Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor kan jeg få kjøpt dette merket utenom nettet?

Og må man ikke betale toll om man bestiller fra Feelunique?

Vita fører Green People, for eksempel :)

Du må nok betale toll, men du får tilbakebetalt dette :) Alt du betaler i postoppkrav får du tilbakebetalt. Du må bare scanne/ta bilde av kvitteringen og sende det til feelunique via mail =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Green people er kjempe dårlig, Men nå har jeg uren hud. Jeg fikk liksom ikke smørt ut kremen ordentlig

Skrevet

Green people er kjempe dårlig, Men nå har jeg uren hud. Jeg fikk liksom ikke smørt ut kremen ordentlig

Så egentlig er det ikke green people som er "kjempe dårlig", det er bare ikke rette produkter for deg og din hudtype ;)

• Liker 3
Gjest gabriela
Skrevet

FeelUnique sender fra England, og du må derfor betale moms, ja. Det har ingenting med nettbutikken å gjøre, det er tollen i Norge som ordner med det. FeelUnique tilbakebetaler momsen du har betalt dersom du scanner eller tar bilde av kvitteringen og sender det i en mail til de.

Skrevet

Jeg er også litt nysgjerrig på Green People, har lyst å prøve det. Men på dagkremen feks står det at den har "anti-aldrings-effekter".. Vil det si at den ikke egner seg så godt for ung hud? Er vel ikke bra å begynne med slikt for tidlig tenker jeg..

Skrevet

FeelUnique sender fra England, og du må derfor betale moms, ja. Det har ingenting med nettbutikken å gjøre, det er tollen i Norge som ordner med det. FeelUnique tilbakebetaler momsen du har betalt dersom du scanner eller tar bilde av kvitteringen og sender det i en mail til de.

Det blir jo uansett bare moms hvis man handler for over 200 kr. Produktene er billige, det går fint med rens og toner under 200 kr. Dessuten er prisene inkludert frakt, så det gjør ikke noe å bestille i flere omganger.

Skrevet

Jeg er også litt nysgjerrig på Green People, har lyst å prøve det. Men på dagkremen feks står det at den har "anti-aldrings-effekter".. Vil det si at den ikke egner seg så godt for ung hud? Er vel ikke bra å begynne med slikt for tidlig tenker jeg..

Det er litt som med decleor, anti-agening effekten kommer av at ingrediensene er naturlig aktive og forebyggende. De vil med andre ord ikke stramme deg opp og fjerne alle rynker, men de er forebyggende :) Er du tenåring ville jeg nok ikke gått for fruitful nights og vitamin fix, men heller dagkremen med solfaktor som egner seg for alle. Er du derimot passert 20 kan du trygt bruke de andre produktene også uten å bekymre deg for hva du smører på deg.

Skrevet

Pleier de å ha den vita min masken på Feelunique? Jeg har ikke sett den der..... :sjenert:

Skrevet

Det er litt som med decleor, anti-agening effekten kommer av at ingrediensene er naturlig aktive og forebyggende. De vil med andre ord ikke stramme deg opp og fjerne alle rynker, men de er forebyggende :) Er du tenåring ville jeg nok ikke gått for fruitful nights og vitamin fix, men heller dagkremen med solfaktor som egner seg for alle. Er du derimot passert 20 kan du trygt bruke de andre produktene også uten å bekymre deg for hva du smører på deg.

Hmmm okei.. Jeg tenkte egentlig igrunn bare å kjøpe dagrekmen ja. :) Er 20 år, så vil ikke begynne å glatte ut huden enda:P

Skrevet (endret)

De har den på feelunique ja. Jeg bestillte den for bare noen dager siden.

http://www.feelunique.com/p/Green-People-Vita-Min-Mask-50ml

Er spent på å teste den ut!

Merkelig. Når jeg tittet gjennom feelunique selv så var den ikke der. Ikke denne gangen heller...Synes det er rart den ikke er på listen når jeg trykker meg inn? Kun kremen er der av vita min serien.

Tusen takk for link. Fikk bestilt. Ganske spent på dette merket og om huden min vil like den.

Hår og hodebunn er kjempe fornøyd med shampoen deres... :jepp:

Edit; ser du har gått en annen vei enn meg. Må altså på treatments og mask &patches for å finne den og ikke på organics og så trykke Green People hvor jeg trodde alt de hadde stod...Nå fant jeg ut av det. :sjenert:

Endret av DesertRose
Skrevet (endret)

Vita fører Green People, for eksempel :)

Du må nok betale toll, men du får tilbakebetalt dette :) Alt du betaler i postoppkrav får du tilbakebetalt. Du må bare scanne/ta bilde av kvitteringen og sende det til feelunique via mail =)

Alle produktene fra GP koster under grensen på 200 kr. Så bestiller du 1-2 produkter så unngår du postoppkrav...

Men som yasi nevner så er det å scanne kvittering til de og få pengene tilbake er lett og det tar noen få dager så er de tilbakebetalt. :sjenert:

Endret av DesertRose
Skrevet

Merkelig. Når jeg tittet gjennom feelunique selv så var den ikke der. Ikke denne gangen heller...Synes det er rart den ikke er på listen når jeg trykker meg inn? Kun kremen er der av vita min serien.

Tusen takk for link. Fikk bestilt. Ganske spent på dette merket og om huden min vil like den.

Hår og hodebunn er kjempe fornøyd med shampoen deres... :jepp:

Edit; ser du har gått en annen vei enn meg. Må altså på treatments og mask &patches for å finne den og ikke på organics og så trykke Green People hvor jeg trodde alt de hadde stod...Nå fant jeg ut av det. :sjenert:

Hehe, var faktiske ikke på heelt den måten jeg fant det heller :P Jeg klikker meg alltid direkte inn på de forskjellige merkene jeg. Synes det er veldig greit for da får jeg opp alle produktene de fører fra hvert merke. Så går altså først inn på Brands, og så videre inn på Green People i dette tilfellet. Så kommer en meny til venstre opp med f.eks Ansiktskremer, Kroppsprodukter, Masker osv

Skrevet

Du får kjøpt Green people merket på Vita butikker utenom nett:)

feelunique betaler tilbake toll å slikt:) super side

anbefaler å bestille i to omganger eller flere da for å slippe å stresse med å ta bilde av kvitteringen osv.

Skrevet

Du får kjøpt Green people merket på Vita butikker utenom nett:)

feelunique betaler tilbake toll å slikt:) super side

anbefaler å bestille i to omganger eller flere da for å slippe å stresse med å ta bilde av kvitteringen osv.

• 4 måneder senere...
Skrevet

Noen som vet om det kan være en god kombinasjon med enten vit-a-minmasken (som dagkrem) eller day solution under, med den kremen med solfaktor i oppå? Min hud trenger både fuktighet og solfaktor.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Green People og er kjempefornøyd. Anbefales!

Jeg kjøper GP hos Vita.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...