Gjest Cipheria Skrevet 1. november 2010 #21 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) For meg har Myers hjulpet meg å forstå hvordan folk kan være ulike. Har aldri vært god på å se folk, så det var en god hjelp for meg. Ser det ikke som en absolutt guide og fasit. Syns for øvrig ikke jeg passet noe inn i noen av de fire kategoriene ovenfor. Red: Dersom jeg skulle oversette til Myers hadde det blitt omtrent slik: Controlling / Taking ----> ESTJ/ ENFJ/ noe INFJ Controlling Quick to Act Self-Confident Seeks Change Persuasive Forceful Competitive Persistent Urgency Adapting / Dealing ------> ESFP/ ENFP/ ESTP Flexible Experimenting Empathetic Enthusiastic TactFul Adaptable Socially Skillful Negotiating Animated Inspiring Conserving / Holding -----> ISTJ/ ESTJ/ noe INTJ/ Tenacious Practical Economical Reserved Factual Steadfast Thorough Methodical Detail Oriented Analytical Supporting /Giving ----> INFP/ ISFP/ noe ENFP/ Thoughtful Idealistic Seeks Excellence Modest Trusting Loyal Helpful Receptive Responsive Cooperative Endret 1. november 2010 av Cipheria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå