Gå til innhold

Sier mobiltelefonen hvem du er ?

Miracl3

Anbefalte innlegg

Hva slags mobil har du ? Har du den fordi den symbolisere din type ? Passer du på at den matcher klærne dine med deksler og sånn ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en T68i, den ser ganske hipp ut, så for tiden synes jeg den kan representere hvem jeg er. Den har ganske stiltfullt design, og passer til det meste.

Når jeg har hatt kjipere telefoner, har jeg benektet med all min kraft at den viser noe som helst om hvem jeg er...hehe.. :lol: :lol:

Deksler og sånt er jeg ikke opptatt av, men så er jo markedet større for nokiatlfer. Slipper henge på den bølgen, hadde nok ikke hatt tid, råd, eller penger til det heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lekebøll

Den fungererer til vanlig SMS og til å ringe med; jeg er fornøyd.

Deksler & annet mobil-stash kunne ikke brydd meg mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke:

Har derfor bare en gammel Nokia uten noe som helst dill jeg... Holder lenge det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en 6510 - fordi den er liten, lekker og har god lagrings- og batterikapasitet. Dessuten så er det radio på den, noe som er ok på vei til jobb. For meg var str og lagringskapasitet viktigst, og jeg ville ikke ha en med fargeskjerm og stæsj på. Enkel, liten og lekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

:enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Har en Nokia 3330. Det er bare en telefon, så den sier ikke så mye om hvem jeg er akkurat. Bortsett fra at jeg liker lilla..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie
Hva slags mobil har du ? Har du den fordi den symbolisere din type ? Passer du på at den matcher klærne dine med deksler og sånn ?

Jeg fikk min mobil av sjølen min i fjor sommer.

D er en 6300 Nokia.Snerten liten sak.

Tror den kjerringa som stod i butikken bare prakket på ham den dyreste hun hadde og han hadde ikke peiling på slikt. :hoho:

Den er iferd med å gå til helvete og jeg må ha ny ganske så snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Passer du på at den matcher klærne dine med deksler og sånn ?

:o

Huh? Kunne aldri ha steifet tankene mine. Er det virkelig noen som tenker over slikt?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

jeg har en gammel 3210... for ittlå har ødelagt min egentlige telefon. så ut i fra den jeg har nå, så sier vel det at jeg er kjempekjedelig,gammeldags, grå og trist :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har en 6510 - fordi den er liten' date=' lekker og har god lagrings- og batterikapasitet. Dessuten så er det radio på den, noe som er ok på vei til jobb. For meg var str og lagringskapasitet viktigst, og jeg ville ikke ha en med fargeskjerm og stæsj på. Enkel, liten og lekker.[/quote']

Jeg har også 6510, og føler faktisk at den er litt "meg"! Den er enkel og klassisk og litt tøff, synes jeg! Ikke mye stæsj, men jeg er heller ikke stæsjete! Dessuten er alle kollegene mine misunnelig på meg som har en sånn! :ler: Bytter ikke den ut på en stund, nei! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine
jeg har en gammel 3210... for ittlå har ødelagt min egentlige telefon. så ut i fra den jeg har nå' date=' så sier vel det at jeg er kjempekjedelig,gammeldags, grå og trist :ler:[/quote']

Jeg hadde en 3210 fremtil for en måned siden. Var jeg gammeldags og kjedelig? (nei, bare fattig...)

Vel, nå har jeg en (*lese på eska som enda ikke er kasta*) 3510i, som funker utmerket.

Jeg har den fordi det var et tilbud på den via min mobilabbonentleverandør (chess), som min samboer også jobber for, som vi slo til på, fordi ejg trengte en ny, da batterikapasiteten var nede i 1-2 døgn, avhengig av bruken (som lå på en samtale på to minutter, og en eller to sms...)

Fargene stemmer slett ikke med mine klær (den er mørkeblå, som er en fin farge, på dekselet, men de delene man ikke kan bytte ut er knallorange, og lyser når den tinger... så hva er visten med å bytte, når den faregn uansett ikke blir borte?) til enhver tid. Å drive med dekselbytte annenhver time er forøvrig litt fjortiss ja....

Telefonen sier ikke noe om meg. Men jeg kan si mye rart om meg I/GJENNOM den :) Når jeg ringer til noen altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en liten, grå 3330 med kontantkort.. Hatt den i snart 2 år, og har ikke tenkt å bytte før tastene slår seg vrange.

Den sier ikke noe om hvem jeg er; annet enn at jeg ikke kaster bort penger på å hele tiden ha den nyeste telefonen med alskens funksjoner og dupeditter som jeg ikke bruker likevel.

Den er pålitelig, den kan ringes med, og den kan sende SMS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...