Krill Skrevet 31. oktober 2010 #22 Skrevet 31. oktober 2010 Joda, nøytrale komplimenter som f.eks gjelder god mat etc. går jo greit. Men jeg tenkte vel mer på at jeg er for ærlig til å smiske med folk. Smisking er vel ikke noe moro..
Gjest KateW Skrevet 31. oktober 2010 #23 Skrevet 31. oktober 2010 Så dersom man gir et kompliment til noen som man ikke er i et seksuelt forhold til, så er man uærlig?
Steinar40 Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #24 Skrevet 31. oktober 2010 Smisking er vel ikke noe moro.. Nei, jeg syns ikke det. Men man kan oppnå saker og ting på den måten.
Steinar40 Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #25 Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Så dersom man gir et kompliment til noen som man ikke er i et seksuelt forhold til, så er man uærlig? Tja, det man kan si er i hvert fall at sannsynligheten for at man da er uærlig vil være betydelig større. Altså at det er såkalt smisking. Endret 31. oktober 2010 av Steinar40
Gjest Dhanu Skrevet 31. oktober 2010 #26 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg får ofte komplimenter fra både kjæresten og andre, og ja jeg tror stort sett på dem, og syns det er hyggelig sagt. Realistisk? Vel, nå er det ikke slik at jeg bryter sammen om noen ikke mente det de sa, derfor reflekterer jeg i svært liten grad rundt den saken. 1
Gjest KateW Skrevet 31. oktober 2010 #27 Skrevet 31. oktober 2010 Hm, så om jeg sier til en venninne at hun er vakker? Så er det smisking og ikke sant. Jeg gir aldri komplimenter for å oppnå noe. Jeg gir sannferdige komplimenter fordi jeg liker å vise folk oppmerksomhet. 1
Steinar40 Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #28 Skrevet 31. oktober 2010 Hm, så om jeg sier til en venninne at hun er vakker? Så er det smisking og ikke sant. Jeg gir aldri komplimenter for å oppnå noe. Jeg gir sannferdige komplimenter fordi jeg liker å vise folk oppmerksomhet. Ja, men da er jo ikke det smisking ifra din side Men alle er ikke lik deg.
Gjest Thefainter Skrevet 31. oktober 2010 #29 Skrevet 31. oktober 2010 Tja, det man kan si er i hvert fall at sannsynligheten for at man da er uærlig vil være betydelig større. Altså at det er såkalt smisking. Veeeeent nåp litt, Steinar... Sier du at hvis jeg sier til en dame (eller mann for den saks skyld) på jobben at hun (eller han) ser utrolig bra ut idag, er jeg da uærlig? Jeg syns det er viktig at man viser og sier at man setter pris på hverandre. Men hva i all verden har dette med hvor realistisk man er? :klø:
Gjest KateW Skrevet 31. oktober 2010 #30 Skrevet 31. oktober 2010 Veeeeent nåp litt, Steinar... Sier du at hvis jeg sier til en dame (eller mann for den saks skyld) på jobben at hun (eller han) ser utrolig bra ut idag, er jeg da uærlig? Jeg syns det er viktig at man viser og sier at man setter pris på hverandre. Men hva i all verden har dette med hvor realistisk man er? :klø: Jeg tror nok vår forståelse og bruk av komplimenter er vanligst og mest realistiske, Faintulv.
Gjest Thefainter Skrevet 31. oktober 2010 #31 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg tror nok vår forståelse og bruk av komplimenter er vanligst og mest realistiske, Faintulv. Ja, jeg håper da virkelig det. Men hva har komplimenter med å være realistisk å gjøre? Det forstår jeg ikke :klø: 1
Krill Skrevet 31. oktober 2010 #32 Skrevet 31. oktober 2010 Ja, jeg håper da virkelig det. Men hva har komplimenter med å være realistisk å gjøre? Det forstår jeg ikke :klø: Hvis du sier til din venninne at hun er snill, så vil du ligge med henne!! Vær litt realistisk à Svimern!
Steinar40 Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #33 Skrevet 31. oktober 2010 Veeeeent nåp litt, Steinar... Sier du at hvis jeg sier til en dame (eller mann for den saks skyld) på jobben at hun (eller han) ser utrolig bra ut idag, er jeg da uærlig? Kommer an på hvorfor du sier det. Et velment kompliment uten baktanker er bra, smisking for å oppnå noe med det er ikke så bra. Jeg syns det er viktig at man viser og sier at man setter pris på hverandre. Men hva i all verden har dette med hvor realistisk man er? :klø: Hvis noen sier at du er verdens vakreste mann, tror du da på det?
Krill Skrevet 31. oktober 2010 #34 Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Kommer an på hvorfor du sier det. Et velment kompliment uten baktanker er bra, smisking for å oppnå noe med det er ikke så bra. Han sier det vel fordet han mener det.... Du lever i en rar verden Stoney! Ta i mot komplimentene du får og ikke lag så mye vanskeligheter. Endret 31. oktober 2010 av Krill
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2010 #35 Skrevet 31. oktober 2010 Hvis du sier til din venninne at hun er snill, så vil du ligge med henne!! Vær litt realistisk à Svimern! Venninner
Gjest Thefainter Skrevet 31. oktober 2010 #37 Skrevet 31. oktober 2010 Hvis du sier til din venninne at hun er snill, så vil du ligge med henne!! Vær litt realistisk à Svimern! ÅÅå jeg fikser ikke dette med å ha venner lenger as! Nå søkter jeg asyl i ingenmannsland! Kommer an på hvorfor du sier det. Et velment kompliment uten baktanker er bra, smisking for å oppnå noe med det er ikke så bra. Jeg sier det fordi jeg har lyst, fordi jeg liker å gi folk oppmerksomhet og glede. Folk blir glade hvis man sier at de har fine bukser for eksempel Hvis noen sier at du er verdens vakreste mann, tror du da på det? Hva er det som definerer "verdens vakreste mann"? Mange sier at Angelina Joile er verdens peneste, men jeg syns hun ikke er noe særlig. Så hvis en person hadde sagt at jeg var verdens vakreste mann så hadde jeg tatt det med et smil og sagt "syns du det? ". Tviler på at personen som sa det har onde planer bak kommentaren
Gjest Thefainter Skrevet 31. oktober 2010 #38 Skrevet 31. oktober 2010 Venninner Venninner iz no good, eller? Venninner HAHAHAHAHAHA!! Jeg veit ikke med deg, men JEG holder ikke på sånn med venninner (eller kompiser)
Steinar40 Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #39 Skrevet 31. oktober 2010 Så hvis en person hadde sagt at jeg var verdens vakreste mann så hadde jeg tatt det med et smil og sagt "syns du det? ". Altså er du ikke spesielt realistisk
Gjest Thefainter Skrevet 31. oktober 2010 #40 Skrevet 31. oktober 2010 Altså er du ikke spesielt realistisk Neivel :klø: Fordi jeg lar en annen person få syns at jeg er verdens vakreste mann så er jeg lite realistisk? Kan du ikke komme med forklaringer på dine teorier istedenfor å bare si at alle vi andre her på KG er mindre intelligente, illojale, utro og urealistiske?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå