Gå til innhold

Fått skatteoppgjør i oktober?


Gjest Solskinn

Anbefalte innlegg

Gjest Solskinn

Hei!

Jeg fikk melding i juni at jeg ville få likninga mi i oktober, og i dag har jo listene kommet, men jeg har ikke fått noen melding og lever i spenning på hvor jeg skal ende opp. Blir ikke noe klokere å lese om meg selv på nettet heller, for jeg har hatt inntekt (og skattet ) i to land og det har de tydeligvis lagt sammen, så alt blir helt rart...

Er det noen fler som skal få oppgjør nå i oktober? Har dere hørt noe?

Skal helgen brukes til å være nervøs? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cruella

Jeg får oppgjøret nå, ringte likningskontoret i dag og fikk beskjed om at det kunne drøye noen dager før det kom i posten - noen har allerede fått i dag.

Det du leser på nettet, er kun skattbar inntekt - ikke bruttoinntekten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Solskinn

CC: Resten

Jeg får mine skattepenger samtidlig som deg, regner jeg med.

Fikk ikke pengene mine i juni pga en tappe fra demers side.

Jeg var å snakket med ligningskontoret for 14 dager siden, og hun jeg snakket med fortalte at den 14.Okt ville de sende papirene over til kemnerkontoret, deretter ville det gå 2 dager, så skulle pengene begynne å dette inn på kontoene våre.

Men hun påpekte at det godt kunne ta litt lengere, og at den mest sannsynlige perioden ville være rundt slutten av oktober.

Du vi får vente "litt" til :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinn

Takk for svar! Har selvsagt ikke giddet å ringe, jeg da!

Kan ikke beskylde dem for å skynde seg, akkurat!

Cruella: Det festlige med min intekt som jeg finner på nettet er at den er mye høyere enn den er i virkeligheten, fordi de også har oppgitt de pengene jeg tjente, og skattet fra, i Sverige i fjor.

Dermed er skatten som er oppgitt ca det dobbelte av hva jeg har betalt inn, noe som gjør meg littegranne nervøs... (særlig fordi jeg fikk forespeilet å få igjen en hel del!)

Jeg smører meg med all den tålmodligheten jeg kan finne og venter en uke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...