Smurfa Skrevet 10. oktober 2003 #1 Del Skrevet 10. oktober 2003 Smurfemanne, Lille og jeg har planer om Thailand-tur i januar. Lille vil da være 23 måneder, og jeg lurer på om det er noen som har erfaringer med å reise med småbarn til Thailand???? Kan dere isåfall dele disse erfaringene med meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tara_00 Skrevet 11. oktober 2003 #2 Del Skrevet 11. oktober 2003 Var i Thailand i fjor,sammen med blant annet søsteren min og datteren hennes som da var litt under 2år gammel.En utrolig herlig ferie:)Nå vet jo ikke jeg hvor dere skal eller hvor lenge dere skal bli da,men det det burde passe på er vel absolutt maten...Diare får dere nok alle sammen,pass ekstra godt på at dere ikke ikke gir den lille noe is,vi er jo ikke vant til vannet der.Hvis det blir veldig ille så vil jeg anbefale dere å dere å dra til et legekontor,da får dere råd og tips sånn at dere hvertfall slipper unna det verste:)Nå kommer jeg ikke på noe mer akkurat nå,men er det noe mer du lurer på så er det bare og spørre:) Michelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 11. oktober 2003 #3 Del Skrevet 11. oktober 2003 Ifølge de jeg kjenner som har vært i Thailand, er det et utmerket sted å reise med små barn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2003 #4 Del Skrevet 12. oktober 2003 Jeg har vært to ganger i Thailand(-96 og .98) uten barn.Men hadde ikke nølt med å reise tilbake nå som jeg har fått barn( prøver faktisk å overtale sambo, men han vil til Brasil..) Jeg traff mange som reiste med barn, og det gikk kjempebra. Thailendere er kjempekoselige og glade i barn. Maten er fantastisk, masse nydelig frukt og deilig sjømat. Strendene fantastiske og solen varm. bruk HØY solfaktor.Med barn ville jeg reist til et litt rolig sted, IKKE Patong på Phuket, Chaweng eller Lamai på Koh Samui det er party party. Men Krabi har roligere strender, også er PhiPhi vakkert. KOh Tao er og å anbefale, var der i -98, kjemperolig og avslappet. har ikke vært lenger sør enn Krabi, men er nok mange fine steder der og, KOh Lanta feks. Ellers skal Koh Samet utenfor Pattaya være flott. Lykke til med valget. God ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2003 #5 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hei, Sjekk www.bangkok.no der finnes masse info om Thailand - også om det å reise med barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå