Tornerosa Skrevet 19. november 2010 Forfatter #281 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg har rotet bort fem poser rosenkål på vei fra stua til kjøkkenet! Søkk vekke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 19. november 2010 #282 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg har rotet bort fem poser rosenkål på vei fra stua til kjøkkenet! Søkk vekke! Godt jobba! Takk for at du deler slike ting. Da føler jeg meg mindre ensom. mvh Hun som har funnet igjen brillene sine i kjøleskapet etter timers intens leting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 19. november 2010 Forfatter #283 Del Skrevet 19. november 2010 Det er greit, men ikke akkurat dritkult å stelle i stand fest mutters alene, for så mange. Men klager ikke, jeg fikk god hjelp i går. Det er bare nå at jeg føler meg litt...alensom om det hele. Men det går bra. Party med denne gjengen her, MÅ bare bli bra. Det som er litt morsomt, er at det er i hvertfall et par stykker som ikke kjenner noen fra før, bortsett fra ektefelle/samboer. Og noen har møtt noen her hos meg, men kjenner dem ikke utover det. Absolutt ingen av denne gjengen er omgangsvenner, jeg er den eneste som kjenner alle. Alle vil møte nye ansikter i kveld. Har egentlig savnet en vennegjeng, kanskje det er nettopp det jeg bidrar til å skape nå. Invitere den samme gjengen et par ganger i året. Litt synd med alle som ikke får til å komme, seks stykker. Men fokus på de som faktisk kommer, selfølgelig. Blir ikke noe dårligere av den grunn. Men det er noen som jeg virkelig skulle sett at møttes, noen for første gang, noen som ikke hadde sett hverandre på mange år. Men neste gang. Og da med Mmannen, selvfølgelig. I mai, kanskje. Har sniksmakt på mat og drikke, alt er meget fortreffelig. Nå i dusjen. Hva jeg skal ha på meg er fortsatt i det blå. Gjenstår tranebær, rosenkål og gryte nr. to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 19. november 2010 Forfatter #284 Del Skrevet 19. november 2010 Godt jobba! Takk for at du deler slike ting. Da føler jeg meg mindre ensom. mvh Hun som har funnet igjen brillene sine i kjøleskapet etter timers intens leting. Gjett hvor jeg også fant rosenkålen! Litt mindre kårni å plassere rosenkål i kjøleskapet enn briller, men dog. Jeg husker virkelig ikke at jeg puttet dem inn der. Hentet posene fra verandaen og tok med mot kjøkkenet, og plutselig var de som forsvunnet fra jordens overflate. Jeg deler for å føle meg mindre ensom selv. Må liksom snakke med "noen", når jeg bedriver vertinneskap for så mange helt alene, det er litt skummelt. Men jeg vet jo at dette er folk som tar skjeen i egne hender, jeg vedder på at de inntar kjøkkenet og fikser og henter og ordner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 19. november 2010 #285 Del Skrevet 19. november 2010 Det er fint å dele - selv om det er på nett. Jeg overlevde ensom masteroppgaveskriving fordi jeg hadde en helt fantastisk heiagjeng her inne på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 19. november 2010 Forfatter #286 Del Skrevet 19. november 2010 Og jeg overlevde samlivsbruddet for 3.5 år siden, mye takket være nettet. For ikke å snakke om de 3-4 ukene min eks-mann bodde hos sin onkel, to år før det endelige bruddet. For ikke å snakke om alenemortilværelsen nå, nettet blir et viktig supplement til et mangelfullt sosialt liv. Om halvannen time skal alt være klappet. Går det, tro? Må ikke være ferdig for tidlig, heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 19. november 2010 Forfatter #287 Del Skrevet 19. november 2010 Og jeg overlevde samlivsbruddet for 3.5 år siden, mye takket være nettet. For ikke å snakke om de 3-4 ukene min eks-mann bodde hos sin onkel, to år før det endelige bruddet. For ikke å snakke om alenemortilværelsen nå, nettet blir et viktig supplement til et mangelfullt sosialt liv. Om halvannen time skal alt være klappet. Går det, tro? Må ikke være ferdig for tidlig, heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 19. november 2010 #288 Del Skrevet 19. november 2010 Noen av de jentene jeg har truffet på nett, er blitt mine aller beste venner. ...og det glemte jeg helt: Ha en superhyggelig kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 19. november 2010 Forfatter #289 Del Skrevet 19. november 2010 Tusen takk, Pøbelsara. Akkurat nå er jeg ganske usårbar. Ufeilbarlig. Tøffere enn toget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 19. november 2010 Forfatter #290 Del Skrevet 19. november 2010 "Lykke til med festen!" Ok, han tenker i hvertfall på meg. Det er da noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 19. november 2010 #291 Del Skrevet 19. november 2010 Som om det er tvil om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 20. november 2010 Forfatter #292 Del Skrevet 20. november 2010 Kanskje det ikke er tvil. Jeg tviler av og til, men så blir jeg veldig overbevist igjen. Jeg tror han rekker å bli avvent meg, når det går for lang tid mellom Siste par ut døra 2.15. En anstendig tid, når man tenker på at denne gjengen har barn fra 5 til 15. Det var veldig hyggelig, vi satt til bords absolutt hele tiden. Maten var god, folkene var bra og syntes at de andre var hyggelige, alt var vellykket. Vi brukte nærmere en time på en presentasjonsrunde rundt bordet, det var vellykket. Reprise i mai, det er planen. Halvparten av maten er igjen, så nå må det fryses. I hva, vet jeg ikke. Alt ble brukt til chili con carne-gryta. Plastposer? Må også rydde gammelt ut av fryseren, for den er absolutt full. Må vel legge meg. Når våkner jeg i morgen? For godt? For planen er bytur, julegaveshopping. Må karre meg opp til tolv, selv om jeg har en følelse av at det blir tøft. B-menneske beskriver nok ikke min legning. Svarte Mmannen med at tusen takk, skulle ønske du var her, håper du får en fin helg med barna dine. Savner Mmannen. Føles feil at han ikke er her, ikke var her. O høyere makter, gi meg noen overdoser tålmodighet. O høyere makter, fortell ham hva han bør gjøre. O høyere makter, la ham ringe meg i morgen. O høyere makter, gi ham ideen om å komme på besøk en kveld neste uke, når han har barnefri. O høyere makter, send meg til sengs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 20. november 2010 #293 Del Skrevet 20. november 2010 Kanskje det ikke er tvil. Jeg tviler av og til, men så blir jeg veldig overbevist igjen. Jeg tror han rekker å bli avvent meg, når det går for lang tid mellom Neppe Du avvennes ikke ham, hvorfor skal han avvennes deg? Dere må lære dere å se frem til oasene av tid der dere er sammen. Det er der ting skjer, tiden i mellom er bare en anledning til å glede seg til neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss O'Hara Skrevet 20. november 2010 #294 Del Skrevet 20. november 2010 Neppe Du avvennes ikke ham, hvorfor skal han avvennes deg? Dere må lære dere å se frem til oasene av tid der dere er sammen. Det er der ting skjer, tiden i mellom er bare en anledning til å glede seg til neste gang. Ta meg stadig i å heie på b_m. Altså, i denne boken Kloke ord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 20. november 2010 Forfatter #295 Del Skrevet 20. november 2010 Neppe Du avvennes ikke ham, hvorfor skal han avvennes deg? Fordi han har fullt opp med enten barn, jobb eller innflytting, absolutt hele tiden. Et av tre, eller alt samtidig. Samt at han mentalt sett er på vei UT av en situasjon, en prosess han må gjennom før han kan være på vei INN i en annen. Mens jeg har rikelig med tid til å tenke, savne. Jeg har større barn, jeg har ingen eks som puster meg i nakken og som jeg må forholde meg til annenhver dag, jeg jobber redusert og har en mindre krevende jobb. Jeg er forlengst UTE av min tidligere situasjon, og har lenge savnet å gå INN i en ny. Ny og bedre, ny og as-good-as-it-gets-situasjon. Derfor. Men dere har forhåpentligvis litt rett, også. Men så husker jeg hva han sa en gang for mange uker siden, at når han så meg, når han faktisk var sammen med meg, hadde han lyst til å være sammen med meg absolutt hele tiden. "Ikke at jeg ikke har lyst til å se deg når jeg ikke er sammen med deg, men ting kommer mer på avstand da." Noe sånt, jeg husker så godt at han sa det. Jeg våknet halv elleve i dag, dvs jeg våknet flere ganger mellom åtte og halv elleve, men etter halv elleve sov jeg ikke mer. Helt utrolig. Ble liggende til kvart over ett, da. Varme dyna, kalde rommet. En plan for resten av dagen begynner å ta form, kan inkludere både julegavehandel, kino og en tur på byen. Alt alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 20. november 2010 Forfatter #296 Del Skrevet 20. november 2010 Ta meg stadig i å heie på b_m. Altså, i denne boken Kloke ord! Hysj om det, men jeg som kjenner denne kroppen privat kan forsikre deg om at det er denne versjonen av b_m som er den sanne. En ordentlig provokatør ellers, et skalkeskjul for den mest reale mannen du kan tenke deg... (Hah, avslørt, b_m!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 20. november 2010 #297 Del Skrevet 20. november 2010 Fordi han har fullt opp med enten barn, jobb eller innflytting, absolutt hele tiden. Et av tre, eller alt samtidig. Samt at han mentalt sett er på vei UT av en situasjon, en prosess han må gjennom før han kan være på vei INN i en annen. Mens jeg har rikelig med tid til å tenke, savne. Jeg har større barn, jeg har ingen eks som puster meg i nakken og som jeg må forholde meg til annenhver dag, jeg jobber redusert og har en mindre krevende jobb. Jeg er forlengst UTE av min tidligere situasjon, og har lenge savnet å gå INN i en ny. Ny og bedre, ny og as-good-as-it-gets-situasjon. Derfor. Men dere har forhåpentligvis litt rett, også. Men så husker jeg hva han sa en gang for mange uker siden, at når han så meg, når han faktisk var sammen med meg, hadde han lyst til å være sammen med meg absolutt hele tiden. "Ikke at jeg ikke har lyst til å se deg når jeg ikke er sammen med deg, men ting kommer mer på avstand da." Noe sånt, jeg husker så godt at han sa det. Jeg våknet halv elleve i dag, dvs jeg våknet flere ganger mellom åtte og halv elleve, men etter halv elleve sov jeg ikke mer. Helt utrolig. Ble liggende til kvart over ett, da. Varme dyna, kalde rommet. En plan for resten av dagen begynner å ta form, kan inkludere både julegavehandel, kino og en tur på byen. Alt alene. Alene er også et øyeblikk for å nytes, for du er tidsnok ikke alene igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 20. november 2010 #298 Del Skrevet 20. november 2010 Hysj om det, men jeg som kjenner denne kroppen privat kan forsikre deg om at det er denne versjonen av b_m som er den sanne. En ordentlig provokatør ellers, et skalkeskjul for den mest reale mannen du kan tenke deg... (Hah, avslørt, b_m!) Vurderer søksmål for æres krenkelser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 20. november 2010 Forfatter #299 Del Skrevet 20. november 2010 Vurderer søksmål for æres krenkelser Hehe... Bring it on! Nå ser jeg forresten at "kjenner kroppen privat" kan misforstås. Jeg har ikke tafset på b_m, altså. Forresten veldig imponert over dine sitater i sitater, det får ikke jeg til. Omsider klar for avgang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 20. november 2010 Forfatter #300 Del Skrevet 20. november 2010 Tja. Hva skal man si. Det var den lørdagen. Frilørdagen. Julegavehandelen gikk det så som så med, handling ble det, men julegaver? En del kalendersmåtterier fikk jeg kjøpt. Og noe klær til ungene. Spiste en absolutt brukbar nachos, og leste hele Morgenbladet. Så filmen "Sykt lykkelig", som jeg synes var veldig bra. Men å kalle den en komedie, var rett og slett uhyrlig. Jeg satt og blunket vekk tårer under hele filmen. Mens mange andre i salen satt og lo høyt, dog. Er det dem, eller er det meg? Så gikk jeg og la handleposene i bilen, og med relativt friskt mot prøvde jeg meg på utelivet. Mine to steder var målet, og etter en halvtime i kø, slapp jeg inn på det første. Rekte rundt i en liten halvtime, men så ikke ett eneste kjent ansikt. Jo, han fra nærbutikken, Rema'n. Ga opp, gikk på det andre stedet. Heller ikke. Følte meg bare teit og patetisk. Jeg vet at jeg kunne greid å komme i prat med folk, men hadde ikke lyst. Så jeg gikk mot bilen igjen, hele seansen tok vel en drøy time. Og på veien hjem kveldens uanstendige forslag fra en av tre kompiser som gikk forbi meg: "Ska æ ta å schleik dæ, eller??" Jeg har sagt det før, men jeg hørte tydeligvis ikke skikkelig etter. Aldri, aldri, aldri mer gå på byen alene. Det kommer ingenting ut av det. Mine tilmålte muligheter tvinger meg til å prøve. men jeg ser jo at det slår feil. Det fungerer bare ikke. Og anledningene mine er så få, at når de først er her, så skal det mye til at noen i bekjentskapskretsen har anledning til å bli med ut. Har ikke hørt noe fra Mmannen i dag. Etter at jeg i går takket for lykkeønskninger om fest, og sa at jeg skulle ønske han var her. Riktignok i en bisetning. Jeg skal slutte å si sånt, det gjør meg bare sårbar. Jo, jeg husker tirsdagen, men likevel. Jeg har ingen god magefølelse når det gjelder ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå