Steinar40 Skrevet 12. november 2010 Forfatter #341 Del Skrevet 12. november 2010 Det har jeg heller aldri sagt. Men ser du poenget mitt med hvem som har best dag? Ja, den som er mest realistisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bernina Skrevet 12. november 2010 #342 Del Skrevet 12. november 2010 Da var det vel ikke meninga da vettu. Hvilken unskylding for å gå glipp av ting i livet sitt!! Sagt av en sann negativ realist!!! En positiv realist ville jo ha fått seg dame!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. november 2010 Forfatter #343 Del Skrevet 12. november 2010 Negative folk har vel en tendens til å sutre mer enn andre...!! Vil ikke, det går ikke, jeg klarer ikke... Ja, det er ingen som vil ha bråk med andre, som sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bernina Skrevet 12. november 2010 #344 Del Skrevet 12. november 2010 Ja, den som er mest realistisk. I din verden så er det altså mest realistisk å tenke at regn er trist, snø er trist, dagen er trist, ingenting jeg gjør kan forandre det, verden er trist..... Så realistisk!!! Hvem har bestemt at regn eller snø skal være negativt??? I noen steder av verden så er regn livgivende og etterlengtet. Eller for å si det som en ekte nordmann: det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær!!! Det er realisme det!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. november 2010 Forfatter #345 Del Skrevet 12. november 2010 Hvilken unskylding for å gå glipp av ting i livet sitt!! Sagt av en sann negativ realist!!! En positiv realist ville jo ha fått seg dame!!!!! Lysta driver verket. Det er så sant som det er sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. november 2010 Forfatter #346 Del Skrevet 12. november 2010 Eller for å si det som en ekte nordmann: det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær!!! Det er realisme det!!!! Ja, så lenge man ikke har vett på å emigrere så er det ikke mye annet å si! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bernina Skrevet 12. november 2010 #347 Del Skrevet 12. november 2010 Ja, det er ingen som vil ha bråk med andre, som sagt. Handler ikke om bråk - handler bare om at de er totalt uinteressante..... Etter et par minutter i sånne menneskers selskap så begynner man å lete etter en høflig unskyldning til å gå et annet sted. Men det bryr selvsagt ikke den negative seg om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bernina Skrevet 12. november 2010 #348 Del Skrevet 12. november 2010 Ja, så lenge man ikke har vett på å emigrere så er det ikke mye annet å si! Neida! Noen av oss trives i gode klær vettu! Vi sutrer ikke. Vi sitter ikke der og snakker om at vi vil emigrere. Det morsomme er jo at de som sutrer mest og som snakker om at de vil emigrere - de gjør det ALDRI!!! Seigpiner seg selv til det ytterste istedenfor. Er det medfølelse de ønsker eller? Er de på evig jakt etter likesinnede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. november 2010 Forfatter #349 Del Skrevet 12. november 2010 Handler ikke om bråk - handler bare om at de er totalt uinteressante..... Etter et par minutter i sånne menneskers selskap så begynner man å lete etter en høflig unskyldning til å gå et annet sted. Men det bryr selvsagt ikke den negative seg om. Jepp, høres menneskelig ut dette. Egentlig hadde det nok vært bedre om vi gadd å høre på andres problemer, men det gjør vi jo ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. november 2010 Forfatter #350 Del Skrevet 12. november 2010 Neida! Noen av oss trives i gode klær vettu! Vi sutrer ikke. Vi sitter ikke der og snakker om at vi vil emigrere. Det morsomme er jo at de som sutrer mest og som snakker om at de vil emigrere - de gjør det ALDRI!!! Seigpiner seg selv til det ytterste istedenfor. Er det medfølelse de ønsker eller? Er de på evig jakt etter likesinnede? Jeg tror nok at de fleste egentlig ønsker seg litt medfølelse, ja. Er ikke for mye av den i denne verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 12. november 2010 #351 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Man kan ikke regne med at man alltid skal være positiv til alt. Det er ikke normalt. Er det normalt å være negativ da, mener du? Endret 12. november 2010 av Belladonna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 12. november 2010 #352 Del Skrevet 12. november 2010 Ja, den som er mest realistisk. Så om du klager på været og det påvirker deg negativt så mener du det er mer realistisk? Og at du dermed får en bedre dag enn meg som ikke lar regnet affisere mitt humør? Det henger ikke sammen i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 12. november 2010 #353 Del Skrevet 12. november 2010 Handler ikke om bråk - handler bare om at de er totalt uinteressante..... Etter et par minutter i sånne menneskers selskap så begynner man å lete etter en høflig unskyldning til å gå et annet sted. Men det bryr selvsagt ikke den negative seg om. Jo, han får bekreftet sine antagelser, og hans negativitet blir dermed en selvoppfyllende profeti. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bernina Skrevet 12. november 2010 #354 Del Skrevet 12. november 2010 :gjeiper: Jepp, høres menneskelig ut dette. Egentlig hadde det nok vært bedre om vi gadd å høre på andres problemer, men det gjør vi jo ikke. Joda. Men pessimister har det med å virke så navlebeskuende og selvgode. Og totalt uten vilje til å gjøre noe med problemene sine. Og uansett om du lytter, ønsker å hjelpe og kommer med råd så er problemet like stort og, ja, egentlig enda større etterhvert. Og det snakke med et individ som er negativt handler ikke så ofte om at det individet har problemer. Altså reelle problemr. Det er verden rent generelt. Maten som ble servert. Ølen som er feil merke (det kan jo være en case :gjeiper: ). Musikken som er gal. Vanskelig å få taxi. Trusestrikker som er trang. Opptatt på do. Den fine dame som ikke vil danse. Og ikke har de varmmat ofte nok i kantina på jobben heller. Man treffer jo (en sjelden gang) sånne som bare har negativt gnål å komme med. Og det er som regel så jævla overfladisk. Det er ikke problemer en gang. Men de gnåler på. Det er vel en eller annen lyst som driver det verket også... Men det vekker ingen god lyst hos andre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bernina Skrevet 12. november 2010 #355 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Er det normalt å være negativ da, mener du? Steinar vil nok svare at det er normalt for de fleste. (denne ukjente mengden av mennesker som egentlig bare er Steinars likemenn) Jo, han får bekreftet sine antagelser, og hans negativitet blir dermed en selvoppfyllende profeti. Så på prikken riktig formulert! Endret 12. november 2010 av Bernina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 12. november 2010 #356 Del Skrevet 12. november 2010 Og det snakke med et individ som er negativt handler ikke så ofte om at det individet har problemer. Altså reelle problemr. Det er verden rent generelt. Maten som ble servert. Ølen som er feil merke (det kan jo være en case :gjeiper: ). Musikken som er gal. Vanskelig å få taxi. Trusestrikker som er trang. Opptatt på do. Den fine dame som ikke vil danse. Og ikke har de varmmat ofte nok i kantina på jobben heller. Man treffer jo (en sjelden gang) sånne som bare har negativt gnål å komme med. Og det er som regel så jævla overfladisk. Det er ikke problemer en gang. Men de gnåler på. Det er vel en eller annen lyst som driver det verket også... Men det vekker ingen god lyst hos andre! Ah, dette kjenner jeg så godt igjen. Jeg var en gang innlagt på sykehuset i syv uker - og himmel så mye klaging de andre pasientene kom med! Middagsporsjonene var for store, vinduet på rommet var ikke åpent, kaffen var for varm (!)... Jeg ble allergisk mot klaging etter de ukene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 12. november 2010 #357 Del Skrevet 12. november 2010 Nå er Steinar frakoblet. Han må vel lade opp til morgendagens jeremiader . Nei uff, nå var jeg stygg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bernina Skrevet 13. november 2010 #358 Del Skrevet 13. november 2010 Nå er Steinar frakoblet. Han må vel lade opp til morgendagens jeremiader . Nei uff, nå var jeg stygg. Ja uff.... ....jeg tror han pleier å lese tråder som anonmym bruker også, men nå er det ingen av de her heller , så da har han nok lagt seg.... Hysj... han sover.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 13. november 2010 Forfatter #359 Del Skrevet 13. november 2010 Er det normalt å være negativ da, mener du? Til en viss grad, ja. Man skal være positiv når det er noe positivt, og negativ når det er noe negativt. Ellers blir det feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 13. november 2010 #360 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Til en viss grad, ja. Man skal være positiv når det er noe positivt, og negativ når det er noe negativt. Ellers blir det feil. Men hvem er det som definerer hva som er positivt og hva som er negativt, da? Endret 13. november 2010 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå