å være singel?

tja, jeg kan styre hværdagen akkurat slik jeg vil.

Jeg kan flørte

Jeg slipper å rydde opp etter mannfolket(var samboere)

Jeg kan se på akkurat de tv programmene jeg vil når jeg vil

Jeg kan innrede leiligheten akkurat slik jeg vil =)

Det er det jeg kommer på i farten. Begynner å bli trett :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan rote til hele sengen min med bøker og store pledd/puter.

Det forrige forholdet slukte personligheten min, så jeg får lært mer om meg selv!

Den følelsen er så herlig, når man faktisk kommer dit.

Jeg kan reise når jeg vil og hvor jeg vil. Joda, kunne gjort dette i et forhold også. Men det er noe med mange nye bekjentskaper på reisen. Man søker mer etter andre mennesker og opplevelser som singel enn som samboer.

Jeg har vært lei meg lenge. Nå er jeg glad! Det er nok viktigst for meg nå, å kunne puste!

Jeg klarte det :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan rote til hele sengen min med bøker og store pledd/puter.

Det forrige forholdet slukte personligheten min, så jeg får lært mer om meg selv!

Den følelsen er så herlig, når man faktisk kommer dit.

Jeg kan reise når jeg vil og hvor jeg vil. Joda, kunne gjort dette i et forhold også. Men det er noe med mange nye bekjentskaper på reisen. Man søker mer etter andre mennesker og opplevelser som singel enn som samboer.

Jeg har vært lei meg lenge. Nå er jeg glad! Det er nok viktigst for meg nå, å kunne puste!

Jeg klarte det :)

Jeg beundrer deg :) skulle ønske jeg klarte å komme over sorgen også! Har det skikkelig kjipt om dagen :( vil bare være den glad jenta jeg en gang var...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beundrer deg :) skulle ønske jeg klarte å komme over sorgen også! Har det skikkelig kjipt om dagen :( vil bare være den glad jenta jeg en gang var...

Det kommer med tiden. Plei deg selv og gjerne tren og hold deg aktiv og sosial.Ikke bestandig like lett,men det hjelper veldig mye :) Tiden legger alle sår,og vips,så er du blitt den glade jenta igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer med tiden. Plei deg selv og gjerne tren og hold deg aktiv og sosial.Ikke bestandig like lett,men det hjelper veldig mye :) Tiden legger alle sår,og vips,så er du blitt den glade jenta igjen!

Takk for varmende ord :) jeg ser frem til den tiden, orker ikke ha det så vondt hele tiden :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for varmende ord :) jeg ser frem til den tiden, orker ikke ha det så vondt hele tiden :(

Vet hvor vondt det kan være! Helt merkelig, egentlig.

Husk at du må kjenne på følelsene, men hele tiden ta tak i de små gledene dagen kan by på:) som at du føler deg litt bedre enn dagen fr. At du smilte litt mer nå. At en venn ringte eller at du vil dra på kafe med noen eller alene.

Ikke vær ensom! :klemmer:

Gleder meg til den tiden da ting føles bedre for deg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nysingel etter nesten 5 år i forhold. Det var jeg som ønsket å gjøre det slutt for å oppleve "friheten" før jeg binder meg skikkelig.

Nå når jeg er singel er jeg veldig usikker på hva jeg vil. Vil jeg flørte og finne en ny? Vil jeg ha mange ONS? Jeg har ikke hatt mange sexpartnere (mindre enn 5). Jeg har sett for meg å ha random sex, men tror ikke dette er meg da jeg får lett følelser for gutter jeg holder på med, i alle fall ligger med.

Men ellers er det herligt å bestemme over meg selv i denne verden, selv om jeg ofte kjenner savnet etter eksen sin armkrok.

Hva med dere nysingle, leter dere etter en ny? Har ONS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nysingel etter nesten 5 år i forhold. Det var jeg som ønsket å gjøre det slutt for å oppleve "friheten" før jeg binder meg skikkelig.

Nå når jeg er singel er jeg veldig usikker på hva jeg vil. Vil jeg flørte og finne en ny? Vil jeg ha mange ONS? Jeg har ikke hatt mange sexpartnere (mindre enn 5). Jeg har sett for meg å ha random sex, men tror ikke dette er meg da jeg får lett følelser for gutter jeg holder på med, i alle fall ligger med.

Men ellers er det herligt å bestemme over meg selv i denne verden, selv om jeg ofte kjenner savnet etter eksen sin armkrok.

Hva med dere nysingle, leter dere etter en ny? Har ONS?

Som nysingel hadde jeg to ONS.. Husker at jeg følte meg litt desperat etter kjærlighet og nærhet. Å få litt varme.

Men så kom jeg frem til at det ikke var tingen, selvom jeg sikkert kunne gjort det samme igjen. Man går igjennom dette på forskjellige måter... få ting blir rett og galt, i mine øyne. Jeg vet hvor tungt det var! Kommer ikke til å glemme...

Synes det er godt å bestemme over meg selv nå. Jeg savnet tryggheten i starten, helt voldsomt.

Nå er det 1år siden, og jeg kan med hånded på hjertet love de fleste Nysingle at tiden leger alle sår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Jeg ble litt vill da jeg ble singel i august. Hadde en ONS, noe jeg ikke har gjort på mange år og ikke liker spesielt. Men der og da føltes det greit. Tviler på at jeg gjentar det, jeg liker best å ha meg med noen som bryr seg om meg. Også ble det bare rot for jeg fant ut at jeg likte en kompis, som støtta meg etter det ble slutt med han jeg var sammen med..

Jeg gråt mye da jeg først ble singel pga var så skuffet etter et stort svik. Ble fysisk syk også. Men nå er jeg frisk, har det kjempebra takket være støtte fra mine fantastiske venner og familie. Håper alle andre single her er like heldige som meg, som har venner som bryr seg og tar dere med på ting. For det blir bedre! Men man må gjennom mange tårer og vonde følelser før man kan gå videre. Det positive er at vi nå kan prioritere oss selv, og slipper drama. Det er herlig syns jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hvor vondt det kan være! Helt merkelig, egentlig.

Husk at du må kjenne på følelsene, men hele tiden ta tak i de små gledene dagen kan by på:) som at du føler deg litt bedre enn dagen fr. At du smilte litt mer nå. At en venn ringte eller at du vil dra på kafe med noen eller alene.

Ikke vær ensom! :klemmer:

Gleder meg til den tiden da ting føles bedre for deg og!

:klemmer:

Ja, nå skar jeg ut med ei venninne for å finne på noe :) kanskje shoppe litt, det kan nok hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag skal jeg planlegge en god helg for meg selv.

Skal først rydde litt, handle og slappe av. Jeg får besøk av to venninner som skal lære meg noe jeg ikke kan, men som jeg lenge har hatt lyst til å lære meg.

På lørdag skal jeg ut med en av disse venninnene (litt skummelt å gå ut for tiden, merker jeg. Nysingel=som å lære seg å sykle igjen)

Søndag har jeg ikke planlagt, men det er godt å ha noe godt i vente de neste dagene.

Ikke bare tenke og ---

Håper flere av dere har fine dager i vente! Dere har min fulle støtte! :ler:

Hilsen ts. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag skal jeg planlegge en god helg for meg selv.

Skal først rydde litt, handle og slappe av. Jeg får besøk av to venninner som skal lære meg noe jeg ikke kan, men som jeg lenge har hatt lyst til å lære meg.

På lørdag skal jeg ut med en av disse venninnene (litt skummelt å gå ut for tiden, merker jeg. Nysingel=som å lære seg å sykle igjen)

Søndag har jeg ikke planlagt, men det er godt å ha noe godt i vente de neste dagene.

Ikke bare tenke og ---

Håper flere av dere har fine dager i vente! Dere har min fulle støtte! :ler:

Hilsen ts. :)

Det høres kjempe koselig ut :) Godt å slippe å tenke for mye :) selv har jeg planer om å passe niesen min på nesten 2 år idag , også kinokveld med ei venninne i mårra :) er virkelig godt å ha noe å se frem til :) det er helt sikkert :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres kjempe koselig ut :) Godt å slippe å tenke for mye :) selv har jeg planer om å passe niesen min på nesten 2 år idag , også kinokveld med ei venninne i mårra :) er virkelig godt å ha noe å se frem til :) det er helt sikkert :jepp:

En 2år gammel niese skal nok klare å få deg på andre tanker :ler: Tanteungen min på 4år får meg alltid i godt humør. En rekker ikke å tenke mye rundt henne nei ;)

Filmkveld: Trolljegeren, eller tar jeg helt feil? :fnise: Den vil jeg se. Skulle virkelig tatt meg en kinorunde! Lenge siden jeg gjorde det... tror ikke jeg helt kan huske siste filmen jeg så på et slikt lerret!

Kos dere i helgen :) ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En 2år gammel niese skal nok klare å få deg på andre tanker :ler: Tanteungen min på 4år får meg alltid i godt humør. En rekker ikke å tenke mye rundt henne nei ;)

Filmkveld: Trolljegeren, eller tar jeg helt feil? :fnise: Den vil jeg se. Skulle virkelig tatt meg en kinorunde! Lenge siden jeg gjorde det... tror ikke jeg helt kan huske siste filmen jeg så på et slikt lerret!

Kos dere i helgen :) ts

Ja de ungene gjør at man får et kjempe humør uten like :) kjempe koselig er det! :)

Imorgen skal venninna mi og jeg på sykt lykkelig ;) hihi, passer meg ypperlig akkurat nå :) men Trolljegeren skal jeg definitivt få med meg også, den ser bra ut :)

Du burde ta deg en tur på kino, det er jo kjempe koselig :) Deilig å koble helt av :)

Kos deg masse i helgen ts :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.singelnett.no/ (litt slitsom side, synes jeg. Men kanskje noen andre vil finne nytte i den mer enn meg :)

http://www.norsk-psykolog-senter.com/kjaerlighetssorg_hvordan_takle_brudd_i_forholdet.html (Kjærlighetssorgen :)

Og tilslutt: God helg :)

Enig i at singelnett var en ganske rotete side, og dessuten gidder jeg ikke betale penger for å ha en side der :) Da er det ikke så viktig akkurat... hehe :)

Men den andre linken om kjærlighetssorg var ganske nyttig :) Måtte jo nesten bare lese den :)

Endret av Silje_Mor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at singelnett var en ganske rotete side, og dessuten gidder jeg ikke betale penger for å ha en side der :) Da er det ikke så viktig akkurat... hehe :)

Men den andre linken om kjærlighetssorg var ganske nyttig :) Måtte jo nesten bare lese den :)

Hehe. Og litt dårlige artikler, sukk. Men man vet jo aldri..

Bra at det hjalp med den andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.singelnett.no/ (litt slitsom side, synes jeg. Men kanskje noen andre vil finne nytte i den mer enn meg :)

:ler:

Tenk da jenter, at dette er det vi har fått her ute på nett: Singelnett :fnise: Vel, jeg fikk da hvertfall frem et smil!

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...