Steinar40 Skrevet 31. oktober 2010 #1 Del Skrevet 31. oktober 2010 Når noen sier at du er verdens beste eller vakreste, tror du da på det? Hvor viktig er smiger og komplimenter for deg i kjærligheten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2010 #2 Del Skrevet 31. oktober 2010 Når noen sier at du er verdens beste eller vakreste, tror du da på det? Hvor viktig er smiger og komplimenter for deg i kjærligheten? Jeg er så realistisk at jeg tror det er ærlig ment. Komplimenter er viktige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2010 #3 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg vet så klart jeg ikke er verdens peneste eller fineste men det er så utrolig herlig når han sier det allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strenge Frk.Gerd Skrevet 31. oktober 2010 #4 Del Skrevet 31. oktober 2010 Når min samboer sa til meg at jeg var vakker antok jeg at han sa det ut av kjærlighet. Og ikke en tørr vurdering Om hvor sånn ca jeg lå på skjønnhetsskalaen. Så jeg trodde han på at HAN syntes jeg var vakker, men ikke at det var en subtil opfordring til å stille opp i frøken Norge. Jeg antar at i et kjærlighetsforhold vil man ilegge en dypere mening til "du er verdens vakreste". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2010 #5 Del Skrevet 31. oktober 2010 Sorry, men tror ikke på slikt. Vet at det er ikke noe "galt" med meg, men er ikke vakker eller pen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 31. oktober 2010 #6 Del Skrevet 31. oktober 2010 Syns det er stor forskjell på smiger og komplimenter. Smiger er noe man gjør for å oppnå noe, noe mer kalkulerende. Et godt kompliment kommer fra hjertet. Jeg er realistisk, og skjønner ikke helt hva det har med komplimenter å gjøre? Mener du at man ikke er realist dersom man tror på at noen mener noe fint om en? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvis Skrevet 31. oktober 2010 #7 Del Skrevet 31. oktober 2010 Når min samboer sa til meg at jeg var vakker antok jeg at han sa det ut av kjærlighet. Og ikke en tørr vurdering Om hvor sånn ca jeg lå på skjønnhetsskalaen. Så jeg trodde han på at HAN syntes jeg var vakker, men ikke at det var en subtil opfordring til å stille opp i frøken Norge. Jeg antar at i et kjærlighetsforhold vil man ilegge en dypere mening til "du er verdens vakreste". Jeg tenker som deg. Jeg tror på den jeg er sammen med når han sier at jeg er vakker, uten å tro at jeg er en Miss World kandidat av den grunn. Komplimenter er viktige også innenfor forholdet, ikke bare mens vi jakter. Og for meg er komplimenter mer ekte enn smiger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 31. oktober 2010 #8 Del Skrevet 31. oktober 2010 Veldig sjelden, for jeg klarer overhodet ikke å se på meg som vakker eller pen. Men når kjæresten sier det, så tror jeg han er oppriktig. Det er selvsagt svært viktig for meg at han synes jeg flott, vakker osv. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 31. oktober 2010 #9 Del Skrevet 31. oktober 2010 Når en kjæreste sier jeg er verdens beste, så tror jeg på det. Dvs. jeg tror jeg er det for ham akkurat da (og for andre kan jeg sikkert være en pest og en plage). Sier noen at jeg er verdens vakreste, så lurer jeg ærlig talt på om de har glemt å pusse brillene... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krill Skrevet 31. oktober 2010 #10 Del Skrevet 31. oktober 2010 Har tidligere kjærester sagt det så er det klart jeg har trodd på han!! For han så håper jeg jo at jeg verdens beste og vakreste.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krill Skrevet 31. oktober 2010 #11 Del Skrevet 31. oktober 2010 Handler det om å være realistisk forresten? Er ikke det et kompliment? En mening fra den som sier det. Og den meningen er vel ikke noe man trenger å diskutere. Takk sier jeg da! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 31. oktober 2010 #12 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg regner med at dette er en tråd hvor det ønskes bevist at damer som tror på komplimenter og smiger, ikke er realister, men at alle menn som sier noe pent gjør det EGENTLIG for å oppnå noe. SÅnn, da er vi vel ferdige med denne tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #13 Del Skrevet 31. oktober 2010 Hvordan klarer man å skille på smiger og komplimenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 31. oktober 2010 #14 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Må man gjøre det i det hele tatt egentlig da? I mine øyne blir smiger ofte et resultat av et kompliment, dvs man blir smigret av komplimentene, og hva så egentlig? Mvh Yvonne Endret 31. oktober 2010 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #15 Del Skrevet 31. oktober 2010 Må man gjøre det i det hele tatt egentlig da? I mine øyne blir smiger ofte et resultat av et kompliment, dvs man blir smigret av komplimentene, og hva så egentlig? Mvh Yvonne Nei, så lenge man allerede er i et etablert parforhold så trenger man ikke å skille på smiger og komplimenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #16 Del Skrevet 31. oktober 2010 Når min samboer sa til meg at jeg var vakker antok jeg at han sa det ut av kjærlighet. Og ikke en tørr vurdering Om hvor sånn ca jeg lå på skjønnhetsskalaen. Så jeg trodde han på at HAN syntes jeg var vakker, men ikke at det var en subtil opfordring til å stille opp i frøken Norge. Jeg antar at i et kjærlighetsforhold vil man ilegge en dypere mening til "du er verdens vakreste". Ja, det er i mitt tilfelle en forutsetning at det finnes følelser tilstede, ellers klarer jeg faktisk ikke å gi komplimenter i det hele tatt. Jeg er rett og slett for ærlig. Ganske irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2010 #17 Del Skrevet 31. oktober 2010 Ja, det er i mitt tilfelle en forutsetning at det finnes følelser tilstede, ellers klarer jeg faktisk ikke å gi komplimenter i det hele tatt. Jeg er rett og slett for ærlig. Ganske irriterende. Det er faktisk ganske irriterende ja. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #18 Del Skrevet 31. oktober 2010 Det er faktisk ganske irriterende ja. :/ Vent til du leser den nye tråden min her snart, så tenker jeg du får en aha-opplevelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krill Skrevet 31. oktober 2010 #19 Del Skrevet 31. oktober 2010 Ja, det er i mitt tilfelle en forutsetning at det finnes følelser tilstede, ellers klarer jeg faktisk ikke å gi komplimenter i det hele tatt. Jeg er rett og slett for ærlig. Ganske irriterende. Kan du ikke gi et kompliment selv om du er ærlig!? Er ikke et kompliment også ærlig? Du sier du må ha følelser for å gi et kompliment. Kan ikke den følelsen være at noen gjør deg glad, at noen har en fin, ny hårklipp, at noen har laget god mat?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #20 Del Skrevet 31. oktober 2010 Kan du ikke gi et kompliment selv om du er ærlig!? Er ikke et kompliment også ærlig? Du sier du må ha følelser for å gi et kompliment. Kan ikke den følelsen være at noen gjør deg glad, at noen har en fin, ny hårklipp, at noen har laget god mat?? Joda, nøytrale komplimenter som f.eks gjelder god mat etc. går jo greit. Men jeg tenkte vel mer på at jeg er for ærlig til å smiske med folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå