Gå til innhold

Tornerosas vinter


Tornerosa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest brutal_mann

For første gang ever var det klin umulig å finne en bh som passet. :overrasket: Er det meg og puppene mine? Er det bh'ene?

Tuller ikke, sjekk signaturen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke pokker om jeg drar til London for at man skal finne en passende bh til meg! :forvirret: SÅ vanskelige pupper har jeg da ikke!

Hjemme fra fetter og kone, har skravlet hull i hodene på dem og de ser ut til å takle det ganske bra. :sjenert: Nå skal jeg liksom rydde kåk, klokka er ti på ett og jeg er egentlig et helt annet sted enn i rydde-modus.

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Ikke pokker om jeg drar til London for at man skal finne en passende bh til meg! :forvirret: SÅ vanskelige pupper har jeg da ikke!

Hjemme fra fetter og kone, har skravlet hull i hodene på dem og de ser ut til å takle det ganske bra. :sjenert: Nå skal jeg liksom rydde kåk, klokka er ti på ett og jeg er egentlig et helt annet sted enn i rydde-modus.

:skratte:

Pfff.... Det er jo en fin by å tilbringe en langhelg sammen med Herr Høyre (Eller Herr Høgre for dei som nyttar eit anna målføre, eller Herr Høire for de som har båt på Hankø og som gleder seg til at sneen forsvinner.) i februar f.eks. :gjeiper:

Uansett så er poenget å én gang stikke innom en butikk med kompetanse, selv om det koster flesk, for så å bruke den kunnskapen for alt det er verdt senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neidaneidaneida, mine pupper er straighte 75B, de smetter galant inn i alt som det står 75B på og holder seg der de skal være. Jeg tenker bare at de var i litt dårlig humør denne dagen, eller så var bh'ene av særdeles slett kvalitet! :fnise:

Og med disse bevingede ord om pupper og bh'er, forlater jeg og stenger etterhvert denne dagboken. Selvfølgelig er man plutselig tilbake, jeg skal bare ta med avslappet storm den første dagen av 2011 først, nemlig tilbringe den sammen med et menneske jeg håper å se mye av i året som kommer, et menneske jeg tror noen laget for rundt førti år siden, med meg i tankene.

Godt Nytt År! :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt nyttår, Tornerosa :klemmer:

Så glad for at livet ditt virker litt lysere nå. Måtte det nye året bringe deg det aller, aller beste.

Og gi gjerne et lite hint når du er tilbake ;):)

(edit: skrivefeil)

Endret av Molo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år Tornerosa! Jeg håper du kommer tilbake med pupper og menn og resten av livet.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...