Gjest Paff Skrevet 11. oktober 2003 #1 Del Skrevet 11. oktober 2003 Bor du også i Bergen? Hvor gammel er du og hva gjør du? En kul ting å gjøre i Bergen akkurat nå? Ja jeg bor i Bergen! Jeg er i midten av 20-årene og jobber. Drikke øl til 35 kr halvliteren på t24 i Vestre Torggt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 11. oktober 2003 #2 Del Skrevet 11. oktober 2003 Bor i Bergen, er 34 år og studerer. Går ikke ut så ofte, men når jeg går ut er det bulls eye som gjelder på grunn av karaoken drikker ikke alkohol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 11. oktober 2003 #3 Del Skrevet 11. oktober 2003 Bor i Bergen, er trettito år og jobber som assisterende avdelingsleder i helsevesenet. Kul ting ? Når jeg går ut ( skjelden ) går jeg på Rick`s. Ellers går livet med til familie, venner og ting og tang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 11. oktober 2003 #4 Del Skrevet 11. oktober 2003 Jeg bor ikke i Bergen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 11. oktober 2003 #5 Del Skrevet 11. oktober 2003 Bor i Bergen, er 34 år og studerer. Går ikke ut så ofte, men når jeg går ut er det bulls eye som gjelder på grunn av karaoken drikker ikke alkohol Da er det enda lenger siden du har vært ute enn meg... Bulls Eye stengte for leeeenge siden... Nå heter det TGI Friday og er et spisested... Jeg er 31 år og bor i Bergen. Jobber som kokk ved en institusjon i Bergen (en av de få etter kjøkkenreformen...) Går sjelden ut... :oops: Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 11. oktober 2003 #6 Del Skrevet 11. oktober 2003 Jeg bor også i Bergen. Er 33 år og arbeider som IT konsulent. Uhm - jeg går egentlig aldri ut på disko eller pub'er mer....Så jeg er ikke oppdatert på hva som er *in* eller verd å besøke..... =) Har det bra for det. Foretrekker restauranter og kino, jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sussi Skrevet 11. oktober 2003 #7 Del Skrevet 11. oktober 2003 Bor i Bergen 30 år, jobber Kuul ting i Bergen nå????!!! (sist jeg var ute så var billige coctails på t24 ikke så værst..... :D ) (Forøvrig lever Bulls Eye i beste velgående. De har bare byttet lokale. Holder nå til i de gml lokalene til Chinatown.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 11. oktober 2003 #8 Del Skrevet 11. oktober 2003 (Forøvrig lever Bulls Eye i beste velgående. De har bare byttet lokale. Holder nå til i de gml lokalene til Chinatown.) Kjekt å vite... Jeg er en av dem som faktisk likte Bulls Eye... :oops: Så godt er jeg oppdatert... Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 11. oktober 2003 #9 Del Skrevet 11. oktober 2003 Bor ikke i Bergen!.. Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paff Skrevet 11. oktober 2003 #10 Del Skrevet 11. oktober 2003 Altså - med kul ting å gjøre i Bergen så mente jeg ikke nødvendigvis å gå ut, selv om mitt eksempel var billige øl på t24! F.eks - i dag syns jeg det kule med Bergen er at jeg snart skal på Ikea!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilla1 Skrevet 11. oktober 2003 #11 Del Skrevet 11. oktober 2003 [Går ikke ut så ofte, men når jeg går ut er det bulls eye som gjelder på grunn av karaoken drikker ikke alkohol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 11. oktober 2003 #12 Del Skrevet 11. oktober 2003 Ja, men da kommer vel dere på treff alle sammen i midten av november ? DET er en kul ting å gjøre i Bergen ! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 11. oktober 2003 #13 Del Skrevet 11. oktober 2003 Da er det enda lenger siden du har vært ute enn meg... Bulls Eye stengte for leeeenge siden... Nå heter det TGI Friday og er et spisested... Jeg er 31 år og bor i Bergen. Jobber som kokk ved en institusjon i Bergen (en av de få etter kjøkkenreformen...) Går sjelden ut... :oops: Mayamor Slettet av madammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 11. oktober 2003 #14 Del Skrevet 11. oktober 2003 Ja ,jeg bor i Bergen Jeg studerer. En kul ting å gjøre i Bergen nå: Sitte på cafékafaan(som er den støggeste caféen jeg har vært på(Den er faktisk så stygg at den blir kul)), drikke rettferdig kaffe til 5 kr og skravle med venninna di. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 11. oktober 2003 #15 Del Skrevet 11. oktober 2003 Skal flytte til Bergen neste år, og derfor er Bergen en hinsides kul by! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 11. oktober 2003 #16 Del Skrevet 11. oktober 2003 Bor bare på Askøy, jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 11. oktober 2003 #17 Del Skrevet 11. oktober 2003 Ja, jeg bor i Bergen. Jeg er 24 år, og arbeider med regnskap. (så langt ned på rangstigen som du kan komme nesten da....) Kul ting å gjøre? Dere mener bortsett fra Brann sine hjemmekamper? Nei, aner ikke, jeg går aldri ut, jeg holder meg hjemme. Så for meg er nok cluet kanskje å krabbe under pleddet i go'stolen med ei bok? Nei, det kuleste jeg gjør på i Bergen for tida, det er nok å surfe på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 11. oktober 2003 #18 Del Skrevet 11. oktober 2003 Jupp, bor i Bergen ja. Jobber i klesbutikk. Kul ting å gjøre? I dette regnet? Det må jo være å sitte i sofaen med pleddet på, masse stearinlys rundtom og lese en god krim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta2 Skrevet 11. oktober 2003 #19 Del Skrevet 11. oktober 2003 Jeg bor og på Askøy, men kommer fra fastlandet. Er 34 år og har vært på jobb i helsevesenet. Skal på jobb i morgen tidlig så nå er det natti natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 11. oktober 2003 #20 Del Skrevet 11. oktober 2003 Bor bare på Askøy' date=' jeg da... [/quote'] Askøy må da være kuult nok! En perle av en øy... Hva gjør man på der? Ellers er jeg 28 år, jobber med salg og synes Bergen er kul fordi byen er så liten, men samtidig litt stor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå