Gjest sunshine-t Skrevet 10. oktober 2003 #1 Del Skrevet 10. oktober 2003 Noen som kjenner seg igjen i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 10. oktober 2003 #2 Del Skrevet 10. oktober 2003 feil og feil.. ikke alle jenter som liker kos feks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ursula Skrevet 10. oktober 2003 #3 Del Skrevet 10. oktober 2003 Faktisk ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 10. oktober 2003 #4 Del Skrevet 10. oktober 2003 Ikke jeg heller, fordrar ikke musikk til, og ikke den romantiske stemningen heller. Av og til er det veldig godt med rett på sak behøver ikke alltid vare i timer. Og jeg liker av og til å bli behandlet som hans lille sexslave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmusaDamini Skrevet 10. oktober 2003 #5 Del Skrevet 10. oktober 2003 Sant... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly Skrevet 10. oktober 2003 #6 Del Skrevet 10. oktober 2003 Kan ikke si jeg kjente meg veldig godt igjen der nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 10. oktober 2003 #7 Del Skrevet 10. oktober 2003 Synes d er greit at fyren tar seg ett forspill med meg; d viser jo at han har omtanke for meg også og ikke bare er utålmodig på å komme seg inn...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 10. oktober 2003 #8 Del Skrevet 10. oktober 2003 Enten har ikke jeg truffet gjennomsnittsmannen - eller så har ikke spray funnet gjennomsnittsmannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noorgie Skrevet 10. oktober 2003 #9 Del Skrevet 10. oktober 2003 Dette er overhodet ikke kjent stoff for dama mi. Hun mener at hun har det helt topp for tiden........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PREDATOR Skrevet 10. oktober 2003 #10 Del Skrevet 10. oktober 2003 Absolutt ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 13. oktober 2003 #11 Del Skrevet 13. oktober 2003 Denne trenger ivertfall ikke mannen min å lese Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå