Gjest sexysadie Skrevet 10. oktober 2003 #1 Del Skrevet 10. oktober 2003 VesleBråka skrev: (kanskje litt uforskammet, men hvis jeg skal velge en gruppe jeg har fryktelig lite respekt for, så er det fyllekjørere.. Idioter hele gjengen. Sorry SS) Er d folk jeg har fryktlig liten respekt for er d slike som MÅ bare nevne hvor lite respekt de har for folk som har kjørt i fylla. Jeg skrev at jeg hadde lært av det som skjedd og da skal ikke du slenge slik skitt til meg. :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 12. oktober 2003 #2 Del Skrevet 12. oktober 2003 du tør ikke å svare heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2003 #3 Del Skrevet 12. oktober 2003 Må bare si det SS: Jeg har nada respekt for fyllekjørere, handlinga de har gjort og valgene som førte fram til handlinga. Derimot har jeg stor respekt for folk som vedkjenner seg sine feil og lærer av dem. Ergo: SS er et respektabelt menneske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. oktober 2003 #4 Del Skrevet 12. oktober 2003 alle har i utgangspunktet krav på respekt syns jeg.. men gjør man en står feil må man gjøre seg fortjent til å få respektt igjen syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2003 #5 Del Skrevet 12. oktober 2003 Derimot har jeg stor respekt for folk som vedkjenner seg sine feil og lærer av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 13. oktober 2003 #6 Del Skrevet 13. oktober 2003 æ gir mæ pinadø itj før hu svare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 13. oktober 2003 #7 Del Skrevet 13. oktober 2003 Stå på sexysadie :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 13. oktober 2003 #8 Del Skrevet 13. oktober 2003 Synes hun er litt for feig ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2003 #9 Del Skrevet 13. oktober 2003 Heia heia haia :hoppe: :hoppe: (<----heiagjeng) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 15. oktober 2003 #10 Del Skrevet 15. oktober 2003 Trøste og bære, tror du jeg BOR inne på KG eller? Dette forumet besøker jeg ca. en gang i måneden max, så nå var du jaggu heldig. Jeg vet ikke helt hva du vil jeg skal svare? Melding mottatt om at du har fryktelig liten respekt for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 15. oktober 2003 #11 Del Skrevet 15. oktober 2003 ikke helt d jeg mente nei.' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå